Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 907 052
  • 21 752

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Jotta tämä listailu ei menisi pelkäksi rokkailuksi, niin panenpas mainiten viimeisimmän levyhankintani. Sitä on kyllä tullut kuunneltua viime aikoina melkoisen usein. Mielenkiintoisella ja toimivalla tavalla yhdistetty kahdenlaista musiikkityyliä.

Gotan Project - Lunático
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Miguel kirjoitti:
Minkä coverin?

Jos tarkoitat Rebel Yelliä, etsimäsi cover-esittäjä on mitä ilmeisimmin Scooter.

Ei ole Scooter. Ja juu Rebel Yelliä tarkoitin.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mulli kirjoitti:
Hyvää musiikkia, olisi vielä kiva tietää se Billy Idolin coverin esittäjä.

Sen kun vielä löytäisi.

Children of Bodom
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Parker27 kirjoitti:
Children of Bodom

Ei ole sekään.

Scooter ei.
Children Of Bodom ei.
Him ei.
sitten joku Vasgo niin ei sekään.

Tuskastuttavaa kun ei tiedä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mulli kirjoitti:
Ei ole sekään.

Scooter ei.
Children Of Bodom ei.
Him ei.
sitten joku Vasgo niin ei sekään.

Tuskastuttavaa kun ei tiedä.

Oliskohan Trainwreck?
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Ei ollu kumpikaan noistakaan.

Jos ei nyt menisi ihan neppailuksi niin nyt kuuntelen Metallica-Enter Sandman
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Sveitsiläisen Shoran albumi Malval, sisältäen tunnelmallista postrockia/metallia, joka uponnee Red Sparowesin ja Godspeed You! Black Emperorin ystäville. Hyvää fiilistelyä, suosittelen kokeilemaan jos em. orkesterin uppoavat.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
CARPARK NORTH!!!!

Voi jumaliste. Aikanaan näin tämän tanskalaisbändin videon MTV:llä, ja havaitsin Human-piisin hyväksi. Mutta vasta nyt tutustuin kunnolla yhtyeeseen (Last FM:n kautta), ja olen totaalisesti myyty. Tanskan Kent. Aivan valtavan hyvä bändi.

Joka toinen piisi on sitten The Divine Comedyä. Tähänkin pumppuun on ollut tarkoitus tutustua jo kauan sitten. No, nyt olen, ja hyväksi olen havainnut.

Kaksi ehdotonta suosikkia niiden iänikuisten Nirvanan, Kentin ja The Clashin rinnalle.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
STRAPPING YOUNG LAD!!!

Olen aivan myyty. Muutama biisi nyt kuuntelussa eikä voi muuta sanoa kuin upeaa!!! Varsinkin Forcefed on aivan tolkuttoman hieno tekele!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Trancee, dancee, suomirokkia, suomiheviä jne. Ja Arnold väitetään olevan vain paskan kuuntelija, häh?

Joidenkin mielestä toki Kilpi ja Yökin lasketaan siihen.
 

Wilsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Colorado Avalanche
Bruce Springsteenin I wish i were blind. Sen lisäksi muutakin pomon tuotantoa.
Tulisipa Suomeen esiintymään- edes kerran vielä.
 

Cube

Jäsen
hannes_ko kirjoitti:
CARPARK NORTH!!!!

Voi jumaliste. Aikanaan näin tämän tanskalaisbändin videon MTV:llä, ja havaitsin Human-piisin hyväksi. Mutta vasta nyt tutustuin kunnolla yhtyeeseen (Last FM:n kautta), ja olen totaalisesti myyty. Tanskan Kent. Aivan valtavan hyvä bändi.
Jep, onhan tuota itsekin tullut kuunneltua aika ajoin syksystä asti, kun tyttöystävä on kerran bändiin tykästynyt ja kävi taannoisella Suomen keikallakin. Ihan jees ja kyllähän tuota enemmänkin jaksaa kuunnella. Vähän liian kornia tekemistä minulle tosin paikoitellen, mutta mikä nyt ei olisi.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Takiainen - Alasti

Mukavan vihaista ja laulajalla erinomainen ääni. Harmi, että tämä kokoonpano on jo hajonnut.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
The Ramones - Have You Ever Seen The Rain (CCR Cover)

CCR:n cover siis kyseessä ja kyllä toimii. Tämä bändi se sitten osas näitten covereitten teon.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
22 Pistepirkko: "Drops & Kicks" 5-track "Promo & Sampler"
Ash: Trailer
Grandaddy: Just like the Fambly Cat
Josh Rouse: Dressed Up like Nebraska
Elliott Smith: Figure 8
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Katatonian uusi video

En keksinyt tähän hätään parempaakaan ketjua, joten laitetaan tänne kun muutama muukin bändin ystävä tällä palstalla vaikuttaa. Eli Katatonian uusi video Deliberation on valmis.

Sen voit katsoa tästä

Mielestäni helvetin tyylikästä jälkeä.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Rumble kirjoitti:
Dame - Pony

TikTakin Emppu aloittelee soolouraa. Uppoaa meikäläiseen täysillä.

Levyn julkaisua odotellessa.

Just de, tosta "laulusta" ei sitten saa mitään selvää. Mitä kieltä ja mitä siinä lausutaan? Ei aukene mulle.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Valvomo - Mikä Kesä.

Vihasin suunnilleen tätä kappaletta ensi alkuun, mutta nyt se kuulostaa jopa hyvältä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös