Ihan luonnollistahan se on toki naureskella, kun on onnistunut saamaan kaverin loukkaantuneiden kirjoihin puhtaalla taklauksella.
Sille Sevänen varmastikin nauroi älypää. Eiköhän enemmänkin sille, että Kukkonen tuli riehumaan sekä tietysti sille että luuli lentäneensä pihalle puhtaasta taklauksesta.
Sille Sevänen varmastikin nauroi älypää. Eiköhän enemmänkin sille, että Kukkonen tuli riehumaan sekä tietysti sille että luuli lentäneensä pihalle puhtaasta taklauksesta.
Anttila on 25vOliko taklattu pelaaja muuten minkä ikäinen? Ihan vain siksi kyselen, että saadaan vastuut tässäkin casessa kohdilleen.
Käytin vain analogiaasi.
Nyt sitä sitten pystytäänkin videolta tulkitsemaan, että naureskeli ja vieläpä että mille naureskeli?
Kyllä sitä ulinaa tulee yhtälailla sieltä suipoilta. Keskittykää olennaiseen.Hauskaa kun suurimmat ulisijat ovat taas kouvolasta tai porista.Kärppäfanit huomattavasti enemmän ihmisiä.
Betonihelveteissä eläminen tekee ihmisistä selvästi katkeria.
Mua hymyilyttää nää hymyilyihin takertujat. Sevänen tulee taklaamaan kädet alhaalla ja periaatteessa oikeaoppisesti niin varmasti itse luuli taklauksen olleen puhdas, vaikka ei sitä ollutkaan. Niin ihan luonnollista naurahtaa hieman, kun itse luulee sen olleen puhdas. Huomaa ettei jengi ole muuta kuin telkkarista katsonut lätkää. Tuolla kaukalossa et uusintoja näe vaan uskot asiat niin, kun itse koet tilanteen menneen.
Seväselle ja Lukolle oli vitun sama, naureskeltiin ja virnuiltiin.
Taklausta nyt monta kerta kelanneena, niin puolestani Sevänen voi loppukauden syödä popparia ja miettiä tätä taklausta.
Tällä kertaa tämä minun osaltani ihan oikeasti jää tähän viestiin. Ruma, huono ja tyhmä taklaus.
Minä ajattelen näissä aina sitä, että miten itse suhtautuisin tilanteeseen. Jos olisin tahattomasti aiheuttanut taklauksellani toisen pelaajan loukkaantumisen, niin kaikki keskittyminen menisi siihen, että olisin huolestunut kyseisen pelaajan tilanteesta ja pahoillani tapahtuneesta. Siinä on ihan sama mitä huudellaan, niin en kyllä lähtisi virnuilemaan takaisin, vaan pysyisin vakavana ja ottaisin vastaan sen mitä tulee. Tämän vuoksi en osaa arvostaa tuota Seväsen virnuilua, koska se ei mielestäni ole reilun ja rehdin pelaajan toimintaa tällaisen tilanteen jälkeen, vaikka virnuilu liittyisikin joltain suunnalta tulevaan huuteluun tms.Kolmannen kerran. Olkoot vittu vahinko, puhdas, tai mikä tahansa. Oma 5 on pikku kakku jos toinen on saanut päävamman. Minä arvostan sitä, että puhtaan taklauksen jälkeen jos näkee kaverin tipahtavan, on huolissaan pelikaverin/ vastustajan kunnosta. Seväselle ja Lukolle oli vitun sama, naureskeltiin ja virnuiltiin. Se on oksettavaa paskaa.
Mielestäni Anttila ei tehnyt valintaa, koska hänellä ei oikein ollut mahdollisuutta ennakoida Seväsen taklausta. Sen verran pimeästä kulmasta tultiin.Tyhmä tyhmä tyhmä taklaus Seväseltä. Ei mitään syytä ajaa noin. Oldskoolisti voi toki ajatella että Anttila teki valinnan; kaverisyötön vastaanotto vai taklauksen vastaanotto ja maksoi siitä hintaa. Kädet ei ollut ilmeisesti ylhäällä tms eikä tullut sinänsä puun takaa että Sevänen oli ja tuli juuri sieltä mistä pakin pitääkin, mutta olihan tuo piittaamaton ja pelin ja kauden panos huomioiden typerä.
Karua myös se, että NHL:ssä tuosta tuskin tulisi edes pelikieltoa.
Jos Jyri Rönniltä kysyy niin ihan selvästi oli kiekollinen pelaaja... Kuulemma ammattilaisjääkiekossa tuollainen että kiekko liukuu tarpeeksi lähellä tarkoittaa kiekollista pelaajaa. Näin Jyri kertoi Finleyn taklatessa Miklikiä.Olen ehkä sokea, mutta en saa tuosta päähän kohdistunutta taklausta millään. Tulee toki täysin kiekottomaan pelaajaan ja ulosajo ansaittu. Omaan silmään Sevänen lähtee ennakoimaan, kun luulee taklattavan saavan kiekon.