Sulta mä ton varmaan oon joskus bongannu, tästä ketjusta kuitenkin. Nyt vasta kerkesi tutustumaan tarkemmin, toimii kyllä loistavasti. Eli kiitokset ja peukut sinne, taas.
Kiitos vaan nimimerkille Mikko6000 vinkistä, tänään ollut ahkerasti kuuntelussa Talvenranta -niminen yhtye. Kyseessä siis Mustan Kuun Lapset -yhtyeen raunioille perustettu erittäin kaunista akustista musiikkia soittava bändi. Toivon todella että tämä bändi levyttäisi mahdollisimman pian koska nämä muutamat näytteet jotka bändin MySpace -sivuilla ja Youtubessa ovat, kuulostavat todella hyvältä.
Olen tällä hetkellä aika pahasti koukussa ranskalaiseen power metal -orkkaan nimeltään Galderia. Harmi, että joutubesta ei löydy uudelta levyltä kuin promo ja yksi biisi(linkin takana). Enpä muista milloin olisin viimeksi syttynyt näin paljon teiniaikojen suosikkigenreeni.
Näin yön ratoksi hieman Apocalypticaa kuuntelen ennen nukkumaan menoa. Niitä instrumentaaleja siis. Jotkut niistä lauletuista aiheuttaa välittömän kappaleen vaihdon, mutta on siellä kelvollisiakin suorituksia.
Helvetti, täähän on hyvä levy. En oikein osannut tältä odottaa mitään kaikkien näiden vuosien jälkeen, mutta Music Awards -ketjun perusteella otin kuunteluun. Toimii kyllä, toivottavasti jatkaa levyttämistä.
Daft Punk pelasti huikealla soundtrackillaan muuten hukattua potentiaalia täynnä olleen Tron Legacy-leffan. Vangeliksen Blade Runneria on toki lainattu aika surutta.
Pitkästä aikaa laitoin soimaan Blue Öyster Cultia. Harmi että tältäkään bändiltä ei koskaan missään soiteta muuta kuin sitä iänikuista (mutta toki hyvää) Don't fear the reaperia mutta kyllä näillä on paljon muitakin ihan jumalattoman hyviä biisejä.