Dire Straits - Money for Nothing
Pakko myöntää, että Dire kuulostaa ihan saamarin hyvältä. On sitten aikuisrockia tai ei, mutta iskee vaan kunnolla.
Itse taas olen sitä mieltä, että edellinen levy oli selvästi uutta heikompi, ja uusi levy nousee melkein Melody A.M:n tasolle. Makuasioita joka tapauksessa.Röyksopp - Junior on tällä hetkellä aika iso juttu täällä. Ei tosin läheskään edellisen albumin tasoinen tekele, mutta jo pelkästään Röyksoppin soundissa on jotain todella hienoa.
Heh, näinhän se voi mennä joo. =DSiellä aletaan tulla vanhaksi. Kohta istut Hartwallin katsomossa Eaglesin keikalla 150 euron lippu takataskussa Wienin leikettä syömässä.
Tuli tuo kuunneltua ja ihan ok tuo on. Odotin ehkä kuitenkin jotain enemmän, Melody A.M. aikanaan kolahti varsin paljon ja sitä seuraava levy ei sitten taas oikein napannut yhtään. Tässä on taas askelia parempaan päin, tosin lauluosuuksia on mielestäni liikaa ja mielellään kuuntelisin vahvemmin efektoituneita ääniä ja ihan puhtaasti instrumentaalisia kappaleita. Se puoli kun tuntuisi olevan pitkin albumia kunnossa, mutta osa laulajista aika kaameita ja tuo mieleen sellaisen viiden pennin tanssimusiikin. Voi toki olla tarkoituksellinen seikka ja sillä haetaan jotain ironiaa.Röyksopp - Junior on tällä hetkellä aika iso juttu täällä. Ei tosin läheskään edellisen albumin tasoinen tekele, mutta jo pelkästään Röyksoppin soundissa on jotain todella hienoa.
Itse taas olen sitä mieltä, että edellinen levy oli selvästi uutta heikompi, ja uusi levy nousee melkein Melody A.M:n tasolle. Makuasioita joka tapauksessa.
Ted Raikas kirjoitti:Tässä on taas askelia parempaan päin, tosin lauluosuuksia on mielestäni liikaa ja mielellään kuuntelisin vahvemmin efektoituneita ääniä ja ihan puhtaasti instrumentaalisia kappaleita. Se puoli kun tuntuisi olevan pitkin albumia kunnossa, mutta osa laulajista aika kaameita ja tuo mieleen sellaisen viiden pennin tanssimusiikin. Voi toki olla tarkoituksellinen seikka ja sillä haetaan jotain ironiaa.
Jep, tältä levyltä Lykke Li ja erityisesti Karin Dreijerin laulama This must be it toimivat kyllä erittäin hyvin. Persoonallisia soundeja molemmilla laulajilla.No Röyksopphan on aina käyttänyt aika persoonallisen kuuloisia laulajia ja samaan kastiinhan nytkin mm. Lykke Li menee. Minulle toimii.
Hieno albumi. Oma suosikkini noilta heti BE:n jälkeen. Tuo BE tahtoo jakaa mielipiteitä, itselleni se kolahti ensimmäisenä tuon bändin tuotannosta. Vaikka sitä pidetään ehkä vaikeimmin lähestyttävimpänä albumina. Jotenkin se koko idea ja musiikillisten piirteiden laaja kirjo säväytti oitis. Sen pohjalta piti BE - Original Stage Production DVD:kin hankkia. Todella hieno konsertti kyseessä ja nostaa koko konseptin ihan uusiin sfääreihin ja osa kappaleista on itse asiassa livemuodossa parempia kuin varsinaisella studioalbumilla.Kesää ja tulevaa POS-albumia odotellessa Pain of Salvation;The Perfect Element.
Hieno albumi. Oma suosikkini noilta heti BE:n jälkeen. Tuo BE tahtoo jakaa mielipiteitä, itselleni se kolahti ensimmäisenä tuon bändin tuotannosta.