Köyliön Ässä
Jäsen
Parkway Driven levyä "Horizons" Spotifystä. Ihan yllättäen törmäsin bändiin ja tykästyin lähestulkoon heti.
Miksi ette pallinaamat ole kertoneet aiemmin minulle Kylesasta?!
Onhan bändi tullut mainittua jo useampaan kertaan, mutta ei sellaista ihmistä voi auttaa, joka ei halua tulla autetuksi. :)Miksi ette pallinaamat ole kertoneet aiemmin minulle Kylesasta?!
Onhan bändi tullut mainittua jo useampaan kertaan, mutta ei sellaista ihmistä voi auttaa, joka ei halua tulla autetuksi. :)
Tytär on ihan pöhkönä Coheed & Cambriaan. Itse pidin Claudio Sanchezin soolo/sivuprojektista 'The Prize Fighter Inferno - My Brother's Blood Machine' enemmän.Jotain hyötyä itelle näköjään on siitäkin kun pitkästä aikaa pelasin NHL-09 peliä koneella. Löyty aivan loistava bändi!
Eli Coheed & Cambria. http://www.youtube.com/watch?v=4a7XtTxxa_U&feature=related Laulajalla aikasta uniikki ääni.
Minun kaverini laulaa bändissä. Hyvä on tuo uusi levy - vaikkei muuten ihan musiikkimakuuni korreloikaan, niin kiistämättömät ansionsa auliisti tunnustan.Ghost Brigade: Isolation Songs
Jyväskylästä kajahtaa! Pitkään tätä on hehkutettu ja kaverin kaveri soittaa vielä bändissä.
Mikäs se oli se Doobieiden biisi jossa laulettiin että "without love, where would you be now"? Long train running? Se on kyllä vitun kova. Ja Skynyrd on vitun kova overall, period.Kavin ostamassa juuri seka Skynyrdin etta Doobie Brossien kokoelmat ja ne soipi nyt autossa jatkuvalla soitolla.