cosmic_rodeo
Jäsen
Olen aamusta asti luukuttanut säännöllisin väliajoin Seija Simolan kappaletta Juna Turkuun. Tuossa on jotain ihan tosi mystisen kiehtovaa ja koukuttavaa.
Tytär on ihan pöhkönä Coheed & Cambriaan. Itse pidin Claudio Sanchezin soolo/sivuprojektista 'The Prize Fighter Inferno - My Brother's Blood Machine' enemmän.Jotain hyötyä itelle näköjään on siitäkin kun pitkästä aikaa pelasin NHL-09 peliä koneella. Löyty aivan loistava bändi!
Eli Coheed & Cambria. http://www.youtube.com/watch?v=4a7XtTxxa_U&feature=related Laulajalla aikasta uniikki ääni.
Minun kaverini laulaa bändissä. Hyvä on tuo uusi levy - vaikkei muuten ihan musiikkimakuuni korreloikaan, niin kiistämättömät ansionsa auliisti tunnustan.Ghost Brigade: Isolation Songs
Jyväskylästä kajahtaa! Pitkään tätä on hehkutettu ja kaverin kaveri soittaa vielä bändissä.
Mikäs se oli se Doobieiden biisi jossa laulettiin että "without love, where would you be now"? Long train running? Se on kyllä vitun kova. Ja Skynyrd on vitun kova overall, period.Kavin ostamassa juuri seka Skynyrdin etta Doobie Brossien kokoelmat ja ne soipi nyt autossa jatkuvalla soitolla.
Mikäs se oli se Doobieiden biisi jossa laulettiin että "without love, where would you be now"? Long train running?
Olen aamusta asti luukuttanut säännöllisin väliajoin Seija Simolan kappaletta Juna Turkuun. Tuossa on jotain ihan tosi mystisen kiehtovaa ja koukuttavaa.
Nyt soi Major Labelin MySpace-sivusto, jonne hiivin 'When I Am With You You Are Safe'n siivittämänä. Aika poika tuo Arthur Tunes, onkohan jotain sukua iTunesille? :)
Ei tämä Katatonian uusin kyllä ihmeelliseltä vaikuta. Aika laimeeta kamaa.
Oi oi! Mun mielestä uran paras - ja vuoden 2009 paras levy ihan ylivoimaisesti! Mukavaa silti ettei kaikki pidä samasta. Olisi varsin tylsää se.Ei tämä Katatonian uusin kyllä ihmeelliseltä vaikuta. Aika laimeeta kamaa.
Kuuntele mieluummin Jaakkolan Joksia. Sitä kuullessa ei tee mieli laimeeta kamaa.Ei tämä Katatonian uusin kyllä ihmeelliseltä vaikuta. Aika laimeeta kamaa.