Tekis mieli vaihtaa käyttäjä-tunnus. Miten tämä tapahtuu käytänössä?
Tekis mieli vaihtaa käyttäjä-tunnus. Miten tämä tapahtuu käytänössä?
Jos nimimerkkinä olisi esimerkiksi "Glory Hunter", niin suosikkijoukkueenahan voisi sitten olla: "Antaa menestyksen näyttää".Varo ettei vaihdu myös suosikki-joukkue.
Modeilta voisin kysyä, että kun on kevät, pudotuspelit, eikä näemmä tule kenellekään pelikieltoja, viikko jo mennyt siitä yhdestä ainoastakin, niin... No niin. En kysy. Eikä oikeastaan kiinnostakaan. Kummaa sinänsä, kun on pelikieltovilkkain aika, eikä kukaan istu boksissa.
Aika karmea tuo verkkolehden uusimmat jutut palkki foorumin yläreunassa. Menettelisi jos sen saisi suljettua, kun ne otsikot on kertaalleen lukenut. Käytettävyys kärsii kun joutuu turhaan scrollailemaan.
niin millä sen saa pois? Mulla on miniläppärissä niin pieni ruutu, ettei näe mitään muuta kuin ne. Enkä mä edes lue ikinä mitään verkkolehteä, joten en edes kuulu noiden linkkien kohderyhmään.
Tuo olisikin hyvä uudistus tämän käyttöä haittaavan jälkeen. Vaatisi varmaan jotain kirjautumista verkkolehteen ensin, joten en usko tuollaista nähtävän.Onko mahdollista saada tuo otsikkojen näkyvyys vaikka valinnaiseksi?
Aika karmea tuo verkkolehden uusimmat jutut palkki foorumin yläreunassa. Menettelisi jos sen saisi suljettua, kun ne otsikot on kertaalleen lukenut. Käytettävyys kärsii kun joutuu turhaan scrollailemaan.
niin millä sen saa pois? Mulla on miniläppärissä niin pieni ruutu, ettei näe mitään muuta kuin ne. Enkä mä edes lue ikinä mitään verkkolehteä, joten en edes kuulu noiden linkkien kohderyhmään.
Sama. Vittu mitä paskaa.
Onko mahdollista saada tuo otsikkojen näkyvyys vaikka valinnaiseksi?
Ostakaa isompi näyttö.
Ihan hyvä jos nuo olisi vaikka pääsivulla mutta joka helvetin sivulla niin ei toimi yhtään!
Hyvä uudistushan tuo on. Ainoa vaan, että jos sen saisi rajattua vain keskustelupalstan etusivulle. Olisiko tuo mahdollista?
En ole hakkeri, mutta ihan perus adblockilla sai suurimman osan piilotettua. Oudosti jäi pieni palkki jäljelle mutta ei enää näy ihan niin häiritsevästi.p.s. Jos joku nettihakkeri osaa jonkun koodinpätkän jolla tuon saa piilotettua niin kerro toki.
En ole hakkeri, mutta ihan perus adblockilla sai suurimman osan piilotettua. Oudosti jäi pieni palkki jäljelle mutta ei enää näy ihan niin häiritsevästi.
Ei muuten taida Finisher tuohon vastata.Miten tämä laitetaan toimimaan käytännössä? T: ATK-tekniikkaa ymmärtämätön.
Ostakaa isompi näyttö.
Lisäämällä manuaalisesti tämän rivin AdBlockiin lähtee tuo mustakin rivi pois. Pieni harmaa enää jää mutta sitä tuskin huomaakaan.edit: Tattis Finisherille. Otsikot ovat nyt tipotiessään, mutta tuo ärsyttävä musta palkki tuossa vielä perseilee. Vinkkejä tuon poistamiseksi?
Hyvä lisäys eikä häiritse pätkääkään, ei edes kännykällä. Tuleepahan samalla nähtyä uutiset, kun harvemmin tuolla etusivulla tulee käytyä.
Ei yllätä että uudistus lytätään täällä totaalisesti.