Kysellään täältä päin, kun en ole saanut kaikkiin yksityisviesteihini vastauksia. Ja muut voivat kommentoida, onko kenelläkään muulla tällaista ongelmaa. Jokohan nyt saisin avattua niitä ketjuja itse, vaikka 2-3 kpl vuodessa, ei minulla mitään tarvetta olisi niitä enempää availla. Olen kärsinyt jo varmasti koko jatkoajan historian pisimmän ketjunavauskiellon, joka on nyt kestänyt puoli vuotta. Minkä takia? Olen avannut muistaakseni 3 tai 2 ketjua, joista yksi oli erittäin suosittu. Ketjuni eivät ole olleet turhia millään tavalla. Ainoa selitys jonka keksin, on se, että minun valtaani ja ideoitani pidetään liian uhkaavina tekijöinä maailman nähtäviksi. Poliitikot ja Suomen jääkiekkoliitto ovat ottaneet yhteyttä minuun jo aiempien ideoiden ansiosta, en minä sille itse mitään voi. Mutta olisi mukava avata ketjuja vaikkapa tällä vapaan keskustelun puolelle joskus harvoin, nytkin tulee mieleen pari asiaa, joista saataisiin keskustelua aikaan. Otin nyt yhteyttä tässä asiassa, kun sanoitte aikoja sitten: Ota yhteyttä ennen SM-liiga kauden alkua.