Enpä muista, onko tällä palstalla ollut keskustelua kylähulluista, mutta avataanpa nyt sellainen. Varmasti jokainen meistä tietää ainakin yhden sellaisen ja tietää kyseisen henkilön legendaarisia tempauksia, eli siis heittäkääpä juttua tuntemistanne kylähulluista.
Legendaarisin kaveri, jonka meikäläinen tietää, on eräs paikallinen spurgu Hervannasta. Muutaman kerran olemme ennen opiskelubileitä tms. käyneet juomassa suht halvat kaljat paikallisessa kulttipaikassa, Rubens-pubissa, ja tämä kaveri on saanut herätettyä meissä hilpeyttä joka kerta.
Kaveri on aivan hirveä J.Karjalainen-fani. Joka kerta hän laittaa jukeboxista soimaan Ankkurinapin, joka on hänen mielestään Suomen merisotilaiden tunnuskappale. Pariin otteeseen äijä on vaatinut Karjalaiselle 'Noopelin palakintoa' hienosta työstä Suomen musiikin hyväksi.
Legendaarisia heittoja äijällä on useita:
"Te ootte noita sähköinsinöörejä vai?"
"Joo, tulevia."
"Tonne Imatrankoskeen sais vesivoimalan!"
"No siellähän on jo semmonen!"
"Joo joo joo.... mutta sinne sais toisen!!"
Sitten tällaista on tullut:
"Mun isäni oli pommikonelentäjä ensimmäisessä maailmansodassa! Se ammuttiin alas ja sitä kidutettiin! Sais tulla isä Jumala ja vääntää kaikki aseet solmuun! Mä olen todella uskovainen mies... mutta se on ihan ihme fakiiri se isä Jumala...joo ihan ihme fakiiri se isä Jumala!"
Ja yksi legendaarinen lause oli:
"Poojat hei.... ydinsota tulee!"
Jonkun toisen vuoro kertoa jotain.
Legendaarisin kaveri, jonka meikäläinen tietää, on eräs paikallinen spurgu Hervannasta. Muutaman kerran olemme ennen opiskelubileitä tms. käyneet juomassa suht halvat kaljat paikallisessa kulttipaikassa, Rubens-pubissa, ja tämä kaveri on saanut herätettyä meissä hilpeyttä joka kerta.
Kaveri on aivan hirveä J.Karjalainen-fani. Joka kerta hän laittaa jukeboxista soimaan Ankkurinapin, joka on hänen mielestään Suomen merisotilaiden tunnuskappale. Pariin otteeseen äijä on vaatinut Karjalaiselle 'Noopelin palakintoa' hienosta työstä Suomen musiikin hyväksi.
Legendaarisia heittoja äijällä on useita:
"Te ootte noita sähköinsinöörejä vai?"
"Joo, tulevia."
"Tonne Imatrankoskeen sais vesivoimalan!"
"No siellähän on jo semmonen!"
"Joo joo joo.... mutta sinne sais toisen!!"
Sitten tällaista on tullut:
"Mun isäni oli pommikonelentäjä ensimmäisessä maailmansodassa! Se ammuttiin alas ja sitä kidutettiin! Sais tulla isä Jumala ja vääntää kaikki aseet solmuun! Mä olen todella uskovainen mies... mutta se on ihan ihme fakiiri se isä Jumala...joo ihan ihme fakiiri se isä Jumala!"
Ja yksi legendaarinen lause oli:
"Poojat hei.... ydinsota tulee!"
Jonkun toisen vuoro kertoa jotain.
Viimeksi muokattu: