Ei mennyt, siitä tuli seitsemän peliä.Toisaalta eikö se Lassilanki pesäpallolyönti Grattoniin? menny taannoin vahingon piikkiiin, niin en suoranaisesti pidätä hengitystä kurinpitotoimia odotellessa.
Juu tulihan siitä pelikieltoa, mutta muistelisin siinä lauselmassa lukeneen jotain vahingosta. Seison toki korjattuna jos on tullu juopoteltua pää pehmeeks ja muistan väärin.Ei mennyt, siitä tuli seitsemän peliä.
Missä vaiheessa Nurmi haastoi riitaa? Ihan normi kamppailutilanne.vaikka itse en arvosta tällaista ämmäilyä, tapellakin pitää jos riitaa haastat
Boldaus oma. Missä kohtaa Nurmi HAASTOI myllyyn? kyseessä oli ihan normaali kulmavääntö, josta kaveri sekosi ihan täysin. Tällä kertaa Nurmessa ei ollut mitään vikaa.Typerä temppu Ritchieltä Liigan kannan näihin tietäen. Mitä pieksemistä katoin niin ei siinä ollut kuitenkaan pahaa pieksemistä (mitä joskus NHL:videoissa nähty). Kyllä pitäisi tietää että jäässä olevaa ei koodin mukaan lyödä.
Nurmelta fiksusti pelattu (vaikka itse en arvosta tällaista ämmäilyä, tapellakin pitää jos riitaa haastat) Mut pointsit siitä että saadaan kaverilta ukko ulos ja 5min yv.
Ricthie saanee todennäköisesti 4-5peliä koska nyrkkitappelu aiemmin lasketaan koventavaks.
Siis hetkinen. Mitkä ne muut tapaukset ovat? Sekö, että taklaa lujempaa kuin Liigan mikki hiiret vai se, että vastasi Melartin puheluun Raksilassa?Kuitenkin nämä ensimmäiset pelit Liigassa ovat osoittaneet, että kaverilla ei ole mitään impulssikontrollia eikä järki paljon päätä pakota. Tapauksia on jo useampia.
Amen.Odotin kommenttien perusteella jotain vuosikymmenen sikailua, mutta eihän tossa nyt mitään ihmeellistä näyttänyt olevan. Kanukki lankesi rotta-Nurmen ansaan ja rotta veti siihen perusfilmit vielä päälle. Itse en antaisi kuin max yhden pelin bannin.
Eli kun häviät laitakamppailun saat vetää turpaan? Mitä Nurmi tuossa tekee, jotta tuo teko olisi millään tavalla hyväksyttävä?Liiga on suotuisa paikka rotille ja tällaisille Nurmen kaltaisille neideille. Täällä saa rauhassa mussuttaa ja hakata komposiittia pohkeille ja jos niin käy että kaveri vetää tilttiin, niin heitä kilpparit ja odota kun kaveri viedään päätyovesta pihalle.
Satuitko seuraamaan koko peliä vai vain tuon yhden tilanteen?Eli kun häviät laitakamppailun saat vetää turpaan? Mitä Nurmi tuossa tekee, jotta tuo teko olisi millään tavalla hyväksyttävä?
Satuitko seuraamaan koko peliä vai vain tuon yhden tilanteen?
Tarkoitan, että ei kannata kaivaa verta nenästä.Eli jos rottailet aikaisemmin niin on ihan ok suorittaa yksipuolinen päällekarkaus? Sitäkö nyt tarkoitat?
Tämä onkin ollut jo pitempään tiedossa täällä Oulussa...Kärppien scouttaus on timangia.
Missä vaiheessa Nurmi haastoi riitaa? Ihan normi kamppailutilanne.
Käsittääkseni ottelun aikana kohdistanut pikkusikaa Richielle ja onnistuikin siinä mitä yritti, eli sai Richien pihalle. Itse en arvosta ollenkaan mutta niinkuin sanoin, Suomen liiga on suotuisa Nurmen kaltaisille pelaajille. Muussa liigassa olisi jossain vaiheessa pakko vastata puhelimeen.Eli kun häviät laitakamppailun saat vetää turpaan? Mitä Nurmi tuossa tekee, jotta tuo teko olisi millään tavalla hyväksyttävä?
Tätä itsekkin ihmettelen.Tähän voisi Kärppä-fanit kerätä vaikka yhteistuumin Nurmen ämmäilyt tuosta pelistä kun se kuulemma oli hyväksyttävä syy päällekarkaukseen. Kaikissa viesteissä puhutaan vielä monikossa niin ei pitäisi olla vaikeata löytää.
Täällä on jo palstatotuutena Nurmen ämmäily tänään. Siis missä tilanteessa/tilanteissa Nurmi ämmäili tänään? Esimerkkejä pöytään? Olin paikan päällä ja en kyllä nähnyt yhtään ainutta ämmäilyä.2-3 peliä sopiva asteikko pelikiellolle. Richiellä meni vati nurin Nurmen ämmäilyihin ja siitä typerä ylilyönti.