Mainos

Kuuntelussa juuri nyt

• 2 003 793
  • 22 778

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Äsken Emma Gaalan päättänyt Pyhimys feat. Eino Grön - Hyvät hautajaiset, säväytti. Eikka on jumaliste laulellut Olavi Virran ja Tapio Rautavaaran kanssa, nyt lavalla Pyhimyksen kanssa! Hattu päästä, Porin kuningas.

..Äsken studioversio ilmestyi Spotifyyn. Pyhimyksen juttu on kyllä useimmiten toimivaa settiä.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki

Hyvää parodiaa junttidiskosta. Letkeä tunnelma ja kunnon juomalaulu, kyllä kelpaa.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pearl Jam julkaisi muutama päivä sitten yli kaksisataa bootleggia Spotifyssä. Niitä on nyt tullut seulottua jonkin verran. Hienoja taltiointeja.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pearl Jam julkaisi muutama päivä sitten yli kaksisataa bootleggia Spotifyssä. Niitä on nyt tullut seulottua jonkin verran. Hienoja taltiointeja.

No niin. Tätä uutista olen odottanut. Jotenkin olen pervosti miettinyt, että kuuntelen vielä kaikki nuo viralliset bootlegit.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin. Tätä uutista olen odottanut. Jotenkin olen pervosti miettinyt, että kuuntelen vielä kaikki nuo viralliset bootlegit.
Ei siellä ole ainakaan vielä läheskään kaikkia mitä on CD-levyinäkin julkaistu. Mutta hyvä alku kuitenkin.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy