Yritetään taas, toisesta asiasta. Onko olemassa joku asetus, jolla saadaan postaajan nimimerkki postauksen ylle, eikä tuonne sivuun, kuten minulla näyttää olevan? Kyllähän tuo sivussa olevan nimi toimii lyhyissä postauksissa, mutta kun lukee esim. noita
@Salming:in sinänsä erittäin ansiokkaita jättipitkiä postauksiä Vegas-ketjussa, niin siinä on vasemmalla pari tuumaa tyhjää tilaa jota ei käytetä mihinkään, ja postauksen rivileveys voisi olla varmaan 20% leveämpi, jos tuo tyhjä nimimerkin alla oleva tila käytettäisiin hyväksi.
Joten, jos laitettaisiin kirjoittajan nimimerkki kirjoituksen yläpuolelle, niin voitaisiin ehkä käyttää tuo tyhjä tila vasemmalla laidalla paremmin hyväksi. Tosin se tekisi kirjoituksen rivileveyden laajemmaksi, ja en tykkää kilometrejä leveitä sähköpostirivejäkään lukea (enkä niitä itse kirjoita!), joten ehkä ei hyvä tuokaan. Näköjään jos browserin (minulla Firefox) kaventaa reippaasti, tuo nimimerkki siirtyy haluamallani tavalla kirjoituksen yläpuolelle, mutta en tahtoisi browseria aina kavennella vain Jatkoajan lukemista varten...ehkä on olemassa joku asetus browserissa, jolla saisin leveämmän kirjoitustilan käyttöön.
Tulipa pitkä viesti, mutta toivottavasti pointti tuli selväksi.