Ja molemmat etenivät kurinpitoonKummatkin ulosajot Tampereella tänään vähän kyseenalaisia niiden kuvakulmien perusteella, mitä hallin näytöllä nähtiin. Kumpikin toki tarkistettiin tilannehuoneesta.
Ja molemmat etenivät kurinpitoonKummatkin ulosajot Tampereella tänään vähän kyseenalaisia niiden kuvakulmien perusteella, mitä hallin näytöllä nähtiin. Kumpikin toki tarkistettiin tilannehuoneesta.
Voi hyvä luoja!Ja molemmat etenivät kurinpitoon
Sitä vaan että osuiko se päähän vai ei? Vai eikö poski kuulu osaksi päätä? Sori saivartelu, hymyilytti vaan tämä viestisi.Nyt meni väärin Ilves - HPK pelissä.
Ratisen taklaus ei edes osu päähän. Menee ohi ja HPK:n pelaaja itse kääntää päätään ja lyö siinä kohtaan pleksiin.
Parasta oli, kun piti jääpussia väärällä poskella, taklaus osui toiseen poskeen.
ÖÖ.. Miten tuo Ahosen tilanne voi edetä vielä tuosta kurinpitoon? 5+20 jo itsessään oli vääryys.
Katsokaa itse:
Ja siis vieläpä videotarkastuksen jälkeen ulosajo. Ei ole edes hidastuksista apua. On tämä kyllä pumppu!ÖÖ.. Miten tuo Ahosen tilanne voi edetä vielä tuosta kurinpitoon? 5+20 jo itsessään oli vääryys.
Katsokaa itse:
ÖÖ.. Miten tuo Ahosen tilanne voi edetä vielä tuosta kurinpitoon? 5+20 jo itsessään oli vääryys.
Katsokaa itse:
Tepsin äijä sai pari peliä viikatteesta, mutta Friman ei loukkaantunut. Nyt loukkaantui niin eiköhän tuosta se kolme-neljä peliä tule.
Pakko olla enemmän tulossa, lähemmäs kymppiä.Tepsin äijä sai pari peliä viikatteesta, mutta Friman ei loukkaantunut. Nyt loukkaantui niin eiköhän tuosta se kolme-neljä peliä tule.
Oli kyllä ikävän näköinen tilanne ja paha on väittää, ettei tarkoitus olisi ollut lyödä käsille. Veikkaan pelikieltokakun paksuudeksi neljää peliä, ehkä jopa viittä. Yleensä veikkaukseni näistä menevät kuitenkin vähän yläkanttiin, joten eiköhän sieltä kolme peliä tule.Montakos Clendeningille?
Tämä nyt oli vielä huomattavasti törkeämpi. Vähintään viisi peliä kuuluu tulla. Vielä, kun otetaan huomioon, että oli selvä turhautumisjäähy ja niin paljon tilanteesta myöhässä, että ei edes muualle ylettynyt huitomaan niin sellainen 7-8 peliä voisi olla ihan passeli. Oksettava teko, tasoa Nick Ritchie.Tepsin äijä sai pari peliä viikatteesta, mutta Friman ei loukkaantunut. Nyt loukkaantui niin eiköhän tuosta se kolme-neljä peliä tule.