Warrington
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Onko näin? En äkkiseltään muista. No sitten tulee yksi matsi. Ei voi mitään. Masturbointi liikkeistä muistan että on yhtä matsia myös annettu.Eikös noista keskareista yleensä se yksi peli ole napsahtanut?
Onko näin? En äkkiseltään muista. No sitten tulee yksi matsi. Ei voi mitään. Masturbointi liikkeistä muistan että on yhtä matsia myös annettu.Eikös noista keskareista yleensä se yksi peli ole napsahtanut?
Onko näin? En äkkiseltään muista. No sitten tulee yksi matsi. Ei voi mitään. Masturbointi liikkeistä muistan että on yhtä matsia myös annettu.
Ainakin minä olen muuten täysin ymmälläni siitä, että miksi juuri Tiivola oli tämä kohde? Ei hänellä ja Kodytekilla ollut ottelun aikana nähdäkseni mitään keskinäistä kränää, joka olisi voinut jäädä psyykkeessen kaivelemaan..
Jaa nyt se on jo taklaus, aiemmin täällä ollut puhetta että olkapäät kopsahti toisiinsa ja Kodytek otti tästä lämpöä. Luulisin että siellä olisi ollut joukkomyllyt päällä, jos oikeasti olisi jotain taklattu summerin jälkeen.Tiivola taklasi ottelun jo aikaa sitten päätyttyä vastaan luistellutta Kodytekia. Tämän seurauksena Kodytek näytti keskisormea ja sitten hetkeä myöhemmin vielä kalautti jalkaan kättelyjonossa.
Jaa nyt se on jo taklaus, aiemmin täällä ollut puhetta että olkapäät kopsahti toisiinsa ja Kodytek otti tästä lämpöä. Luulisin että siellä olisi ollut joukkomyllyt päällä, jos oikeasti olisi jotain taklattu summerin jälkeen.
No eikai kukaan sanonut että se itsestään tapahtui mutta ei sitä kyllä taklaukseksi voi sanoa :DJoo, ihan itsestään kopsahtivat olkapäät toisiinsa, samoin kuin jalat hetkeä myöhemmin kättelyssä.
Aivan varma löytyisi, onhan se tässä ketjussa jo nähty. Nämä puolustelisivat vaikka kävisi potkimassa viikon päästä supermarketin maitohyllyllä. Luistimilla.
Alan epäilemään, onko keskustelun värikkäimmät kommentoijat edes nähneet tätä peliä. Yksi näki olemattoman hypyn ja toinen olemattoman taklauksen...Tiivola taklasi ottelun jo aikaa sitten päätyttyä vastaan luistellutta Kodytekia.
Todennäköisesti mukava vain trollata ja länkyttää suutaan, muuten vaikea ymmärtää.Alan epäilemään, onko keskustelun värikkäimmät kommentoijat edes nähneet tätä peliä. Yksi näki olemattoman hypyn ja toinen olemattoman taklauksen...
Aikamoista.
Pitäähän sitäkin analysoida. Totta helvetissä pelikielto olisi pidempi jos olisi potkaissut terällä. Ei tarkoita sitä, etteikö tästäkin tulisi antaa useamman pelin kakku.Tismalleen näin. Täälä jotkut nimimerkit yrittävät jotenkin pimeästi analysoida itse potkua.
Täytyy yrittää ymmärtää. Alan kallistumaan kantaan, jonka tääl moni on sanonu. Brändin näköne lätkä teillä on nykyää päähän taklaamista tai sinne kiekolla lämmäämistä. Taklaus taitaa olla asia jossain pitkällä historiassa jos tuosta Tiivolan ja Kodytekin tilanteesta saa taklauksen.Tiivola taklasi ottelun jo aikaa sitten päätyttyä vastaan luistellutta Kodytekia. Tämän seurauksena Kodytek näytti keskisormea ja sitten hetkeä myöhemmin vielä kalautti jalkaan kättelyjonossa.
Vakavia asioita, mutta alkoi vaan hemmetisti naurattamaan tämän tanssin harjoittelu.Joo, ihan itsestään kopsahtivat olkapäät toisiinsa, samoin kuin jalat hetkeä myöhemmin kättelyssä.
Hän siis yrittää tuoda slaavilaisen tanssin kättelyyn, jossa ikään kuin sisäsyrjällä kolkataan.
MIksi se on niin vaikea ymmärtää että kättelyt eivät enää ole jääkiekkoa...Tämähän on erittäin mielenkiintoinen keissi ja riippuu täysin siitä, miten tiukasti Liiga haluaa varoittaa muita rottailemasta millään lailla kättelyjonossa jatkossa. Itse antaisin Kodytekille alakanttiversiona 1+1+1 eli peli potkusta (jossa ei onneksi käynyt kuinkaan), peli kättelyjonosta, ja peli kapellimestarin käsieleistä. Tämä on jääkiekkoa eikä mitään kamarimusiikkia.
Varaston Keijolla voi olla sopimatonta käytöstä firman pikkujouluissa tai Hilkka-tädillä sopimatonta käytöstä häissä. Kodytekin potku jääkiekko-ottelun jälkeen kättelyissä on idiotismia, piittaamattomuutta ja kunnioituksen puutetta urheilua kohtaan.Tuskin siinä jännettä yritettiin katkaista. Se ei poista sitä asiaa , että sopimaton se oli.
Ihan en pääse kärryille siitä mitä tarkoitat. En muista väittäneeni, että kättely on jääkiekkoa.MIksi se on niin vaikea ymmärtää että kättelyt eivät enää ole jääkiekkoa...
No mitä sinä sitten tällä kuvittelet tarkoittavasi:Ihan en pääse kärryille siitä mitä tarkoitat. En muista väittäneeni, että kättely on jääkiekkoa.
Jos kättely olisi jääkiekkoa, niin poikkarista selkään kättelyjonossa tulisi varmaan 2 minuutin jäähy ajassa 60.00. Ei tule.
MIksi se on niin vaikea ymmärtää että kättelyt eivät enää ole jääkiekkoa...
No mitä sinä sitten tällä kuvittelet tarkoittavasi:
"Itse antaisin Kodytekille alakanttiversiona 1+1+1 eli peli potkusta (jossa ei onneksi käynyt kuinkaan), peli kättelyjonosta, ja peli kapellimestarin käsieleistä. Tämä on jääkiekkoa eikä mitään kamarimusiikkia."
Kun kyse on nimenomaan siitä että kättely ei enää ole jääkiekkoa.
Minä en puhunut käsimerkeistä yhtään mitään.Väkisinkin pitää alkaa vääntää yhdestä sinänsä ylimääräisestä virkkeestä? Etenkin kun ensin puhut siitä että potku tapahtui kättelyssä ja sitten hypätäänkin käsimerkkeihin.
Kelpaako näin:
Itse antaisin Kodytekille alakanttiversiona 1+1+1 eli peli potkusta (jossa ei onneksi käynyt kuinkaan), peli kättelyjonosta, ja peli kapellimestarin käsieleistä.
Käsimerkeistä voi minusta antaa yhden pelin ja ihan sama tapahtuuko tämä pelin aikana vai kättelyjonossa. Potkusta tulee 1+1 ja se toinen peli siksi että potku tehtiin kättelyjonossa. Potkun kohdalla se on rangaistusta koventava tekijä.
Minä en puhunut käsimerkeistä yhtään mitään.
Mutta olet siis sitä mieltä että ottelun jälkeisessä kättelyssä tapahtuneesta potkusta plus käsimerkeistä, riittää sama tuomio kuin pelissä tapahtuneesta potkusta jossa siinäkään kukaan ei loukkaantunut.
No, kukin tavallaan.
Toistan: En väittänyt, että kättelyt ovat jääkiekkoa.MIksi se on niin vaikea ymmärtää että kättelyt eivät enää ole jääkiekkoa...
Tässä lainaat ja lihavoit kohtaa, jossa minä kirjoitin käsieleistä. Pieni ristiriita sen kanssa, että väität, ettet ole puhunut käsimerkeistä.No mitä sinä sitten tällä kuvittelet tarkoittavasi:
"Itse antaisin Kodytekille alakanttiversiona 1+1+1 eli peli potkusta (jossa ei onneksi käynyt kuinkaan), peli kättelyjonosta, ja peli kapellimestarin käsieleistä. Tämä on jääkiekkoa eikä mitään kamarimusiikkia."
Mistään ei tosin käynyt ilmi että puhut tuossa ainoastaan käsimerkeistä, vaan tuota kohtaa edeltää virke jossa käsittelet tapahtuman kaikki osat.Tässä lainaat ja lihavoit kohtaa, jossa minä kirjoitin käsieleistä. Pieni ristiriita sen kanssa, että väität, ettet ole puhunut käsimerkeistä.
Minä antaisin 3-4 peliä, anna sinä ihan vapaasti mikä tahansa rangaistus, ehdotuksesi kelpaa minulle.