Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 905 641
  • 21 751
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vimeisen tunnin ajan olen kuunnellut hevimiehelle tyypillistä Vaya con dios:ta. Harmi vaan, että muutama ehdoton lemppari viisu ko. orkesterilta ei löydy juutuupista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vimeisen tunnin ajan olen kuunnellut hevimiehelle tyypillistä Vaya con dios:ta.
Äitini (62 v.) tykkää tästä myös.

Minä kuuntelen nyt Motörheadia. It's a Bomber!
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Nyt on vahvassa kuuntelussa Katatonia ja "The Great Cold Distance". En ollut vielä viikko sitten tutustunut ko. orkesteriin, mutta sitten kuuntelin tuolta Youtuben kautta parit biisit ja olin saman tien cdon.comissa.

Toimii minulle aivan helvetin hyvin. Ei ole hirvittävän metallinen metallimielessä, mutta silti erittäin raskas. Hyvä Ruotsi!
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sebastian Bach

Illan keikkaan on valmistauduttu tällä viikolla kuuntelemalla Sebastian Bachin Angel Down levyä.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
I Walk The Line - Black wave rising!

Huh huh kun on kova kamaa tämä I walk the linen uusin albumi. Parhaimpia levyjä tämän vuoden puolella tällä hetkellä. Nimibiisi on aivan helmi, ja muutenkaan ei heikkouksia tunnu albumilta löytyvän. On se Rönkön lauluääni niin mahtavaa kuunneltavaa.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt on vahvassa kuuntelussa Katatonia ja "The Great Cold Distance". En ollut vielä viikko sitten tutustunut ko. orkesteriin, mutta sitten kuuntelin tuolta Youtuben kautta parit biisit ja olin saman tien cdon.comissa.

Toimii minulle aivan helvetin hyvin. Ei ole hirvittävän metallinen metallimielessä, mutta silti erittäin raskas. Hyvä Ruotsi!

Ehdottomasti, parhaita bändejä kyllä. Toimii myös livenä erittäin hyvin, vaikka onkin melkein yhtä apaattista menoa kuin levyillä. Kannattaa tsekata myös edelliset levyt Viva Emptiness, Last Fair Deal Gone Down ja Tonight's Decision. Hankkisin melkein tuossa järjestyksessä, vaikka LFDGD taitaakin olla fanien suosikki. Jokainen ihan timanttia.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Iron Maiden- The number of the beast

Maidenin yksi kautta aikojen parhaita biisejä ja ensimmäinen biisi ko. bändiltä mikä kolahti tähän jannuun. Olin tuolloin vielä ala-aste ikäinen. Samalla haetaan vähän fiilistä heinäkuiseen Ratinan keikkaan.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Between the Buried and Me - Colors
Opeth - Watershed

Ehkä viime vuoden ja tämän vuoden parhaat levyt?
 

M10

Jäsen
Between the Buried and Me - Colors
Opeth - Watershed

Ehkä viime vuoden ja tämän vuoden parhaat levyt?

Heh, ei paremmin olisi voinut osua meikäläisen viime aikojen soittolistaan

Hessian Peel, ajassa 6:30 lähtevä riffi on muuten parhautta.

Watershedia tässä tulee kuunneltua nyt seuraavat kuukaudet. Muulla ei niin väliä.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Kotiteollisuus: Trilogia bassolle, rummuille, kitaralle ja laululle (Poliisivaltio/Elämä/Kaljaa kioskeihin)

Murheen mailla-kokoelma tuli ostettua ja kolmoslevyn avausraita on kyllä melkoista tykitystä.
 

Kyynhakkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Seinäjokelaaset "palloolu" joukkueet ;o)
Judas Priest -Nostradamus-

Biisi joka on kuultavissa bändin kotisivulla. Kuullostaa senverran hyvältä että, levy täytynee ostaa.....
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime aikoina soittimessa on pyörinyt ahkerasti Gunnareiden Appetite for Destruction. IMO - ylivoimaisesti kaikkien aikojen paras rock -albumi, joka kestää kuuntelua vuodesta toiseen jälkeen. Kyseisen kiekon avausraita alkuriffeineen on kyllä jotain sellaista, joka iskee allekirjoittaneeseen kuin miljoona volttia ja koko levyn asenne vie kyllä luulot pois. Elävästi on muistissa, kun joskus 10 -kesäisenä tutustuin tuohon albumiin kaverini isoveljen toimesta ja varmasti tuolloin tapahtunut "kolahdus" on suurin syy siihen, että jaksaa tuntua yhä niin tuoreelta.

Gunnareiden lisäksi Deep Purplen live -veto "Sometimes I feel like screaming" -balladista on hyvä oppitunti nuoremmille bändeille siitä, miten hoidetaan homma kotiin. Varsinkin Morse on ihan tulessa tuossa pätkässä ja tuntuu että äijä lähtee kohta lentoon.

http://youtube.com/watch?v=h7xF51AFkys
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Amerikan Kotiteollisuus eli Metallica vetää Seek & Destroyta MTV:llä livenä, ilmeisesti eilen.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kuuntelussa juuri nyt lähestyvän ukkosen jyrinää ja katselussa taivas joka on kuin Michelangelon maalaus. Siistiä, pitkästä pitkästä aikaa.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Iggy Popin liveä ja kokoelmaa pyörittelen. Mut on se vaan äijä, eiks je?
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Kannattaa tsekata myös edelliset levyt Viva Emptiness, Last Fair Deal Gone Down ja Tonight's Decision. Hankkisin melkein tuossa järjestyksessä, vaikka LFDGD taitaakin olla fanien suosikki. Jokainen ihan timanttia.

Itse asiassa tilasin samalla tuon Viva Emptinessin. Tuo "The Great Cold Distance" aukesi itselleni nopeammin, ehkä vähän melodisempi esitys, mutta nyt on VE:kin alkanut toimia kunnolla. "Evidence" ja "Omerta" -kaksikko levyn lopulta on nyt soinut erittäin paljon.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
The Sounds - Running Out Of Turbo sekä Queen Of Apology. Nuo kun vetävät Provinssissa niin taas kerran tulee rakastuttua (ainakin melkein) Maja Ivarssoniin. Huhhuh.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
The Donnas - Bitchin´
Juliette & the Licks - Four on the floor


Axlia mukaillen "Nice girls don´t play rock´n´roll!"
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Camel: Moonmadness

Tämä klassikko tuli hankittua ja sitä tässä nyt kuuntelenkin. On kyllä kerrassaan mahtava albumi ja vaikka on vuodelta 1976, niin kuulostaa aivan pirun tuoreelta. Uskomattomia hammondsooloja, huilunsoittoa, jamittelua ja jumittelua. Aaah, tässä korva lepää. 70-luku on kyllä musiikin kulta-aikaa ollut. Voi vaan kuvitella, millaisia keikkoja silloin on vedetty... ehkä parempi olla ajattelematta liikaa, ettei vituta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös