Kysymyksiä, kommentteja, palautetta moderaattoreille ja keskustelupalstan ylläpidolle

  • 615 203
  • 3 079
Tila
Viestiketju on suljettu.

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
veinin panna

On kyllä kohtuuton, eikö kuukausi riitä (ja siinäkin on 31 päivää liikaa). Ilmeisesti halusitte päästä vain niistä foorumin tekniikkaa liittyvistä kysymyksistä eroon.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Major Julli kirjoitti:
On kyllä kohtuuton, eikö kuukausi riitä (ja siinäkin on 31 päivää liikaa). Ilmeisesti halusitte päästä vain niistä foorumin tekniikkaa liittyvistä kysymyksistä eroon.
Ei vaan hyvä päätös.Aikalailla mellastukseksi on vapaa mennyt.
Minullakaan ei Haukkojen loppumisen jälkeen paljoa lätkäasiaa tosin ole ollut.
Liiankin paljon on aikaa JA:ssa mennyt jo yli 5 vuotta,joten yhdyn ryhtiliikkeen tarpeellisuuteen-kaikenlaista sontaa on jo ihan liikaa.
Vanhaan tapaan joku lainatkoon vanhoja kirjoituksiani,kun rohkenin avautua.

P.S Mälläriketjun olisin raportoinut moderaaattoreille jos osaisin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
ELÄKELÄINEN kirjoitti:
P.S Mälläriketjun olisin raportoinut moderaaattoreille jos osaisin.
No voi voi. Järkyttääkö vanhusta kun pojat hyvässä hengessä keskustelevat niinkin luonnollisesta asiasta kuin masturboiminen? Kukaan ei pakota ko. ketjua lukemaan. On se hyvä, että on tuollaisiakin ei niin tiukkapipoisia ketjuja, jossa kaikilla (tai ainakin melkein) on hauskaa. Tämä Jatkoaika on suhteellisen kuiva palsta välillä, joten ihan piristäviä tuollaiset ketjut, joissa vedetään kuivat.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
ELÄKELÄINEN kirjoitti:
P.S Mälläriketjun olisin raportoinut moderaaattoreille jos osaisin.
Siis olet mitä ilmeisemmin kädetön? Voin lohduttaa että vaihtoehtoisia tapoja löytyy, lähetä YV:tä jos haluat että autan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
fastasashark kirjoitti:
Siis olet mitä ilmeisemmin kädetön? Voin lohduttaa että vaihtoehtoisia tapoja löytyy, lähetä YV:tä jos haluat että autan.
Toivottavasti tarkoitit, että autat tuossa raportoinnissa.

:)
 

Cube

Jäsen
Todella iso kiitos moderaattoreille Vapaan keskustelun siivoamisesta. Vielä vähän lisää näitä egohirviöitä pois tieltä, niin entisaikojen hieno taso saattaa jossain määrin vielä palatakin.

Mälläyssketjussa ei puolestaan ole mielestäni mitään vikaa. Mielellään kuulisin nimim. ELÄKELÄISELTÄ mitä raportoitavaa tuossa oikein olisi.. Odotitko jotain hienostunutta mielipiteidenvaihtoa avatessasi ketjun runkkaamisesta vai mikä on homma nimi?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Cube kirjoitti:
Todella iso kiitos moderaattoreille Vapaan keskustelun siivoamisesta. Vielä vähän lisää näitä egohirviöitä pois tieltä, niin entisaikojen hieno taso saattaa jossain määrin vielä palatakin.
Kiitokset myös täältä. Pahimmat spämmääjät kun saadaan pois, niin paskan seasta on helpompi löytää se asia. Mulla oli muutenkin molemmat ignoressa, mutta se ei vaan riitä tuollaisissa tapauksissa.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Allekirjoittanut oli, varmasti aiheesta, jonkinlaisessa epävirallisessa pelikiellossa, eli en siis päässyt kirjoittamaan millekkään alueelle. Ihmetytti vain, että en saanut siitä minkäänlaista ilmoitusta, eikä siitä huudeltu pelikieltoilmoitustaulullakaan. Aikani siitä tivatessa yksityisviestein, arvoisat modet suvaitsivat sitten vastata ja kirjoitusoikeudet palautettiin.

Onko siis olemassa pelikieltoja ja/tai kirjoitusoikeuksien poistoja, joita ei ilmoiteta julkisesti, kuten omassa tapauksessani tapahtui?
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Kysellään täältä päin, kun en ole saanut kaikkiin yksityisviesteihini vastauksia. Ja muut voivat kommentoida, onko kenelläkään muulla tällaista ongelmaa. Jokohan nyt saisin avattua niitä ketjuja itse, vaikka 2-3 kpl vuodessa, ei minulla mitään tarvetta olisi niitä enempää availla. Olen kärsinyt jo varmasti koko jatkoajan historian pisimmän ketjunavauskiellon, joka on nyt kestänyt puoli vuotta. Minkä takia? Olen avannut muistaakseni 3 tai 2 ketjua, joista yksi oli erittäin suosittu. Ketjuni eivät ole olleet turhia millään tavalla. Ainoa selitys jonka keksin, on se, että minun valtaani ja ideoitani pidetään liian uhkaavina tekijöinä maailman nähtäviksi. Poliitikot ja Suomen jääkiekkoliitto ovat ottaneet yhteyttä minuun jo aiempien ideoiden ansiosta, en minä sille itse mitään voi. Mutta olisi mukava avata ketjuja vaikkapa tällä vapaan keskustelun puolelle joskus harvoin, nytkin tulee mieleen pari asiaa, joista saataisiin keskustelua aikaan. Otin nyt yhteyttä tässä asiassa, kun sanoitte aikoja sitten: Ota yhteyttä ennen SM-liiga kauden alkua.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Mr Scarface kirjoitti:
Ja muut voivat kommentoida.
----
Ainoa selitys jonka keksin, on se, että minun valtaani ja ideoitani pidetään liian uhkaavina tekijöinä maailman nähtäviksi. Poliitikot ja Suomen jääkiekkoliitto ovat ottaneet yhteyttä minuun jo aiempien ideoiden ansiosta, en minä sille itse mitään voi.
Kun nyt niin kiltisti pyysit kommentteja:

Jos sinulla on noin valtavasti valtaa, kuinka et itse pysty poistamaan ketjunavaus-kieltoa? Mihin sinä yksinkertaisia moderaattoreita tarvitset? Sinähän olet Jatkoaika!
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Mr Scarface kirjoitti:
Mutta olisi mukava avata ketjuja vaikkapa tällä vapaan keskustelun puolelle joskus harvoin, nytkin tulee mieleen pari asiaa, joista saataisiin keskustelua aikaan.
Mikä ettei; pitääkin miettiä sellaisen ketjun avaamista, jonka otsikko olisi esim. "Menetettyjen ketjujen otsikot". Siellä saisi kaikki ketjunavauskiellossa olevat toteuttaa mielihalujaan :D. Jotain hyvääkin, jos ei pelkästään huonoa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Taitaapi olla säännöissä kielletty nimimerkkien takana olevien henkilöiden kielletty, suosittelen pikaista editointia.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Daespoo kirjoitti:
Taitaapi olla säännöissä kielletty nimimerkkien takana olevien henkilöiden kielletty, suosittelen pikaista editointia.
10 § Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen rangaistavia.

Ja syystä,
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Daespoo kirjoitti:
Taitaapi olla säännöissä kielletty nimimerkkien takana olevien henkilöiden kielletty, suosittelen pikaista editointia.

Ottaen huomioon että Sihvonen kirjoittaa tänne ihan omalla nimellään "P. Sihvonen" niin tällöin Mr. Scarface olisi hänen kakkosnickinsä. Chip Whitley ei vaan ole seurannut maajoukkueosiota tai Urheilulehti-ketjua tarpeeksi.

Eli tarkennukseksi, kysessä ei ole nimimerkin oikean nimen arvuuttelu vaan syyttäminen kakkosnickistä. ;)
 

Chip Whitley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks & B.C. | Langly & Posehn
Master Chief kirjoitti:
Ottaen huomioon että Sihvonen kirjoittaa tänne ihan omalla nimellään "P. Sihvonen" niin tällöin Mr. Scarface olisi hänen kakkosnickinsä. Chip Whitley ei vaan ole seurannut maajoukkueosiota tai Urheilulehti-ketjua tarpeeksi.

Eli tarkennukseksi, kysessä ei ole nimimerkin oikean nimen arvuuttelu vaan syyttäminen kakkosnickistä. ;)

Kiitokset infosta. Ja ei kait tuosta kaksoisnickin syytöstä voi matkaa banaanisaarille saada? =)

Poistetaan se aikaisempi viesti kuitenkin..
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Cube kirjoitti:
Mälläyssketjussa ei puolestaan ole mielestäni mitään vikaa. Mielellään kuulisin nimim. ELÄKELÄISELTÄ mitä raportoitavaa tuossa oikein olisi.. Odotitko jotain hienostunutta mielipiteidenvaihtoa avatessasi ketjun runkkaamisesta vai mikä on homma nimi?
Erittäin törkeää paskankirjoittamista.Edellenkään en osaa modeille raportoida,joten huomattakoon tätä kautta.k.o ketjun kanssa minulla ei ole mitään tekemistä.
Vittumainen provo,tuliko hyvä olo?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
ELÄKELÄINEN kirjoitti:
Erittäin törkeää paskankirjoittamista.Edellenkään en osaa modeille raportoida,joten huomattakoon tätä kautta.k.o ketjun kanssa minulla ei ole mitään tekemistä.
Vittumainen provo,tuliko hyvä olo?


Onko tämä mielestäsi sitten fiksua kirjoittamista??

Klikkaat viestin vasemmassa alareunassa olevaa liikennemerkkiä ja kone neuvoo sinua eteenpäin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
ELÄKELÄINEN kirjoitti:
Erittäin törkeää paskankirjoittamista.
Täytyy edelleenkin ihmetellä, miksi sinun on sitten pakko lukea tuota paskakirjoittamista. En minäkään katso salkkareita, sillä vihaan koko sarjaa. Ilmeisesti katsojalukujen perusteella se on kuitenkin aika suosittu sarja, joten hyväksyn sen olemassaolon. Sama asenne sinun pitäisi ottaa Mälläys-ketjun suhteen.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voisiko väittelyn Koivu - Jokinen - Yms. laittaa omaksi ketjukseen ketjusta 'suomalaiset nhl:ssa 2006 - 2007' ?
 
archieG kirjoitti:
Allekirjoittanut oli, varmasti aiheesta, jonkinlaisessa epävirallisessa pelikiellossa, eli en siis päässyt kirjoittamaan millekkään alueelle. Ihmetytti vain, että en saanut siitä minkäänlaista ilmoitusta, eikä siitä huudeltu pelikieltoilmoitustaulullakaan. Aikani siitä tivatessa yksityisviestein, arvoisat modet suvaitsivat sitten vastata ja kirjoitusoikeudet palautettiin.

Onko siis olemassa pelikieltoja ja/tai kirjoitusoikeuksien poistoja, joita ei ilmoiteta julkisesti, kuten omassa tapauksessani tapahtui?
Meillä tuli pieni informaatiokatkos kohdallasi ja ilmoitukset jäivät lähettämättä. Eli kyllä ne pelikiellot ilmoitetaan, mutta joku saattaa joskus unohtua. Pahoittelemme epäselvyyttä asiassa.


Ystävänne, moderaattorit
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
eh... oletteko poistaneet allekirjoitukseni? jos,niin mistähän syystä?
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Minultakin on ajoittain allekirjoitus poistunut, ei kai ne nyt niin jumalanpilkkaa ole ollut. Kuten ei tämä nykyinenkään, Kari Hotakaisen tekstiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös