Kysymyksiä keskustelupalstan moderaattoreille ja ylläpidolle II

• 1 167 897
  • 6 608

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla näkyy kaikki X-upotukset sellaisena valkoisena laatikkona. Onko ongelma vain tässä päässä vai näkyykö muillakin samoin?

Ja jatkokysymys tähän, niin mitä tehdä, jos se ongelma on vain tässä päässä internettiä?

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla näkyy kaikki X-upotukset sellaisena valkoisena laatikkona. Onko ongelma vain tässä päässä vai näkyykö muillakin samoin?

Ja jatkokysymys tähän, niin mitä tehdä, jos se ongelma on vain tässä päässä internettiä?
Erittäin todennäköisesti syy löytyy sun selaimesta tai selaimen lisäosista. Ensimmäisenä kannattaa kokeilla toista selainta.

Eli ongelma on siellä päässä, yleisesti ottaen X-upotukset vaikuttavat toimivan palstalla ihan normaalisti.

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari

Universumi haluaa vain muistuttaa että ihmisen ei ole hyvä käyttää Muskin palveluita, ei sen kummempaa.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

Kännykkä + Chrome, kaikki ok.

Pöytäkone + Firefox, ei näy.

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Erittäin todennäköisesti syy löytyy sun selaimesta tai selaimen lisäosista. Ensimmäisenä kannattaa kokeilla toista selainta.

Eli ongelma on siellä päässä, yleisesti ottaen X-upotukset vaikuttavat toimivan palstalla ihan normaalisti.

Mulla normisti käytössä Chrome. Avasin Firefoxin ja latasin jonkun lisäpalikan. Still the same.

Eli tuo ei auttanut. Millään selaimella (no ainakaan näillä kahdella) en saa X-upotuksia näkyviin.

Voisko mahdollisesti olla joku F-Securen vittuilu?

Edit. Äppäppäp! Juuri saamani näköaistihavainnon mukaan nuo upotukset näkyvät normaalisti!

Kiitos avusta kuitenkin!

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla normisti käytössä Chrome. Avasin Firefoxin ja latasin jonkun lisäpalikan. Still the same.

Eli tuo ei auttanut. Millään selaimella (no ainakaan näillä kahdella) en saa X-upotuksia näkyviin.

Voisko mahdollisesti olla joku F-Securen vittuilu?
Voi hyvinkin olla F-Secureen liittyvää. Kannattaa kokeilla disabloida (tai poistaa) F-Secure, niin selviää liittyykö siihen.

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi hyvinkin olla F-Secureen liittyvää. Kannattaa kokeilla disabloida (tai poistaa) F-Secure, niin selviää liittyykö siihen.

Kävin katsomassa F-Securessa, niin siellä oli melkoinen lista viimeiseltä vajaalta viikolta noita vastaavia ilmoituksia. Siis samoilla koodituksilla kuin mitä sen X:n valkoinen laatikko sanoi. Ja tuon ajanjakson noi ongemat suurin piirtein on esiintyneet.

Hassu juttu, että enpä tajua tehneeni F-Securessa yhtään mitään muuta, kuin kävin siellä softassa.

Kyllä bitit ja koodarit on outoja. No, näillä mennään. Kiitos avusta!

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Aina silloin tällöin mieleen tulee jotain arveluttavaa ja sitä melkein jo kirjoittaa viestin, mikä saattaisi mennä tutkintaan palstalla. Kysymykseni onkin, saako palstalle luoda ketjun minne voisi oksentaa niin sanotusti näitä ö luokan tuotoksia?

Kerron esimerkin ja toivon ettei tämä nyt ylitä mitään kynnystä.

Luin Jukurit Pelicans ketjua ja siellä on vääntöä Bartosakista, herran väitetystä väkivaltahistoriasta ja niin edelleen. Hassunhauskana miehenä tuli ajatus, että huonossa taloudellisessa tilanteessa Pelicans kun juttujen perusteella on ollut niin voisi järjestää vaikka Fight night tapahtuman esimerkiksi immun ja stagalan ottelun voittaja vastaan Bartosak. Mainoksessa voisi olla oikein liekehtivät olkapääsuojukset.

No ette varmaan modejengissä kyseistä viestiä arvosta jos sen heittää melko offtopic jonnekin. Toinen esimerkki voisi olla että "kyllä tänään se möttö möttönen ärsytti niin paljon että toivoin jo väkivaltaista noutoa meidän poliisin toimesta"

Eli saisiko tänne luoda vähän huumeiden käyttöhuoneen tapaisesti ketjun minne saa kirjoittaa huonot ideansa ilman pelkoa rangaistuksesta?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy