Huilumestari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Eiköhän hitsaajat ole jo sammuneet, eli TPS-Ässät ketju auki?
Jos käyttää firefoxia, niin installoimalla siihen greasemonkey-lisäosan, ja siihen jonkun phpBB-ignore -scriptin, saa katoamaan myös nuo postaukset. Tosin tämä vaatii sen, että jokainen quote on oikein tehty, mutta modethan on tämän jo kaikille päähän takoneet.Olisiko mitenkään mahdollista saada tuo ignore-toiminto toimimaan ihan oikeasti?
Erästä Hämeenlinnassa tapahtunutta yhteentörmäystä käsittelevässä ketjussa ignore-listani ainoa nimimerkki vänttää ja inttää kaikkien kanssa niin, että savu nousee => hänen itsensä kirjoittamia juttuja en tuon toiminnon ansiosta näe (luojan kiitos), mutta törmään noihin höpinöihin lainauksien muodossa...
Jos käyttää firefoxia, niin installoimalla siihen greasemonkey-lisäosan, ja siihen jonkun phpBB-ignore -scriptin, saa katoamaan myös nuo postaukset. Tosin tämä vaatii sen, että jokainen quote on oikein tehty, mutta modethan on tämän jo kaikille päähän takoneet.
Voisiko nämä "no joo morjens, oli ziljardi tulossa mutta jyppi kusi kun ei voittanut 100-0!!11" -veikkausviestit otteluketjussa muuttaa kielletyiksi / rangaistaviksi?
Voisiko nämä "no joo morjens, oli ziljardi tulossa mutta jyppi kusi kun ei voittanut 100-0!!11" -veikkausviestit otteluketjussa muuttaa kielletyiksi / rangaistaviksi? Veikkausketju voi olla erikseen jossa harmitellaan sitä että rahaa ei tullut kun kaikki kohteet olivat väärin mutta kertoimet kohdallaan.
Kovennettu rangaistus pitäisi langettaa siitä kun missä tahansa ketjussa uikuttaa että "sinne meni sitten satanen, voi kyynel" koska eihän rahat ole koskaan ollutkaan taskussa jos on kerran veikannut yhdenkin ottelun väärin.
Sama ongelma!Aina kun kirjaudun sisään niin vapaan keskutelun topicit ovat ns. tummennettu eli en ole mukamas lukenut niitä, vaikkakin oikeasti olen. Joten missä mättää?
Kunhan ihmettelin ja kummastelin uteliaisuudesta, että minkälaiset rajaukset on tehty, jottei nimimerkkejä sekottaisi toisiinsa.
Tapauskohtaisen harkinnan mukaan. Pyrkimys on, että nickit eroavat riittävästi toisistaan; toisaalta valtavia eroja ei voida vaatia, koska muuten nimimerkit alkaisivat loppua kesken yli 15.000 käyttäjän joukossa.
Moderaattorit
Huonoin selitys ikinä.
No kerropa miten itse hoitaisit tämän. Rakentava palaute on aina tervetullutta.
Onko Ylläpidon tai Moderaattoreiden taholla keskusteltu näistä nimimerkeistä, joilla on muutama tai ei yhtään viestiä kirjoitettuna ja viimeisimmästä vierailustakin aikaa vuosia? Vapautuisi huomattavasti lisää nimimerkkejä nimimerkkipankkiin, jos nämä hiljaiset jäsenet siivottaisiin pois.
montakohan sataa sellaista nikkiä tuolla tilastoissa roikkuu, jotka ovat alle kymmenen viestiä pistäneet ja edellisestäkin on aikaa joku viisi vuotta.
Onko Ylläpidon tai Moderaattoreiden taholla keskusteltu näistä nimimerkeistä, joilla on muutama tai ei yhtään viestiä kirjoitettuna ja viimeisimmästä vierailustakin aikaa vuosia? Vapautuisi huomattavasti lisää nimimerkkejä nimimerkkipankkiin, jos nämä hiljaiset jäsenet siivottaisiin pois.
Eli ettei tuo "15 000 rekisteröitynyttä käyttäjää" kummittelisi tuolla, kun asia ei käytännössä noin ole.
Kuten nyt olet huomannut, pelkkä HPK:n ilmoittaminen suosikkijoukkuelistassa ei tee immuuniksi pelikielloille. Jatkossa vaan kieltä syvemmälle moderaattori-statuksen omaavien HPK-kirjoittajien virtuaalipersreikään, niin jatkossa sinäkin selvinnet pelkällä varoituksella.Kuten todettu, olen viikkoni kärsinyt ja en lähde tämän enempää barrikadeille, mutta totean tässä nyt että ihan tasaisesti ei tuomiot tällä kertaa langenneet.
Jaa, minä taas en sitä omaa turhuuttani kirjoittaessani edes tiennyt sen olevan pokeriviite (siinä itse asiassa matkittiin d2ucen (asiallisen) viestin kirjoitustyyliä). Muut ovat sitten näköjään tulkinneet sen näin.morningstarin olisi ansainnut yhtä pitkää kun meikäläinen koska aloitti turhuudet pokeriviittauksista.