Ei puhtaammin voi päähän vettää.
En ala edes inttämään kun tiedän että se on loputon tie. Sanon vain että sen verran rumaa että päähän sekin osui. Kaksi törkyä lyhyessä ajassa, toivottavasti sattumaa.Miten niin taas? Oliko Nemecekin taklauksessa jotain erityisen rumaa?
Tämä Seväsen taklaus oli kyllä typerä. En tiedä osuiko päähän, mutta vaikke ei olisi osunut niin silti erittäin huono suoritus.
Poimit sitten yhden kommentin monista? Kyllä tuo pääasiassa on typeränä ja täysin turhana tuomittu..
Täysin puhdas töötti Ronilta!
Komias pommi Seväseltä
No ei kyllä ollut pää lähelläkään!
Siinä nyt pari.Ei vittu! Nyt meni väärin.
Noniin näköjään. Meikäläisellä valikoivat silmät..Siinä nyt pari.
Raumalla ny seisoo siihen malliin että kaikki menettäneet kontrollinsa järkevään ajatteluun. Mukavampi sitte pudottaa pleijareissa :)Kaksi törkyä lyhyessä ajassa, toivottavasti sattumaa.
Joskus kun pelataan intesiivistä lätkää niin ei välttämättä edes itse huomaa osuuko päähän ja saattaa itse luulla ettei osu, jolloin on aivan luonnollista protestoida sitä päätöstä. Se ei sitä tarkota etteikö kun jälkikäteen näkee klipin tilanteesta kyseistä henkilöä kaduttaisi kyseinen teko.Eniten minua ärsyttää toi tapa, ettei edes hävetä. Oli vahinko tai tahallinen. Toisen päävamma on näköjään ihan sama. Levitellään käsiä ja muka epäuskoisena päädystä ulos päätä pudistellen ja virnuilen. Saatana, tota minä en ymmärrä.
Häpeä Sevänen ja koko Lukko joka tähän osallistui.
Mitä sitä turhaan todistella faktoilla. Sun sanas on laki. Puhdas, hyvä niitti kroppaan.
Siinä nyt pari.
Joskus kun pelataan intesiivistä lätkää niin ei välttämättä edes itse huomaa osuuko päähän ja saattaa itse luulla ettei osu, jolloin on aivan luonnollista protestoida sitä päätöstä. Se ei sitä tarkota etteikö kun jälkikäteen näkee klipin tilanteesta kyseistä henkilöä kaduttaisi kyseinen teko.
En ala edes inttämään kun tiedän että se on loputon tie. Sanon vain että sen verran rumaa että päähän sekin osui. Kaksi törkyä lyhyessä ajassa, toivottavasti sattumaa.
Väsyneitä taklauksia, nytkin kiekottomaan. Mutta paskan litinää, ok.Väsynyttä paskan litinää. Turha silloin lässyttää
Virtahan tunnettiin jo Kärpissä pelatessaan nimellä Pekka "akan hakkaaja" Virta. Kertonee kaverista jotain ja ns henkistä kasvua ei ole tapahtunut.
Ihminen monesti reagoi tuolla tavalla ollessaan paniikissa.Omaan silmään vastenmielisen näköistä tuo, miten Sevänen virnuiluu ja naureskelee ulos lähtiessään. Vaikka pitäisikin taklaustaan hienona ja puhtaana, niin toisen pelaajan loukkaannuttua ei luulisi naurattavan mikään?