Kyllä taas kelpaa olla tzzadilainen homoseksuaali!

  • 8 035
  • 72
Tila
Viestiketju on suljettu.

Pompino

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti scholl
Luulisi, että jollain äänestyksellä kaikkien homojen kunta Turku olisi saatu homoystävällisimmäksi paikaksi.

Jatkoajassa äänestämällä Turusta saadaan ihan mitä vaan, mutta todistettu fakta on taas se, että Helsinki on homppeleiden kylä.

Viestin lähetti scholl
Homoilu on Föhrin vika.
Ja saatanan suomenruotsalaisten! Svenskaklubbenillakin tulee kuulemma elämää kun Börje huutaa muille Håkaneille, että tehdääs påjat juna igen.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Viestin lähetti Pompino
Ja saatanan suomenruotsalaisten! Svenskaklubbenillakin tulee kuulemma elämää kun Börje huutaa muille Håkaneille, että tehdääs påjat juna igen.

Ääh, miksi kiusaat meitä suomenruotsalaisia.
Ei se ole kivaa.

Taidat vain olla katkeran kirpeä siitä kun joskus joku komea suomenruotsalaiset sukujuuret omaava uros (kuten minä) on saanut nenäsi edestä kyläsi kauneimman tytön.

Suomenruotsalasiethan ovat todistetusti täydellisiä ihmisiä, niin mies kuin naispuoliset.
Joten hähää luuserit, mahtaa vituttaa olla huonompi ihminen kuin minä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Köntsä

Suomenruotsalasiethan ovat todistetusti täydellisiä ihmisiä, niin mies kuin naispuoliset.
Kirjoittavat myös täydellisesti suomi kieli.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti Köntsä

Suomenruotsalasiethan ovat todistetusti täydellisiä ihmisiä, niin mies kuin naispuoliset.

Niin näillä suomenruotsalaisilla oli muutama vuosi sitten kampanja "ota riski rakastu suomenruotsalaiseen". Liekö kampanjassa haettu laajempaa ja parempaa geenipohjaa... tuskin kuitenkaan kyse oli mistään suvaitsevaisuudesta tai vastaavasta.
Viime kesänä näin tzzaddissa nuoren hyvin muodostuneen tytön jolla oli kyseistä tekstiä kannatteleva t-paita päällä. Silloin olisin ollut valmis ottamaan riskin ja rakastumaan ainakin parin tunnin ajaksi.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti HABS #11
Niin näillä suomenruotsalaisilla oli muutama vuosi sitten kampanja "ota riski rakastu suomenruotsalaiseen". Liekö kampanjassa haettu laajempaa ja parempaa geenipohjaa... tuskin kuitenkaan kyse oli mistään suvaitsevaisuudesta tai vastaavasta.
Viime kesänä näin tzzaddissa nuoren hyvin muodostuneen tytön jolla oli kyseistä tekstiä kannatteleva t-paita päällä. Silloin olisin ollut valmis ottamaan riskin ja rakastumaan ainakin parin tunnin ajaksi.

Sehän oli Höblin kampanja. Ei suomenruotsalaisten ihmisten. Tuskin suomenruotsalaiset kaipaavat mitään suomalaisia juntteja rakastumaan itseensä, mutta lehdellä ei ole mitään sitä vastaan, jos tulee lisää tilaajia.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Ei voi olla joka kerta nauramatta kun näkee tuolla ketjujen etusivulla tämän otsikon "Kyllä taas kelpaa olla tzzadilainen homoseksuaali!", niin väkisinkin tarkistaa siitä vierestä että KENEN ainakin kelpaa olla.

Mielleyhtymä on siis varsin selkeä että ketjun avaajalla on kaikille kaltaisilleen tzzadilaisille homoseksuaaleille jotain iloista kerrottavaa tässä ketjussa.

Avaajan kirjoitushistoria kyllä puhuu jotain ihan muuta, mutta mikäpä minä olen tuntemattomia lokeroimaan.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Tinde
Avaajan kirjoitushistoria kyllä puhuu jotain ihan muuta, mutta mikäpä minä olen tuntemattomia lokeroimaan.
Niin juuri. Saattaahan se perhana oikeasti olla tzzadilainenkin.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Köntsä
Taidat vain olla katkeran kirpeä siitä kun joskus joku komea suomenruotsalaiset sukujuuret omaava uros (kuten minä) on saanut nenäsi edestä kyläsi kauneimman tytön.

Luottamuksellisesti voin palstalaisille kertoa, että nimim. Köntsä on suomenruotsalainen homoseksuaali, jonka olkapää meni sijoiltaan, kun mies putosi Sturenkatu 27 valaisemattoman saunan lauteilta.

Sinänsä ihan hauskoja kielikuvia käytetty tuossa viestissä.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Viestin lähetti sopuli
Luottamuksellisesti voin palstalaisille kertoa, että nimim. Köntsä on suomenruotsalainen homoseksuaali, jonka olkapää meni sijoiltaan, kun mies putosi Sturenkatu 27 valaisemattoman saunan lauteilta.

Sinänsä ihan hauskoja kielikuvia käytetty tuossa viestissä.

Tähän ei voi oikein lisätä enää mitään.

Milloin sopuli meillä olikaan seuraava saunavuoro siellä? Muistatko, kun olen hävittänyt kalenterini niin en muista.

Soitellaan,
pus och kram.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Tinde


Avaajan kirjoitushistoria kyllä puhuu jotain ihan muuta, mutta mikäpä minä olen tuntemattomia lokeroimaan.

Onko tässä nytten kyse neekerihomohpk-faneista, jotka siis tulevat Tshadista. Luonnollista, että ovat päätyneet Hämeenlinnaan, koska kun bruttokansantulo per capita on vain 200 dollaria niin tzzadilainen ei pysty ostamaan kämppää Stadista.

Neekerihomot valitsivat HPK:n myös ehkä oranssin värin takia. Muistuttaa heitä appelsiineista, joita kasvaa Afrikassa.

Täytyy sanoa, että suomea ovat kyllä jonkin verran jo oppineet. Sen verran monta viestiä sieltä tulee, ettei pelkän sanakirjan varassa varmaankaan olla.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ihan vaan ekstroverttinä Morttina tein havainnon, että jossakin korvieni välisessä avaruudessa jokin kipinä pani minut ihmettelemään, että miksi Mr. ervatsalon topicissa on tuo sana TAAS? Miten niin "Kyllä TAAS kelpaa olla tzzadilainen homoseksuaali"?
Koskas sitten ennen on kelvannut olla?

Kauhea haloo oikeastaan aivan turhasta asiasta. Ruskean Reiän Ritareita on ollut kautta aikain. Jo muinaiset roomalaiset... jne.
Ja varmaan tätä touhua harrastettiin jo ennenkuin ihmisen esi-isät - luiskaotsaiset karvanaamat osasivat siitä mitään kirjoittamalla, piirtämällä tai pieremällä jälkipolville kertoa.

Tässä ketjussa on nyt kovasti höpisty homoista. Käsittääkseni tuolla nimityksellä tarkoitetaan vain miehiä.
Missäs ne kansainväliset lesbot sitten luuraavat? Eikö tyttöjen keskiselle globaalille rakkaudelle löydy Stadista sijaa?

Pitäisköhän perustaa ihan oma topicci lesboudelle?
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tukeeko tämä uutinen perusheteroa identiteettiäni entisestään, koska olen aina ollut sitä mieltä että Helsinki on tylsä ja ruma kaupunki?

nim. Epätietoinen homofobikko Vantaalta.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti jounster


nim. Epätietoinen homofobikko Vantaalta.

Fobioitsetko sinä myös lesboja? Eikö miellytä katsella kahden kauniin naisen välistä seksiä? Siis ihan kivaa siellä naisten välissä oleminenkin varmasti olisi, mutta tarkoitin nyt ihan vaan naisten keskistä imeskelyä ja hinkkailua...

edit: keskeisestä keskinen. Anteeksi Tuurin kyläkauppias.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Predator
...miksi Mr. ervatsalon topicissa on tuo sana TAAS? Miten niin "Kyllä TAAS kelpaa olla tzzadilainen homoseksuaali"?
Koskas sitten ennen on kelvannut olla?
Asia mainitaan ketjun avausviestissä.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Twite
Niin juuri. Saattaahan se perhana oikeasti olla tzzadilainenkin.

Tätä juuri vähän epäilin.. Tuu vaan Erva rohkeesti ulos kaapista. Sut on nähty!
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator
Fobioitsetko sinä myös lesboja?

No kaunis nainenhan on aina kaunis nainen mutta kyllä minä ainakin niitä "telaketjulesboja" fobioin. Siis niitä "crisoweneja" ketkä mm. pelaa lätkää ja fudista sekä kasvattaa partaa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Twite
Asia mainitaan ketjun avausviestissä.

Ei näy?

Vai tarkoitatko sitä linkkiä Mr. Ervan parin vuoden takaiseen homoiluun?
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti Predator


Tässä ketjussa on nyt kovasti höpisty homoista. Käsittääkseni tuolla nimityksellä tarkoitetaan vain miehiä.
Missäs ne kansainväliset lesbot sitten luuraavat? Eikö tyttöjen keskiselle globaalille rakkaudelle löydy Stadista sijaa?

Pitäisköhän perustaa ihan oma topicci lesboudelle?

Eduskunnassa on viime aikoina keskusteltu lesboparien oikeudesta adoptioon. Mitenkäs homoparien adoptointi? Koskeeko lakialoite vain lesbopareja?

Itse olen ehdottomasti tyttöjen välisen rakkauden kannattaja. Varsinkin silloin jos siinä välissä on tilaa yhdelle karvaiselle miehelle.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti HABS #11
Eduskunnassa on viime aikoina keskusteltu lesboparien oikeudesta adoptioon. Mitenkäs homoparien adoptointi?
Kuka helvetti haluaisi adoptoida homoparin?
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti HABS #11
Eduskunnassa on viime aikoina keskusteltu lesboparien oikeudesta adoptioon. Mitenkäs homoparien adoptointi? Koskeeko lakialoite vain lesbopareja?

Eipäs muuten ole noin. Ei sotketa adoptiota ja hedelmöityshoitoja keskenään.

Sitä vain ihmettelen, ettei palstamme tasa-arvon airue ole vielä vaatinut lapsettomille miehille ja miespareille hedelmöityshoitoja.
Olen odottanut sitä, koska vaaditaan yhteiskuntaa tasa-arvon nimissä järjestämään munasolu ja vuokrakohtu yksinäisille miehille ja miespareille.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Re: Älä ammu sanansaattajaa

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, mainittakoon, että allekirjoittanut toimii tässä asiassa pelkkänä pahaisena sanansaattajana ja viestintuojana hetero- ja homorajapintojen välillä.

Koenkin itseni lähinnä lautturiksi tai kirjekyyhkyksi, enkä suinkaan asiantuntijaksi, koska näyttäisi siltä, että asiantuntijoita tällä palstalla tuntuisi löytyvän aikamoinen hivakka.



Täältä tähän

Niin, kummasti sua kuitenkin tuntuu kiinnostavan nämä homoaiheet. Oma lehmä (tai sonni) ojassa?
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti msg
Eipäs muuten ole noin. Ei sotketa adoptiota ja hedelmöityshoitoja keskenään.

Sitä vain ihmettelen, ettei palstamme tasa-arvon airue ole vielä vaatinut lapsettomille miehille ja miespareille hedelmöityshoitoja.
Olen odottanut sitä, koska vaaditaan yhteiskuntaa tasa-arvon nimissä järjestämään munasolu ja vuokrakohtu yksinäisille miehille ja miespareille.

Kiitos tarkennuksesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös