Noin ilmaistuna asia näyttää juuri tuolta. Mutta olisiko sillä kontekstilla kotain merkitystä?Tämä viesti ei edusta sellaista asiallisuutta, jota Moderaattorit toivovat: “Vuoden sisällä Marin löytyy OnlyFansista, veikkaan.”
Tässä taas ei ole mitään vikaa: “Jos Stubbista ei tule pressaa, hän voi mennä vaikka OnlyFansiin, kaverihan on komea mies.”
Mikä on se ratkaiseva ero?
Niin ja omasta mielestäni kummassakaan ei ole mitään, mistä tulisi saada edes rikepistettä.
Muutamia lainauksia tiistailta ja keskiviikolta Sanna Marin -ketjusta tuota OnlyFans-viestiä edeltävästi:
Marinin iigeessä näytillä persvakoa, duckfacea ja homopoikia. Jännää on taas.
Mun mielestä noin hyvää persettä kannattaa esitellä, eikä jättää sitä jonkun seiskan puskassa tippa kikkelin päässä kyttäävän Panun hommaksi.
En missään nimessä tuomitse pyllykuvia, päinvastoin kannustan niiden julkaisuun, mutta odotin enemmän. Tai siis odotin vähemmän, muuhun olemukseen nähden.
Jos 100 palstalaiselta kysyttäisiin, että lähtisitkö Sannan matkaan, jos se olisi mahdollista,niin 98 vastaisi kyllä. Itse olisin heidän joukossa
Mutta onhan hän nyt jumalauta kaunis nuori nainen. Ihan oikeasti.
Jokseenkin tyylikkäämpi kuin 20 vuotta sitten faksin saanut pääministeri
Kaunis on, ei siinä mitään.
Mutta ei kai lähes nelikymppistä yksinhuoltajaa voi sentään nuoreksi naiseksi luonnehtia? Keski-ikäähän tuo on.
Noiden jälkeen arvaus OnlyFansiin menemisestä.Onko muuten hajua (ei siis kirjaimellisesti) miksi Sanna päätti julkaista tuon ass picturen, onko hänestä tulossa Suomen JLo ?
Stubb presidentiksi -ketjusta myös lainattuja viestejä parilta päivältä ennen OnlyFans-viestiä:
—
Otetaan vielä huomioon, että Stubbin ketjuun viesti postattiin pelikieltoilmoituksen jälkeen. Jotenkin arvaan, että viestillä oli joku muukin merkitys kuin aidosti ehdottaa Stubbia OnlyFansiin. Mainittakoon nyt, että edeltävä viesti ko. ketjussa on lokakuun alussa kirjoitettu.
Minä ainakin näen asiayhteys huomioiden noissa isostikin eroa. Jos joku muu ei näe, niin sitten ei näe.