Minähän olen maininnut tapauksen nyt kolmessa edellisessä viestissäni. Seurauksena oli kuuden ottelun pelikielto. Kurinpitodelegaatio teki päätöksen tuomareiden havaintojen perusteella, sillä tapausta ei tosiaan näy videotallenteelta.
http://liiga.fi/uutiset/2017/11/14/sportin-sam-povoroznioukille-pelikielto-lue-kurinpitopaatos
Tässä linkki kurinpitopäätökseen.
Jos linjaa ryhdytään muuttamaan juuri ennen playoffseja haistatan ainakin minä pitkät Liigalle ja sen kurinpidolle.
Pahoittelut, en ole niitä kaikkia lukenut, niin ollen mennyt ohi. Nyt tiedän, kiitos tuosta linkistä. Ja kyllä, kuten kuvailustasi päättelin tilannetta, mielestäni tuo 6 ollut liian vähän moisesta teosta. Toki video olisi kiva nähdä...
Minun mielestä aiempi virhe ei pidä olla peruste uusien tekemiselle tarkoituksella jatkossa. Eli, jos tuolloin annettu vain 6, ei sen pitäisi estää antamasta nyt enemmän. Olihan kauden alussakin pääkolaukset muutamat vähällä ja sitten kiristettiin kun ei purrut kuten haluttiin. Sen ymmärrän, että se teidän suunnalta nyt maistuisi aika happamalta. No, tämä tästä. sieltä tulee mitä tulee, kassellaan.