Vasen olkaapää osuu suoraan Kivenmäen poskeen. Tämän saman saat lukea tulevasta kurinpitopäätöksestä. Iskun seurauksesta Kivenmäki lentää velttona jäähän. Tämä johtuu iskusta päähän, jonka aiheuttaa aivoihin kohdistuva trauma, joka on kansankielellä aivotärähdys.Sen mitä minä olen nähnyt livenä sekä tallenteelta, niin täysin puhdas taklaus. Kova vauhti, mut puhdas. Ei päähän, ei kakkua. Meidän loukkiryhmään juuri tästä kirjoitin. Kilot ja voima puuttuu ottaa taklauksia vastaan. Eri sarjan miehet vastakkain. Siinä se syy.
Tuo taklaus osuu nimenomaan päähän. Käsittämätöntä puolustelua noin selkeästä tilanteesta.
Tuo taklaus osuu nimenomaan päähän. Käsittämätöntä puolustelua noin selkeästä tilanteesta.
Mee nyt jo vittuun huutelemasta puhtailla taklauksilla. Alkaa palamaan hermo tälläisestä puusilmäisyydestä. Virtakin häpesi tuota taklausta. Kivenmäki on yön tehohoidossa. Ja sinä vain et näe.. uskomatonta.Ei tuossa olisi tapahtunut juurikaan mitään, ellei pelaaja olisi juuri ennen taklausta mennyt huonoon asentoon. En tiedä miksi kypärä lähti, mutta melkoista jeesustelua on tästä hakea törkeyttä. Paljon epäonnea, ja valitettava lopputulos, mutta puhdas taklaus. Ei se varmaan olisi edes näyttänyt ylikovalta, ellei vastanaottaja olisi ollut epäonnisesti niin huonossa asennossa.
Sen mitä minä olen nähnyt livenä sekä tallenteelta, niin täysin puhdas taklaus. Kova vauhti, mut puhdas. Ei päähän, ei kakkua.
Joopa joo...Sen mitä minä olen nähnyt livenä sekä tallenteelta, niin täysin puhdas taklaus. Kova vauhti, mut puhdas. Ei päähän, ei kakkua. Meidän loukkiryhmään juuri tästä kirjoitin. Kilot ja voima puuttuu ottaa taklauksia vastaan. Eri sarjan miehet vastakkain. Siinä se syy.
Mee nyt jo vittuun huutelemasta puhtailla taklauksilla. Alkaa palamaan hermo tälläisestä puusilmäisyydestä. Virtakin häpesi tuota taklausta. Kivenmäki on yön tehohoidossa. Ja sinä vain et näe.. uskomatonta.
Kai tuosta sairaalareissu tuli.Tehohoidossa? Oletko nyt aivan varma tästä?
Kai tuosta sairaalareissu tuli.
Joka ei todellakaan suoraan tarkoita tehohoitoa. Tehohoitoon joutuminen tarkoittaa yleensä sitä, että potilas on enemmän tai vähemmän hengenvaarassa. Ei kannata lähteä termejä viljelemään ihan miten sattuu, kun puhutaan vakavista asioista.Kai tuosta sairaalareissu tuli.
Ei ole, koska päävammapotilas on tehohoidon potilas.Hieman eri asia "tehohoidossa", kuin "yö sairaalassa".
Ei ole, koska päävammapotilas on tehohoidon potilas.
Kiitos linkistä. Ei tarvitse lukea kun on jo koulutus.Etusivu
www.pkssk.fi
Saa lukea ja yrittää ymmärtää.
Eihän tuo osu mihinkään muuhun kuin päähän...
Siis mitä ihmeen käsittämättömyyksiä täältä saa lukea?En tietenkään. Ei minulle tuo (mahdollisesti väärä) pelikielto mitään ratkaise, ellen saa nähtäväkseni videokuvaa, jossa näkyy kontakti päähän. Tähän mennessä en sellaista ole nähnyt.