Metalwarrior
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Teräsbetoni-Taivas Lyö Tulta
Uutta levyä odotellessa;viholliset hajotkaa :)
Uutta levyä odotellessa;viholliset hajotkaa :)
Jep, onhan tuota itsekin tullut kuunneltua aika ajoin syksystä asti, kun tyttöystävä on kerran bändiin tykästynyt ja kävi taannoisella Suomen keikallakin. Ihan jees ja kyllähän tuota enemmänkin jaksaa kuunnella. Vähän liian kornia tekemistä minulle tosin paikoitellen, mutta mikä nyt ei olisi.hannes_ko kirjoitti:CARPARK NORTH!!!!
Voi jumaliste. Aikanaan näin tämän tanskalaisbändin videon MTV:llä, ja havaitsin Human-piisin hyväksi. Mutta vasta nyt tutustuin kunnolla yhtyeeseen (Last FM:n kautta), ja olen totaalisesti myyty. Tanskan Kent. Aivan valtavan hyvä bändi.
Rumble kirjoitti:Dame - Pony
TikTakin Emppu aloittelee soolouraa. Uppoaa meikäläiseen täysillä.
Levyn julkaisua odotellessa.
Kieltämättä harvinaisen energistä ja voimakasta menoa noin naisbändiltä. Laulajalla on kieltämättä aika hyytävän raivokas ääni. Pientä hiomista ehkä olisi vaatinut itse musiikki, kun kappaleista osa hieman toistivat samaa kaavaa.Murmeli kirjoitti:Mukavan vihaista ja laulajalla erinomainen ääni. Harmi, että tämä kokoonpano on jo hajonnut.
vision kirjoitti:Lordi ja ihan vitun lujaa. Aivan sama saavatko naapurit nukutuksi nyt otetaan viisuista kaikki irti. Rok Rok .