Pienen huilin jälkeen on pakko pienet "lakisääteiset mutinat" esitettävä koska se niin ihmisluontoon kuuluu.
Sain jäähyni oneliner-kommentista Joe Rullier-ketjussa (
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=42538&page=4 ) . Ja ei siinä mitään, asiasisältöni oli varsin mitätöntä eikä kommenttini tarkoitusperät selvästikään auenneet ilman jatkoselvitystä.
Jos olisin laiskuudeltani irronnut olisin muistanut mainita että kysyin kysymykseni johtuen aika normaalista "taikauskosta", jos tällaista termiä voisi käyttää. HPK-ketjuissa tämän mainitsemani nimimerkin ilmaantuminen tarkoittaa useinmiten hyviä asioita HPK-rintamalla. Rullier-ketjussa kun oli listailtu toivottuja asioita mitkä olivat hankinnan kohdalla menneet nappiin, koitin olla ikään kuin hauska veikko ja huomauttaa että yksi tärkeä asia ei vielä ollut toteutunut. Sinänsä harmitonta hirtehistä mielestäni.
Ketju lyötiin illasta loppuun kun kysymykseeni (asiallisesti, mutta OT-myönnetään) vastanneen nimimerkin jälkeen viestien aihepiiri siirtyi pokeripanoksiin. Tätä jatkui kokonaista kolmen kommentin verran.
Sain viikon bannia koska olin aloittanut nämä turhuuksien viljelyt. Muut selvisivät varoituksella. Jotenkin en koe rangaistusta oikeutetuksi koska itse olen vain tiedustellut muuta kuin yhden nimimerkin whereaboutseja. Samalla logiikalla nimimerkki morningstarin olisi ansainnut yhtä pitkää kun meikäläinen koska aloitti turhuudet pokeriviittauksista. Niiden kanssahan minulla ei ollut mitään tekemistä enkä sanallakaan mihinkään sentapaiseen viitannut.
Kuten todettu, olen viikkoni kärsinyt ja en lähde tämän enempää barrikadeille, mutta totean tässä nyt että ihan tasaisesti ei tuomiot tällä kertaa langenneet.