Kyllä taas kelpaa olla tzzadilainen homoseksuaali!

  • 8 038
  • 72
Tila
Viestiketju on suljettu.

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Viestin lähetti girlzilla
Ihmetyttää hieman miksi sanotaan että "homot ovat mukavia".
Kukaan ei sano että "heterot ovat mukavia".

Jos sitä kerran suvaitsevaisia ollaan, niin ei kai tarvitse lokeroida sen enempää? Tunnen yhden todella kusipäisen homon.

Nim. "tummaihoiset on ihan yhtä arvokkaita kuin me ihmiset"

Aika olennainen huomio... Omakin kokemukseni on ettei seksuaalinen suuntautuminen juuri kerro luonteesta paljon mitään. Tietysti kaikissa leireissä on näkyviä sterotypioita, mutta lähinnä säännön vahvistavina poikkeuksina, enemmistön ollessa mitä on, hmm, yksilöitä. Ylipäänsä tämä meidän kulttuurimme tapa karsinoida melkoisen sekava ja harmaa alue muutamaksi yksiselitteiseksi kategoriaksi tekee väkivaltaa inhimilliselle kokemukselle. No, eihän tämä suuntautuminen sinänsä ole erityisen kiinnostava aihe kuin lähinnä fundamentalisti-uskovaisille (ja hämeenlinnalaisille?), mutta mikä kiinnostaa Päivi Räsästä ei välttämättä kiinnosta kaikkia.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni on nastaa, että pääkaupungin yöelämässä kukoistavat monenlaiset ja monenlaisille ihmisille suunnatut paikat ja juhlimistavat. Tervetuloa vaan kaikkien maiden kaikki ihmiset viihtymään Helsingin yöhön suuntautumiseen ja sukupuoleen katsomatta.

Itse homoasiasta vielä se, että eikös Helsingissä ole nykyään jopa Kööpenhaminasta tuttu kullinlutkutussauna?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Ne

Viestin lähetti Snakster
Itse homoasiasta vielä se, että eikös Helsingissä ole nykyään jopa Kööpenhaminasta tuttu kullinlutkutussauna?

Niin, kelle on tuttu, kelle ei.

Yhtä kaikki, kaikkea ne ihmiset keksivätkään.
Eikö tästä em. spesiaalisaunasta ollut juuri juttua City-lehdessä?

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Snakster
Itse homoasiasta vielä se, että eikös Helsingissä ole nykyään jopa Kööpenhaminasta tuttu kullinlutkutussauna?
Tämä oli minulle uutta. Mikäs tää tällainen sauna on? Eikai vaan joku kuumajunkkauslöyly...
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti TBK
Itse olen erityisen iloinen siitä, että homot viihtyvät juuri Heltsinkinssä.

Niin minäkin.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Mutta se mikä on kummaa että homoja näkee vain iltaisin, erityisesti juuri viikonloppuisin.
Missä homot ovat päivisin ja mitä he tekevät?
Ei silleen että hirveesti kiinnostaisi, kunhan vain mietin.

Itse tunnen muutaman homon. He ovat oikein mukavia poikia, oikeastaan heidän kanssaan tulee paljon helpommin toimeen.
Että kyllä täällä Espoossakin..osataan.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Viestin lähetti Holocaust
G-kansa näköjään vyöryy tzzadiin. Olisikohan homoissa "markkinarako" jääkiekolle?! Ulkomaalaisille gee-miehille elämysmatkailua Suomessa. Hotelli- ja ravintolaelämän lisäksi ulkomaalainen gay-kansa katsomaan miesten jääkiekkoa. Ei varmaan hullumpi idea? HIFK-Jokerit ottelussa katsomo täynnä miehiä...

Mike Danton joukkueen kapteeniksi ja onkos muita paljastuneita ruskean reiän ritareita kiekon parissa?

Toivottavasti täältä pohjoisesta imeytyy loputkin homppelit sinne ruskean reiän (Turku) kulmille Helsinkiin. Todella rasittavaa sakkia. Aiemmin kuvattu inisijät on kuvaava termi tälle sakille.

Homous on perseestä!
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti finnishninja
Tämä oli minulle uutta. Mikäs tää tällainen sauna on? Eikai vaan joku kuumajunkkauslöyly...

Oma tietämykseni ko. saunoista perustuu erään Malmölaisen homo-tuttuni kertomaan. Hänen mukaansa juuri noilta kulmilta tapahtuu viikonloppuisin laajempaakin vaellusta Köpikseen, joissa noita miesten saunailtoja järjestetään. Hiljan muistan jostain lukeneeni, että nyt myös Helsinkiin on perustettu homoille tarkoitettu sauna, jossa arvatenkin sattuu ja tapahtuu.
 

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Viestin lähetti Köntsä
Mutta se mikä on kummaa että homoja näkee vain iltaisin, erityisesti juuri viikonloppuisin.
Missä homot ovat päivisin ja mitä he tekevät?
Homot ovat päivisin homokopeissa, joista lähtevät iltaisin homoilemaan. Viikonloppuna homot homostavat läpi vuorokauden.

- syövätkö homot? Jos syövät, niin ei kai sitä?
- paskantavatko homot? Jos paskantavat, niin ei kai sen aikana?

Edit: kirjoitushomo korjattu
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti Köntsä
Mutta se mikä on kummaa että homoja näkee vain iltaisin, erityisesti juuri viikonloppuisin.
Missä homot ovat päivisin ja mitä he tekevät?
Ei silleen että hirveesti kiinnostaisi, kunhan vain mietin.

Jatketaan samanlaisilla perus kysymyksillä... Kuinka homot lisääntyvät? Eikö niiden olisi pitänyt kuolla sukupuuttoon aikoja sitten? Onko homojen lisääntymisellä jotain yhteistä insinöörien lisääntymisen kanssa?

Ja lopuksi kaikille tosimiehille: Homoilu se on vasta miesten hommaa.
 

krobbe

Jäsen
Jokainen tukkikoon aukkonsa ihan millä lystäävät, vapaa maa ja niin päin pois.

Olen siis melkoisen suvaitsevainen esimerkiksi homojen suhteen, johtuneeko siitä, että olen biseksuaali, pidän sekä miehistä, että pojista.
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Ne

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, kelle on tuttu, kelle ei.
Putosin. Onneksi ei ollut kahveeta suussa.

Vai on tämä Stadimme B-rapun paratiisi nykyään. No, annetaan kaikkien kukkia. Roolinvetäjät tietysti ovat rasittavia. Mutta näitähän löytyy niin heteroista kuin homoista.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Tumba
- paskantavatko homot? Jos paskantavat, niin ei kai sen aikana?
Tästä tuli väkisteenkin mieleen...

Kaksi Raineria istuskeli porealtaassa iloisesti rupatellen.
Yhtäkkiä pinnalle pulpahti kuivat!
Toinen Raineri siihen: "Jumalauta jätkä, istuksä siinä ja junkkaat!?"
"Ee...n... Pieraisin..." Vastasi toinen Raikku.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Viestin lähetti HABS #11
Jatketaan samanlaisilla perus kysymyksillä... Kuinka homot lisääntyvät? Eikö niiden olisi pitänyt kuolla sukupuuttoon aikoja sitten? Onko homojen lisääntymisellä jotain yhteistä insinöörien lisääntymisen kanssa?

Homothan lisääntyvät joko a) pistokkaista tai b) varttamalla. Jossain höpöhöpöO'brienissä oli kyllä taannoin juttua, että Pentagon olisi koettanut kehittää kemiallista asetta joka muuttaa vihollisen raavaat nurmiporat ältsinkivoiksi puppeleiksi. Turhaa hommaa oli se.

Homouden ja insinöörien yhteydestä en tiedä. Sen kyllä voin sanoa, että insinööriyden suvaitseminen se vasta suvaitsevaista on. Toisaalta; Ainoa tupsu, jota teekkari suvaitsee hypistellä säännöllisesti on ko. elikon lakissa. Että sinänsä epäilyilläsi voi olla totuuspohjaa.

Palstan tek.yot: "Onko tyttömäinen olo?".
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Viestin lähetti finnishninja
Tästä tuli väkisteenkin mieleen...

Kaksi Raineria...

Vai että Rainereita. Mennään off-topicoimaan:

Allekirjoittaneelle tulee rainereista puhuttaessa mieleen eräs diesel mersuihin ja ruotsalaisvalmisteisiin puukkoihin erikoistunut etninen vähemmistö.

Käsittääkseni ko. ryhmittymällä on erittäin tarkat säännöt kehen kajota "silleen". Ihan "tavallista" suomalaista tai vaikka turkulaista tyttöä nämä rainerit eivät kovin usein käsikynkässä kuljeta.

Kysymykseni kuuluukin, onko kukaan nähnyt tällaista raineria toisen hyvän veljen kanssa ns. kimpassa? Jos on, niin tällaiseen toimintaan pitäisi mielestäni kannustaa rainereita enenevässä määrin. Tzaddi ei kuulostaisi minun korvaani yhtään huonolta mestalta rainereille.

http://www.vermo.fi/gfx/kartta_vermo.gif
 

scholl

Jäsen
Onhan se nyt säälittävää, ettei maalaiset pärjää edes homoilussa, vaikka Ervatsalo täällä pyrkiikin nyt itkemään kovaa kohtaloa. Luulisi, että jollain äänestyksellä kaikkien homojen kunta Turku olisi saatu homoystävällisimmäksi paikaksi. Pohjolan punainen kaupunki Tamperehan jo jossain äänestyksessä oli noussut kuntapäättäjien kärkeen. No nyt taitaa olla sillä tavalla, että turkulaisetkin homot joutuvat pääkaupunkiseudulla vierailemaan. Ei ihme, että TPS:kin pelaa Bluesia vastaan niin usein.

Homoilu on Föhrin vika.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Itse olen niin umpimielinen että pidän vain hetero- ja binaisista. Sekä kylmästä oluesta saunan jälkeen. Ja grillimakkarasta. Ja tänään söin lounaaksi makaroonilaatikkoa. Viime viikonloppuna sain kylmetyksen kun vedin Pehkubaarin pihalla kylmän lonkun hikoamisen jälkeen. Semmonen poika mie olen.


PS. Tietääkö joku lukija kenties Pehkubaarin? :)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti teemu_s

PS. Tietääkö joku lukija kenties Pehkubaarin? :)
En, mutta voisin tulla sinne homostelemaan. Missäs tämä paikka sijaitsee?
 

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, K-Vantaa, Arsenal
Viestin lähetti ervatsalo

Ko. aviisi kertoo jutussaan, että Tzzadin vilkas homo-skene houkuttaa ulkomaalaisia homoseksuaaleja sankoin joukoin lähinnä suvaitsevaisuudestaan kuuluun kaupunkiin.
Niin,täällä pimeimmässä afrikassa suvaitaan kaikkia suuntauksia,jopa hämeenlinnalaisiakin.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ervatsalo. Et enää ole edes hauska. Alussa nauroin jutuillesi, myöhemmin naurahtelin, nykyisin säälin liikutus käy hetken mielessäni.

Sillä jos olisit joskus edes käynyt Turussa, puhumattakaan siitä että olisit joutunut siellä muutaman viikon oleilemaan, tietäisit mistä puhut. Tzzaddi on kesy paikka Turun rinnalla, ihan sivusta seurattuna.

Täältä Turun kautta Hämppälinnaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vai itkee Erva...bwahahaha...kaveria henk. koht. tuntematta aistisin että ilosta ja naurusta ehkä.

Mutta kuka muistaa Ursulaa?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Älä ammu sanansaattajaa

Viestin lähetti fiftyeight
....Sillä jos olisit joskus edes käynyt Turussa, puhumattakaan siitä että olisit joutunut siellä muutaman viikon oleilemaan, tietäisit mistä puhut. Tzzaddi on kesy paikka Turun rinnalla, ihan sivusta seurattuna.

Niin, mainittakoon, että allekirjoittanut toimii tässä asiassa pelkkänä pahaisena sanansaattajana ja viestintuojana hetero- ja homorajapintojen välillä.

Koenkin itseni lähinnä lautturiksi tai kirjekyyhkyksi, enkä suinkaan asiantuntijaksi, koska näyttäisi siltä, että asiantuntijoita tällä palstalla tuntuisi löytyvän aikamoinen hivakka.

Loppukaneettina päädyn vielä vinkkaamaan, että mikäli haluat tarkentaa em. asiaa, kannattaa kääntyä em. iltapäivälehtien puoleen.

Yhteystiedot löytynevät mm. täältä: www.google.fi

Täältä tähän
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös