Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 894 143
  • 21 680

Hööty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Penguins
Jollain keikalla ennen tätä biisiä Ismo sanaili suunnilleen näin: "seuraavaksi kappale pojasta joka keräsi kiuaskivet reppuun, nosti repun selkään, sousi selälle ja... sukelsi.
En tiedä kuka Ismo siellä on sanaillut, koska Kolmannessa Naisessa ei sen nimistä soittajaa ole, mutta tuo lainaamasi tekstinpätkä on suoraan Maailma on tyly-biisistä, joten eiköhän näin ole sanailtu ennen sitä biisiä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker

Liitteet

  • AfterlightImage.jpeg
    AfterlightImage.jpeg
    199 KB · kertaa luettu: 31
Viimeksi muokattu:

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä kuka Ismo siellä on sanaillut, koska Kolmannessa Naisessa ei sen nimistä soittajaa ole, mutta tuo lainaamasi tekstinpätkä on suoraan Maailma on tyly-biisistä, joten eiköhän näin ole sanailtu ennen sitä biisiä.
Totta, siis Paulia tarkoitin. Tuon spiikin olen kuullut itse keikalla ja olin muistavani että se olisi tullut ennen Äiti pojasta pappia toivoi-kappaletta. Tästä keikkakokemuksestakin tosin on jo reilusti yli kolmekymmentä vuotta.

Mutta hyvä on yhtyä ja tuo kappale. Samoin kun myös Maailma on tyly-biisikin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Totta, siis Paulia tarkoitin. Tuon spiikin olen kuullut itse keikalla ja olin muistavani että se olisi tullut ennen Äiti pojasta pappia toivoi-kappaletta. Tästä keikkakokemuksestakin tosin on jo reilusti yli kolmekymmentä vuotta.

Mutta hyvä on yhtyä ja tuo kappale. Samoin kun myös Maailma on tyly-biisikin.
Muistaakseni tuo alustus kuullaan bändin Ura-kokoelmalla jossain biisissä ja Maailma on tyly näkyy olevan siinä Provinssissa 1997 tallennettuna liveversiona. Monesti tietysti nuo välispiikit ovat varsin vakiokamaa, niin tiedä sitten olisiko joskus jossain alustanut muitakin biisejä sillä.
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Muistaakseni tuo alustus kuullaan bändin Ura-kokoelmalla jossain biisissä ja Maailma on tyly näkyy olevan siinä Provinssissa 1997 tallennettuna liveversiona. Monesti tietysti nuo välispiikit ovat varsin vakiokamaa, niin tiedä sitten olisiko joskus jossain alustanut muitakin biisejä sillä.
Tässä tapauksessa on ehdottomasti todennäköisintä että minä muistan väärin. Kuten sanoin, tuosta on jo niin aikaakin kulunut. Että eiköhän tuon spiikin jälkeen ole juurikin Maailma on tyly-biisi ole lähtenyt soimaan.

Kun tätä tässä nyt oikein ajattelee, niin pakkohan sen tuohon Maailma on tyly-biisiin liittyä. On meinaan sen verran tylyt tuo välispiikkikin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tässä parin eri grindcore aiheisen listan perusteella kokoamaani soittolistaa. Repulsionin Horrified tykitelty läpi, nyt meneillään Napalm Deathin From Enslavement to Obliteration ja sen perään sitten Terrorizerin World Downfall, Nasumia, Rotten Soundia, Brutal Truthia, Discordance Axisia ja Insect Warfarea.



 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jostain syövereistä nousi esiin halu kuunnella Garbagea. Aina muutaman kerran vuodessa.

Yhtyeen nimeä kantava debyyttialbumi vuodelta 1995 on kyllä hieno. Huhtikuussa tulee täyteen 30 vuotta siitä kun Erikson, Marker ja Vig tapasivat 27-vuotiaan skottilaulajan ensimmäistä kertaa Lontoossa. Ei niin pitkän ajan jälkeen asioita alkoi tapahtua yhtyeen kotikulmilla Madison, Wisconsin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jostain syövereistä nousi esiin halu kuunnella Garbagea. Aina muutaman kerran vuodessa.

Yhtyeen nimeä kantava debyyttialbumi vuodelta 1995 on kyllä hieno. Huhtikuussa tulee täyteen 30 vuotta siitä kun Erikson, Marker ja Vig tapasivat 27-vuotiaan skottilaulajan ensimmäistä kertaa Lontoossa. Ei niin pitkän ajan jälkeen asioita alkoi tapahtua yhtyeen kotikulmilla Madison, Wisconsin.
Minulla tuo halu on jokapäiväinen eikä se ole yhtään laimentunut vuosien saatossa. Virkistävän erilainen soundi heillä verrattuna suurimpaan osaan nykypäivän artisteista ja sen vuoksi heitä tuleekin niin usein kuunneltua.
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko




Huikea laaki Kirkalta Syksyn säveleen. itse olin tällöin vielä siittiö.

On kyllä huikea. Oli aika lähellä että tämä olisi jäänyt Kirkalta esittämättä. Hänhän piti itseään rocklaulajana, eikä aluksi ollut vähääkään kiinnostunut esittämään mitään iskelmää, eikä ainakaan suomeksi. Onneksi Vexi Salmi ja Kassu Halonen saivat Kirkan pään käännettyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös