Sama. Ja ne nunchakut...
Ehkä tuo osaltaan selittää syitä, miksi kannattaa pitää ämpäriä päässään. Tarjoaa suojaa sekä fyysisiltä että henkisiltä osumilta.
Sama. Ja ne nunchakut...
Näistä "uudemmista" thrash metal bändeistä suosittelen kaikille Vektoria. Vektorilla on tosin paljon progressiivisenkin metallin elementtejä. Viime aikoina itsellä on ollut kuuntelussa Quasarbornin debyyttilevy The Odyssey to Room 101. Tääkin menee sinne thrash-prog linjalle ja toimii mainiosti.Minä kuuntelen juuri nyt Evileä, periaatteessa hyvää meininkiä vanhan Slayerin ja Metallican jalajäljissä, eli mielellään tätä kuuntelee, mutta kaipaisin lopulta jotain omaperäisyyttäkin tähän.
Ghost - Prequelle
Kolme kertaa olen nyt ehtinyt pyöräyttää levyn läpi. Odotukset Ratsin ja Dance Macabren jälkeen levyä kohtaan olivat todella kovat ja eipä tarvinnut pettyä. Kaikki muut biisit ovat todella kovia, paitsi Faith ja Helvetesfonster jäävät hieman muiden varjoon.
Yleisesti kun olen lukenut kommentteja levystä, niin Faith vaikuttaa olevan monille levyn ykköskappaleita, mutta itselleni ei. Ei ole missään tapauksessa huono, mutta muihin nähden heikompi.
Helvetesfonsterin kohdalla samanlaiset tuntemukset ja saattavat johtua paljolti siitä, levyllä on toinenkin instrumentaali Miasma, joka on aivan törkeän kova biisi. Muutenkin ehkä hieman yllättävää, että oikeastaan yhdeksästä biisistä kaksi on instrumentaaleja.
Lisää kuuntelua, mutta itse väitän, että tässä on yksi vuoden levyistä ellei jopa vuoden levy.
Kuuntelin Terminal Reduxin, musiikillisesti oikein osuva, mutta tuo "noita-akka" laulutyyli on jotain sellaista jota ei enää jaksaisi kuunnella yhtään...Näistä "uudemmista" thrash metal bändeistä suosittelen kaikille Vektoria.
Se on Megadeth. Hieno bändi aikanaan.Kasariheviä ja hiukan 70-lukuakin vielä kaksin käsin. Megadeath, Judas Priest, Saxon, Dio, Accept, Rainbow, Nazareth, eikä siinä vielä kaikki. Lista varmaan täydentyy, kunhan genre on koluttu kunnolla läpi. On varmaan joku syy, miksen ole noita aikaisemmin kuunnellut. Kuullut kyllä, mutta ei se ole sama asia.
My bad. Yhden kuuntelun perusteella kitarointi miellyttää, mutta muuten aika kökköä. Paska laulaja. Ei jatkoon.Se on Megadeth. Hieno bändi aikanaan.
Kuuntelin Terminal Reduxin, musiikillisesti oikein osuva, mutta tuo "noita-akka" laulutyyli on jotain sellaista jota ei enää jaksaisi kuunnella yhtään...
(Full Album) Buckethead - March of the Slunks (Buckethead Pikes #9) - YouTube
Kahdestoista haukeni menossa. Kerronkin mitkä olen jo mennyt ja tässä järjestyksessä: 274, 65, 59, 51, 1, 2, 3, 40, 38, 24, 25
Alle kuusi tuntia kuunneltu noin 137 tunnista. Kyllä on paskaa. Jösses! Mitäs nyt tapahtuu! Burying Toys alkaa mielenkiintoisesti.
Suosittelen välipalaksi Buckethead & Friends -otsakkeen alla tehtyä Enter the Chicken -albumia. Mä ainakin tykkään. Pari maistiaista:Kohta enää 285 Bucketfuckinheadin soololevyä kuuntelematta. Varmaan kohta siirryn seuraavaan kohteeseen.
Brahmin eilen ilmestynyt albumi Get the Ghost. Instrumentaalit iskevät paremmin kuin laulajien feattaamat, mutta mainiota kamaa alusta loppuun. En mä tiedä onko tämä EDM:ää vai mitä, oon aina ollut huono genreissä, mutta hyvää musiikkia tämä on.
Suosittelen välipalaksi Buckethead & Friends -otsakkeen alla tehtyä Enter the Chicken -albumia. Mä ainakin tykkään. Pari maistiaista:
Bucket Head Ft Serj Tankian - We are One - YouTube
Buckethead - Waiting Hare - YouTube (feat. Shana Halligan & Serj Tankian)
Pitääkin huomenna ostaa liput sinne. Tulee rahaa taas.Gotta love Chelsea Wolfe.
Chelsea Wolfe - 16 Psyche (Official Video) - YouTube
Huomenna julkaistaan taas nippu yhtyeitä Blowup-festareille. Tsaijai. Linkin artisti ei liity tapaukseen, mutta tulipahan sanottua.