Sitä juuri yrittää sanoa. Pääasia ettei Ilveksen kannattajat sano yhtään mitään.Keskittymään?
Näitä ei siis saa Ilves-fanit kommentoida vai mitä yrität sanoa?
Kyllä mä teinä enemmän olisin huolissani tosta ipan viimeistelystä ja maalivahtipelistä, kuin tuosta Bloodin tilanteestaKeskittymään?
Näitä ei siis saa Ilves-fanit kommentoida vai mitä yrität sanoa?
Joo luin liian nopeasti sen jutun. Siinähän kysyttiin kommenttia Suomen kuolevaan joutseneen tämän pelin alussa.Ei ottanut kantaa edellisen pelin tapahtumiin, tämän eteneminen kurinpitoon tuskin ollut siinä kohtaa vielä edes tiedossa
Onko tämä "pudotuspelijääkiekko" ihan oikeasti sitä että kaikenlaisia täysin tarpeettomia ja vaarallisia temppuja saa tehdä ilman huolta huomisesta?Ei vittu nyt ihan oikeasti.
Jätkät yrittää tuolla pelata pudotuspelijääkiekkoa. Mihin tää laji on Suomessa menossa?
Jumalakin vaan koska Pena sallii sen. :DIlmeisesti vapaapainiin.
No ei tästä mitään rangaistusta tule ja vaikka tulisikin niin Blood on silti jäällä. Ainoa joka Veri-Penan voi tuomita on Jumala itse.
Siis kuka nyt on lyönyt ja ketä?Edes vapaapainissa ei katsota hyvällä niskaan lyömistä, jos toinen on maassa, kuten jo aiemmin kirjoitinkin.
En nyt puhunut tästä tilanteesta, vaan puhuin siitä Ikosen poikittaisesta oliko se nyt Paajaseen, jossa painettiin mailalla maassa makaavaa niskaan, jolloin riski vakavalle vammalle nousee jo todella huomattavasti.Siis kuka nyt on lyönyt ja ketä?
Onhan tämä nyt aivan naurettavaa että Ilveksen ämmät ei pärjää jäällä - sukelteluista ja pään aukomisesta huolimatta - ja nyt pitää pelien jälkeen etsimällä etsiä rikkeitä videoilta. Neitojen touhua. Onneksi Blood rankaisi jo tänään, kävi miten kävi.
Eikö Liiga ihan itse tuon tilanteen nostanut kurinpitoon, eikä Ilveksellä ole mitään tekemistä sen kanssa?
Olet varmaan myös sitä mieltä, että WTC-iskut olivat Jenkkien itse tekemiä, ja että maapallo on litteä?Tuota nyt ei usko kukaan. Vai luuletko kurinpidon käyneen pelin jälkeen videoita läpi, josko löytyisi jotain rangaistavaa? Naurettavaa.
Kyllä se jo viime pelin jälkeen kävi selväksi miten likaista peliä Ilves kulisseissa pelaa.
Vertautuu aivan hyvin. Vai onko pelin aikana ok murjoa vastustajaa ja ainoastaan pelikatkoilla tapahtuva murjominen on rangaistavaa? Itse edustan sitä näkökulmaa, että kaukalossa tapahtuvat sääntöjen vastaisuudet ovat sääntöjen vastaisuuksia riippumatta siitä, käykö pelikello vai ei.Tämä nyt oli siitä eri keissi että selvästi loukkaantumistarkoituksessa tehty suoritus, kun pelikään ei ollut käynnissä.
En oikein ymmärrä miten pelin aikana tulevat lyönnit tai huitaisut vertautuvat tähän.
Toki ei. Ehdotankin, että otetaan käyttöön v.1952 ns. Lex-Salisma: "Salisma sai kaksiotteluisessa finaalisarjan ensimmäisessä pelissä ulosajon ja mestaruussarjan johto asetti viimeiseen otteluun uuden säännön, jonka mukaan Salisma ajettaisiin välittömästi pois kentältä, jos hän ottaisi yhdenkin jäähyn."Eikö Liiga ihan itse tuon tilanteen nostanut kurinpitoon, eikä Ilveksellä ole mitään tekemistä sen kanssa?
Ei, joku tilannehuoneen jamppa jossain haastattelussa sanoi että ottavat useita kymmeniä klippejä pelin aikana tilanteista, jotka olisi hyvä tsekata uudestaan. Näistä klipeistä tämä varmaankin on löydetty.Vai luuletko kurinpidon käyneen pelin jälkeen videoita läpi, josko löytyisi jotain rangaistavaa?
Näyttää olevan menossa suuntaan, jossa mm. pokkarit naamaan ja niskaan on peruskauraaja ja vihellyksen jälkeen on joku ukko prrkimässä jonkun maassa makaavan selkään.Mihin vittuun tämä liiga on menossa. Joka helvetin pelistä viedään kurinpitoon joku tilanne.
I rest my case.Oliko tyhmä temppu, no joo, kuuluuko playoffeihin, no kyllä.
Onko sulla tästä oikeen tietoa vai onko tämä vaan köppäinen kaltevan pinnan argumentti? : Jos nyt ei saa könytä polvillaan maassa makaavan selän päällä.... Niin seuraavaksi kielletään vittuilukin. Koska tämä kauhukuva on sentään liikaa niin parempi siis olla puuttumatta näihin tyhmiin temppuihin, jotta laji ei mene vittuilukiellosta äysin pilalle.Ei mee kauaa kun aletaan tarttua noihin huuteluihin.
Plyoffien taso siis laskee, jos tyhmiin temppuihin puututaan mutta pysyy siedettävänä kun ne sallitaan.Siellä on playoffit käynnissä ja nää päävideotuomarit siellä käsi munissa ja suu vaahdossa etsii etsimällä tilanteita minkä avulla playoffien tasoa saataisiin laskettua.
Miksi Tikan touhuja ei tarkastella otteluiden jälkeen tai aikana?Vertautuu aivan hyvin. Vai onko pelin aikana ok murjoa vastustajaa ja ainoastaan pelikatkoilla tapahtuva murjominen on rangaistavaa? Itse edustan sitä näkökulmaa, että kaukalossa tapahtuvat sääntöjen vastaisuudet ovat sääntöjen vastaisuuksia riippumatta siitä, käykö pelikello vai ei.