Jani82 kirjoitti:
Siitähän nämä eräät nimimerkit vasta olisivat riemastuneet "turhan" jäähyn merkiksi.
Luulen, että olen näiden nimimerkkien joukossa, joihin viitataan...
En aina tiedä, onko Jani82 ollut samassa pelissä, tai sitten mies elää jossain omassa rinnakkaisuniversumissa. Rossiter oli tuttuun tyyliinsä ihan paska, puolustukseksi ei riitä se että niin oli joukkueen muutkin pakit.
Naurattaa, että kun Rossiter sai syöttöpisteen, niin mies on onnistunut pelissään. Tilanne oli todella huvittava, Hakkarainen antoi siniviivaan loistavan syötön yv:llä kahden miehen höntsätessä päälle, Rossiterin kädet todellakin jäätyivät totaalisesti ja aikaan saatu laukaus oli surku hupaisa. ( video taulun hidastusta katsottaessakin sai nauraa veet silmissä). Ainoastaa Nikkilän surkeus ja Pölläsen loistokas ohjaus loivat tuon tilaisuuden. Aiemmin ollaan puolusteltu, kuinka Rossiterin vahvuudet eivät ole kiekollisessa pelissä, nyt kun tulee tollainen onnenkantamoinen niin sillä pitäisi saada asiat anteeksi?
Ja sitten se kiekosta ohi pyyhkimínen, josta tuli läpiajo maali: jäähy ei ole turha, jos sillä estää selkeän maalipaikan syntymisen. Mun puolesta siiinä tilanteessa olis vaikka puolinelsonilla heittää Jypin pelaajan nurin.
En ymmärrä, miten voit nähdä Rossiter ja Tselios parin olleen selkeästi paras pakkipari? Kaksikko juoksee kiekon perässä iha käsittämättömällä tavalla ja miesten merkkauspeli on surkeaa. Kaksikko vetää vertoja jopa legendaariselle kohu "vahvistukselle" Dimitri Filimonoville pelitasoltaan.
Suhoseen ja Savolaiseen vertailu Rossiterin kohdalla on helppoa. Koko kolmikko on ollut KalPan huonoin kolmikko. Suhonen ja Savolainen kuitenkin ovat joukkueen omia kasvatteja ja liigatasolla täysin noviiseja. Rossiter on monen vuotinen ammattilainen ja statuksella "ULKOMAALAISVAHVISTUS" pelaava pelaaja. Toki Suhosta en ainakaan tule kaipaamaan ensi kaudella, sen verran huonoa peli on ollut syksyn jälkeen. Saa nähdä miten uudessa seurassaan (HPK?) onnistuu.
Ja lopuksi vielä; 100 % varmoista lähteistä olen kuullut, että Rossiterin otteita ei olla katottu kovin suopeasti tammikuun aikana. Onneksi miestä ei ensi kaudella nähdä Niiralan montussa ainakaan KalPa paidassa (tuskin minkään muunkaan joukkueen).