Mainos

Kuuntelussa juuri nyt

• 2 045 756
  • 23 136

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Olen kuunnellut tänään yli puolen välin listaa ja matka jatkuu. Ei mitään algoritmien ”saattaisit pitää näistä” vaan fiksun ihmisen viisaita valintoja.
Viisaudesta voi olla montaa mieltä, mutta hyvä, että maistuu. Kyseisiltä artisteilta voisi kyllä valita sieltä top-5 ulkopuoleltakin viljalti toimivia stygejä yhtä lailla.

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Aina on mukavaa löytää kaltaisiani Satriani- nautiskelijoita! Tuohan on oikeasti erinomainen albumi, jotenkin herran musiikilla on itseeni rauhoittava vaikutus.

Laitapa jotain kovaa settiä tänne, haluaisin löytää kuunteluun jotain mihin en ole ennen tutustunut.
Olen kuullut Joe Satrianin biisejä kyllä ja tiesin, että kyseessä on aivan velho kitaristi. Jostakin syystä en ole kuitenkaan miehen tuotantoon perehtynyt sen tarkemmin. En osaa laittaa tähän mitään, pitää lähinnä itse tutustua miehen tuotantoon tarkemmin, mutta onhan ainakin tämä albumi aika helkkarin kova!

Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset

Kotimaista electro-industrialia. Ja sanoisin että parasta mitä Suomesta on kuunaan tullut. Ihan jäätävän tasokasta materiaalia ja väitän jopa että pesee nykyisellään tämän hetken Skinny Puppynkin tuotannon. Tykkään siitä kun tuossa biisissä tapahtuu niin paljon että on ihan pakko keskittyä kaikkiin noihin eri soundeihin.

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Aina on mukavaa löytää kaltaisiani Satriani- nautiskelijoita! Tuohan on oikeasti erinomainen albumi, jotenkin herran musiikilla on itseeni rauhoittava vaikutus.

Laitapa jotain kovaa settiä tänne, haluaisin löytää kuunteluun jotain mihin en ole ennen tutustunut.
Keksi nyt siitä sitten parempi kitarasoolo jostakin. Aivan hullu:

Vanhoja cd-levyjä löytyi kaapin perukoilta. Psychotican levykin joskus tullut ostettua. Varmaan ihan kannen perusteella. Pat Briggs oli kyllä karismaattinen ja upea ääni.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Edellispäivänä kuuntelin kyseistä levyä pitkästä aikaa ja nyt aloittelen perjantaita sen tahtiin. Lukiokaverini nauhoitti muuten tämän levyn mulle aikoinaan kasetille.

Queensrÿche: Operation: Mindcrime.

(1)
  • Tykkää
Reactions: SM84

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy