Re: Re: Jeesus mitä pelleilyä
Jos käytäntö on tämä, kannattaisi varmaan lisätä maininta sääntöihin. Asiaa liippaa kait lähimmin sääntökohta odotamme kaikkien kirjoittajien noudattavan yleistä netikettiä ja ymmärtävän hyvän maun käsitteen, mutta nähtävästi sitten muutaman muun tavoin minäkään en tätä hyvän maun käsitettä ymmärrä. Selkäytimeni sanoo kyllä, että penetrointia esittävät kuvat menevät tällaisissa yhteyksissä ohi hyvän maun, mutta jonkun silloin-hän-huomasi-pullottavan-kelloni-novellin olisin periaatteessa saattanut itsekin (huumorimielessä) linkittää autuaan tietämättömänä toiminnan rikollisesta luonteesta.
Ei ole tässä nyt käsillä Suomen kielen perussanakirjaa määritelmän tarkastamiseksi, mutta ainakin arkikielessä porno ymmärrettäneen yleensä kuvalliseksi sukupuoliseen kiihottamiseen tähtääväksi esitykseksi. Rikoslakikin puuttuu ainoastaan sukupuolisiveellisyyttä loukkaavien kuvien ja kuvaohjelmien levitykseen. Näin ollen ei ole kohtuullista olettaa, että tavallinen tallaaja ymmärtäisi rivon tekstin niin tabuksi asiaksi, kuin se nyt näyttää olevan.
Viestin lähetti Moderaattorit
Jatkoaikaan ei kirjoiteta tai linkitetä mitään pornoaiheista materiaalia. Ei mitään. Piste.
Jos käytäntö on tämä, kannattaisi varmaan lisätä maininta sääntöihin. Asiaa liippaa kait lähimmin sääntökohta odotamme kaikkien kirjoittajien noudattavan yleistä netikettiä ja ymmärtävän hyvän maun käsitteen, mutta nähtävästi sitten muutaman muun tavoin minäkään en tätä hyvän maun käsitettä ymmärrä. Selkäytimeni sanoo kyllä, että penetrointia esittävät kuvat menevät tällaisissa yhteyksissä ohi hyvän maun, mutta jonkun silloin-hän-huomasi-pullottavan-kelloni-novellin olisin periaatteessa saattanut itsekin (huumorimielessä) linkittää autuaan tietämättömänä toiminnan rikollisesta luonteesta.
Ei ole tässä nyt käsillä Suomen kielen perussanakirjaa määritelmän tarkastamiseksi, mutta ainakin arkikielessä porno ymmärrettäneen yleensä kuvalliseksi sukupuoliseen kiihottamiseen tähtääväksi esitykseksi. Rikoslakikin puuttuu ainoastaan sukupuolisiveellisyyttä loukkaavien kuvien ja kuvaohjelmien levitykseen. Näin ollen ei ole kohtuullista olettaa, että tavallinen tallaaja ymmärtäisi rivon tekstin niin tabuksi asiaksi, kuin se nyt näyttää olevan.