Ei tuo taklaus ole oikein mitenkään minun mielestäni puolusteltavissa. Nemecekillä on sekuntitolkulla aikaa jättää tuo taklaus vetämättä. Kivenmäki ei vedä viime hetkellä päätään alas, vaan on koko lailla samassa asennossa kaiken aikaa. Nemecek on helvetin paljon isompi jätkä ja tulee vielä kuolleesta kulmasta kovalla vauhdilla. Taklaus on teknisesti helvetin huono ja Nemecek käytännössä vain ryntää päin Kivenmäkeä, nostaen lopussa vielä kyynärpään ylös, joka osuu suoraan Kivenmäkeä päähän.
Mun mielestäni ainoastaan tuo kuolleesta kulmasta tuleminen on ehkä jotenkin vielä perusteltavissa taklattavan vastuun alle. Kaikki muu menee Nemeckin piikkiin.
Toki tuo kypärän irtoaminen päästä ja tuolla tavalla lentäminen lisää vielä taklauksen dramaattisuutta. Siitä huolimatta tämä on likaisin taklaus, mitä tällä kaudella on itse tullut nähtyä. Pelikiellon pituutta en lähde heittelemään, mutta vähintään samat pitäisi tulla, mitä toistaiseksi on Liigan tämän kauden maksimi ollut.
Mun mielestäni ainoastaan tuo kuolleesta kulmasta tuleminen on ehkä jotenkin vielä perusteltavissa taklattavan vastuun alle. Kaikki muu menee Nemeckin piikkiin.
Toki tuo kypärän irtoaminen päästä ja tuolla tavalla lentäminen lisää vielä taklauksen dramaattisuutta. Siitä huolimatta tämä on likaisin taklaus, mitä tällä kaudella on itse tullut nähtyä. Pelikiellon pituutta en lähde heittelemään, mutta vähintään samat pitäisi tulla, mitä toistaiseksi on Liigan tämän kauden maksimi ollut.