Saisiko kenties tarkennusta saamaani varoitukseen yv:llä? En lähde hovioikeuteen hakemaan oikaisua, mutta tarkennus olisi kiva, koska en tajunnut hölkäsen pölähtävää mistä varoitus tuli.
Ja todetaan vielä, että puolen vuoden (tai vaikka vuoden) varusmieskoulutuksen käyminen tai käymättä jättäminen ei kyllä millään tavalla vaikuta puolustusministerin tehtävien menestyksekkääseen QUOTE]
Edit. Lainaus meni vituiksi. Liian vaativaa korjata eli teen, niinkuin eduskunta. Pahoitteluni tästä, mutta emme ole kyllä havainneet mitään virhettä.
Ei omat skillsit riitä sen tason tekstiin, jonka kehtaisi antaa Jatkoajan verkkolehdelle.
No mun mielestä ei ole kovinkaan iso juttu tarkastaa vielä sitä viestiä jonka on lähettänyt, kun se kuitenkin tuohon avautuu ja korjata siinä olleet virheet muokkausnappulasta. Itse ainakin lähes aina noin teen (ellei ole kiire). Jotenkin ainakin mua pistää silmään tuo hakasulkujen unohtuminen kun se on niin pieni korjata.Joo sain jo vastauksen eli peli on selvä. Tosin en sitten tiedä tuleeko lisää kökkäreitä niskaan cottonmouthin esittämästä lainausmokasta.
Pitää vähän ehkä skarpata noiden kanssa :)
esimerkki kirjoitti:Tää näyttääkin niin typerältä...
/QUOTE]
Ei omat skillsit riitä sen tason tekstiin, jonka kehtaisi antaa Jatkoajan verkkolehdelle. Lisäksi siitä tulee niin pitkä, että yksikään tällä foorumilla ei jaksa muutenkaan lukea sitä. Jotkut voi päästä ensimmäisen joukkueen läpi, jos KHL kiinnostaa. Rakastan vain KHL:stä kirjoittamista, joten tekstiä tulee kuin sieniä sateella.
Pitänee jotain blogia harkita, josta sitten vain linkittäisi tänne tuon KHL-ennakon. KHL-ennakko pitäisi olla purkissa 1.9. Kausi alkaa 4.9.
Kyllähän tuosta jotain pieniä keskusteluja on ollut, mutta se tosiaan pitäisi tiivistää ja siinä on oma hommansa. Johonkin laitan varmasti tuon pitkän version, mutta sekin on hieman vielä hämärän peitossa, että mihin.Minäkin suosittelisin KHL-kausiennakon tarjoamista Jatkoajan verkkolehdelle ja jos tekstistä tulee todella pitkä - kuten vuosi sitten tuli - niin olisiko mahdollista laatia tiivistetty kausiennakko Jatkoajan verkkolehdelle ja sitten julkaista blogina kausiennakko kokonaisuudessaan.
Jos tosiaan Verkkolehdellä on kiinnostusta, niin saa ottaa yhteyttä yksityisviestillä tuon saralta. Sen tiedän jo, että nykyinen versio on liian pitkä, mutta kuinka tiivis paketti pitäisi koota?
Tämä ei liene mahdollista, sillä vaikka olisi huomattavasti helpompaa itseni kannalta, niin tuota täyspitkää versiota pitää pätkiä ja muokkailla.Minä taas olen hieman sitä mieltä, että täyspitkä versio kuuluisi nimenomaan Suomen jääkiekon ykkösmediaan.
Alkaako liigaosion KHL-aiheiset keskustelut mennä vähän liikaa poliittiseksi väännöksi ja jankkaukseksi? Eikö TOJ juuri tuon takia saanut aikanaan kirjoituskiellon vapaalle...
Alkaa tulemaan jo sellainen fiilis, että painuisivat nyt äkkiä helvettiin täältä, että saataisiin jätettyä seura unholaan ja keskustelut laantuisivat tämän suhteen.
Jostain syystä itsellä on jatkoaika tuollaista näyttänyt välillä. Muissa sivustoilla tuo ei ilmesty. Foorumissa vai omassa päässä vikaa?