Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 904 365
  • 21 738

Syötä!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja England
The Moody Blues: The Collection.

Go Now, v. -64
Tuesday Afternoon, v. -67
jne. jne.

Se mikä on lapsena alitajuntaan jäänyt, jää sinne pysyvästi. Tosin minun alitajuntaan Moody Blues jäi joskus 70-luvulla, kun isoveljet sitä kuunteli.

Käsittämättömän hienoa, käsittämättömän vähäeleistä, mutta myös vähäeleisen mahtipontista. Jokainen sointu on siellä missä kuuluukin olla.

Käsi ylös, joille The Moody Bluesin tuotanto on tuttu?
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Teräsbetoni-Vihollisille

"Miksi vingutte, miksi koitatte vastustaa? -Ette meille mitään voi"
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Ismo Alanko- Elintaso. Ilmestyessään tämä mainio biisi ei jostain syystä kolahtanut allekirjoittaneelle ollenkaan, mutta jälkeenpäin olen onneksi tajunnut millainen mestariteos on kyseessä. Loistavaa kamaa näin pitkänperjantain ratoksi.
 

Teloch

Jäsen
Shade Empire - Zero Nexus

Voiko levy enää tämän paremmin osua omaan musiikkimakuun. Taitaa olla päivä #6 kun lätty rullaa repeatilla, eikä ole edes käynyt mielessä soittaa välillä jotain muuta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Queenin Innuendo. Tippa tulee silmään ja korvista valuu verta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kyllä vaan kyllä vaan. Noista ainoastaan tuo Wembleyn huudatus oli ennestään tuttu. Show-mies viimesen päälle. Miltä olisikaan The show must go on kuulostanut livenä Freddyn tulkintana.

The Show Must Go On oli joutsenlaulu.

Kenties me näemme esityksen tuonpuoleisessa? Ainakin minun taivaassa on Freddie Mercuryn show ja sitä mukaa kun Taylor, May ja Deacon tippuu mä lähden Queenin keikalle.

Ja ehkä muutaman vuosikymmenen kuluttua Queen nakkaa Under Pressuren David Bowien kanssa, heh.

Tästä voisi avata oman ketjunkin: unelmabändisi: Taylor, Mercury, Lennon, McCartney, Harrison, Hammett, May.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jostain käsittämättömästä syystä makuuhuoneen seiniä maalatessani tyrkkäsin soittimeen levyhyllystä käteen osuneen Phil Collinsin "...But seriously" -levyn. Siinähän tuo meni taustalla noin puoleen väliin kunnes huomasin kuuntelevani sanoja ja havahduin; VITTU MITÄ PASKAA.

"...sun pitää antaa kato rahas jotka olet työssä käymällä ansainnut sille narkkarikerjäläiselle kadunkulmassa kun se kato ei ole sopeutunu tähän systeemiin ja käyttää siks huumeita et sitä pitää auttaa..." ja sitä samaa rataa biisistä toiseen. Sisäinen fasistini nosti jälleen päätään oikein kunnolla.

Ensiavuksi pikimmin soimaan Yes: Union, kun David Lee Rothia ei löytynyt mistään juuri sillä hetkellä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Black Label Society - Hangover Music...ajankohtaista vinguttelua ja seuraavaksi Maidenin Moonchild..
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Muistaako joku vielä Kappelissa 80-luvun lopulla pidettyjä Bullworkers Club -jameja? Itse en tuolloin paikalle päässyt kun olin armeijan sinisissä enkä muutenkaan ymmärtänyt vielä jazzista enempää kuin sika moottoripyörästä (olisi pitänyt, Miles Pori Jazzissa 1989, enkä ymmärtänyt olla paikalla...).

Harvalla levyllä välittyy klubin livetunnelma yhtä hyvin kuin tällä, vaikka soitanta nyt ei sinänsä maailman parasta ehkä olekaan.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laitoinpa tuossa soimaan Minervan boksin, joka sisältää bändin kolme viimeiseksi jäänyttä äänitettä eli Kahleet katkaistaan-sinkun, Ennen kuin valkenee-albumin ja Pimeän syliin-EP:n. Kovin montaa kertaa tätä ei ole tullut hankkimisen jälkeen kuunneltua ja niinpä en muistanutkaan, kuinka hyvältä tämä kuulostaa.
 

Dolgor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Rags
Ghost Brigade - Guided by Fire. Kovimpia debyyttilevyjä, joita olen kuullut. Kuuluu ehdottomasti viime vuoden parhaimpiin julkaisuihin!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Acid Jazzin kruunamaton kuningas James Taylor kvartetteineen: "Wait for a Minute". Tästä levystä tulee aina elävästi mieleen kevään -92 finaalisarja Jyp HT - Jokerit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös