Hyvää settiä. Pitää ottaa kuunteluun. Tästä tuli mieleen Widek, puolalainen yhden miehen yhtye.
Rosita Luun uutuus Samettisuu ei petä. Ehkä kaksi parasta biisiä löytyy levyn loppupuolelta. Taikasanat toki ion jo ennalta tuttu, koska se ilmestyi jo alkuvuodesta ja kuulin sen ensimmäisen kerran viime vuoden keväänä, kun Rosita lämmitteli Eleanoora Rosenholmia.
Mansikkapaikka
Taikasanat
Lauantaina Pintandwefallin kanssa G Livelabissa. Fuck yeah.
Hyvää settiä. Pitää ottaa kuunteluun. Tästä tuli mieleen Widek, puolalainen yhden miehen yhtye.
Sehän on Juha Tapion T.S.N.E.H.Onkos se jonkun Juhatapion biisi, joka alkaa ”puistossa penkki, penkillä poika” tai jotain sellaista? Aina kun se tulee radiosta jossain julkisella paikalla, laulan mukana Mattia. Ainakin sisäisesti. Pellolla mökki, mökissä Matti...
Minä olin sillä keikalla, muistan hyvin. Tosiasiassa keikkailusta luopumisesta oli päätetty jo paljon ennen. Ainakin Yrjänän päässä. Olihan se mukava slogani heittää, että ”lopetettiin keikkailu kiertueen jälkeen krapulassa ex tempore”. Mutta ei se niin mennyt. Ja kestihän se sentään pari vuotta. Ja keikkatauko poiki CMX:n kaikkien aikojen hienoimman levyn, Dinosauriin.Sehän on Juha Tapion T.S.N.H.
Mutta Matti rules. "Haluatteko, että jatkamme keikkailua, vai haluatteko Matin? Saatte Matin.", taisi Yrjänä kysyä aikoinaan Ilosaarirockissa. Tuosta keikastahan alkoi se bändin "lopetus", vai keikkatauko. Mitä se kesti, viikon?
Minä olin sillä keikalla, muistan hyvin. Tosiasiassa keikkailusta luopumisesta oli päätetty jo paljon ennen. Ainakin Yrjänän päässä. Olihan se mukava slogani heittää, että ”lopetettiin keikkailu kiertueen jälkeen krapulassa ex tempore”. Mutta ei se niin mennyt. Ja kestihän se sentään pari vuotta. Ja keikkatauko poiki CMX:n kaikkien aikojen hienoimman levyn, Dinosauriin.
Ja keikkatauko poiki CMX:n kaikkien aikojen hienoimman levyn, Dinosauriin.