On ennenkin tullut huomattua, että tuomaritkin voivat nähdä asioita väärin, joten vaikea heidän näkemyksen perusteella on jakaa pelikieltoja.
Mutta videomateriaalit eivät takaa oikeutta. Kysy vaikka joltain Sport-fanilta.
On ennenkin tullut huomattua, että tuomaritkin voivat nähdä asioita väärin, joten vaikea heidän näkemyksen perusteella on jakaa pelikieltoja.
Näitkö että siellä oli edes taklausta. Tais olla maalinedus kahakka.Ei varmasti selviä. Berger on selvinnyt sekoilustaan tähän asti uskomattomalla tuurilla ja liigan ammattitaidottomuudella.
Käsittämätön taklaus myös siitä syystä, että peliä vain vähän jäljellä. Mielenkiintoista.
Näitkö että siellä oli edes taklausta. Tais olla maalinedus kahakka.
Ja näit tämän?Keihästi päähän. Eiköhän se kurinpidon paikka ole
Minähän en ole mikään tilivelvollinen kenellekään, en ole myöskään hidastuskamera mistä näkisin tuomarien luistinten ilmansuunnat. KooKoo päädyssä tapahtui. Vauhtia ei ollut mitenkään ylipaljon. Jännityksellä jään odottamaan, miten tämä "ongelma" ratkaistaan.
Pitääkö minun henkilökohtaisesti nähdä tilanne, jotta näin on tapahtunut? En ollut paikan päällä todistamassa vaikkapa Olof Palmen murhaa, mutta uskon että se on silti historiallinen fakta.Ja näit tämän?
Ai että sun ei tarvii nähdä mitä tapahtui, mutta silti pystyt sen näkemään? Selvännäkijä?Pitääkö minun henkilökohtaisesti nähdä tilanne, jotta näin on tapahtunut? En ollut paikan päällä todistamassa vaikkapa Olof Palmen murhaa, mutta uskon että se on silti historiallinen fakta.
Ai että sun ei tarvii nähdä mitä tapahtui, mutta silti pystyt sen näkemään? Selvännäkijä?
Keihästi päähän. Eiköhän se kurinpidon paikka ole
Uutiset on uutisia. Kannattaa miettiä kuka antoi lausunnon ja miettiä omilla aivoilla. Keihästys on kurinpidon paikka. Ja siitä antaisin saman kuin bertrant sai. Mutta haluan nähdä videon ennenkuin tulen tänne tuomitsemaan ketään.Niin, siis uutisoinneissa kerrotaan, että Berger löi Frimania mailanpäällä päähän. Eikös tuo silloin keihästys ole? Toisessa ketjussa sanoit, että itse et tilannetta nähnyt. No, joku muu on nähnyt. Eikö keihästys aina kurinpidon paikka ole?
Uutiset on uutisia. Kannattaa miettiä kuka antoi lausunnon ja miettiä omilla aivoilla. Keihästys on kurinpidon paikka. Ja siitä antaisin saman kuin bertrant sai. Mutta haluan nähdä videon ennenkuin tulen tänne tuomitsemaan ketään.
Jos Antti Pennanen sanoo Iltalehdessä, että Berger keihästi Frimania silmäkulmaan, asia on uutinen/totuus.
Pitkä kakku tulossa.
Jos Antti Pennanen sanoo Iltalehdessä, että Berger keihästi Frimania silmäkulmaan, asia on uutinen/totuus.
Pitkä kakku tulossa.
Joo, uutiset on uutisia. Käsitin, että lausunnon mailanpäällä silmäkulmaan lyömisestä antoi Jussi Ahokas, joka ilmeisesti myös asiallisesti fiksuna ihmisenä pahoitteli tapahtunutta. Mutta, jätetään tämä tähän. Videokuvaa ei ole saatavissa, joten täyttä totuutta ei tästä välttämättä saatane.
Viestini oli tarkoitus olla sarkastinen.Missäs tämmönen uutinen on? Itse en ainakaan löytänyt.
Taklaus? Sikailu?
Kumpikaan teistä ei täten ole nähnyt tuota tilannetta.
Pitääkö minun henkilökohtaisesti nähdä tilanne, jotta näin on tapahtunut? En ollut paikan päällä todistamassa vaikkapa Olof Palmen murhaa, mutta uskon että se on silti historiallinen fakta.
Pitääkö minun henkilökohtaisesti nähdä tilanne, jotta näin on tapahtunut? En ollut paikan päällä todistamassa vaikkapa Olof Palmen murhaa, mutta uskon että se on silti historiallinen fakta.
Normaali poikkari, joita annetaan surutta etenkin pudotuspeleissäIlmeisesti siis huomaisit myös mitä Friman tilanteessa teki eli ei tainnut hänkään ihan puhdas pulmunen olla?
Normaali poikkari, joita annetaan surutta etenkin pudotuspeleissä
versus
keihästäminen naamaan
Tässä on siis sekä Ahokkaan että fanien puolustus? Muttakun sekin vähän.
Kuvaus vastaa keihästämisen tuntomerkit. Ja sekö on parempi jos lyödään mailalla naamaan? Ja poikkareita annetaan. Jos ei pää kestä, niin omaa tyhmyyttä. Mikään ei selitä Bergerin torspoilua.Kuka on tuonut esille keihästyksen naamaan? Edes Pennanen ei ole uutisoinnin mukaan sellaista sanonut. Pennasen mukaan mailalla on lyöty naamaan, Ahokkaan mukaan annettu puolin ja toisin poikkareita.
Laitat ilmeisesti Olof Palmen murhankin Martin Bergerin syyksi vaikka hän ei vielä ollut edes syntynyt Palmen murhan ajankohtana.
Kuvaus vastaa keihästämisen tuntomerkit. Ja sekö on parempi jos lyödään mailalla naamaan? Ja poikkareita annetaan. Jos ei pää kestä, niin omaa tyhmyyttä. Mikään ei selitä Bergerin torspoilua.
Mutta silti pitää mainita kuinka Friman antoi myös poikkaria?Keihästämiseen kuuluu mailan lavalla osuminen. Siitä ei ole missään mainintaa. Olen tuonut tässäkin ketjussa tuonut esille, että kyseessä lienee kuvausten perusteella mailan päällä lyöminen tai korkea maila. Ja edelleen, pelikiellon arvoisia.