Minusta tuo on selkeästi parempi kuin se edellinen räpellys. Ei toistaiseksi ohita Frengersiä, mutta pistetään pienet tehokuuntelut päälle.Tänään kuunnellaan Mewiä. Uusi levy ei tunnu oikein aukenevan, joten piti kaivaa vanha kunnon Frengers esiin. Toimii aina vaan.
Panu Aaltio - Forgiveness
http://www.youtube.com/watch?v=fAQ-RfFnGOk
Itkuhan tässä meinaa humalaiselta tulla, kun on niin kaunis kappale. Tummien perhosten koti (jossa kyseinen kappale esiintyy) on muuten myös katsomisen arvoinen elokuva.
Karnivool - Sound Awake
Ei pysty vieläkään käsittämään, mistä näitä bändejä oikein tulee.
Perkele, tämähän oli nopean MySpacen ja yhtyeen kotisivujen playerin tuottaman audioannoksen perusteella ihan pätevän kuuloista. Jos lähtee Karnivool-neitsyenä levykauppaan ja haluaa jonkun levyn, niin mikähän niistä kannattaisi ottaa? Pari EP:tä ja pari täyspitkää ovat näemmä julkaisseet, mutta mikä niistä on suositeltavin ensikertalaiselle?
EDIT: Mainittakoon vielä, että varsinkin Thematalla kuuluu paikka paikoin bändin Meshuggah-vaikutteet ilmeisten toolismien lisäksi. On sekin oikeastaan varsin hyvä levy, mutta Sound Awaken ylivoima vie kaiken mielenkiinnon.
MySpacesta ja Youtubesta löytyvät maistiaiset kuulostavat kyllä niin täydellisiltä, että tuo levy täytynee hommata pikaisesti.
Musen uusi biisi The Uprising. Ei kuulosta yhtään paskemmalta.
Jatkoaikalainen: jos haluat tutustua johonkin elektronista musiikkia veivaavaan kollektiiviin vaikka et varsinaisesti pidäkään elektronisesta musiikista, kohdistukoon valintasi Kraftwerkiin.
No, minä ajattelen asian rokkiäijän perspektiivistä. Minun musiikillinen sivistykseni kumpuaa Hassisen Koneesta, Motörheadista, Black Sabbathista, Duran Duranista, Led Zeppelinistä, Bob Marleystä, Nurmiosta, Pink Floydista, ZZ Topista, Whitesnakesta... Niitä kuuntelin ala-asteella ja niitä (kuten toki paljon muutakin) kuuntelen nyt.Kraftwerk on tuttu ja turvallinen valinta, vähän niin kuin Jarrekin olisi.
No, minä ajattelen asian rokkiäijän perspektiivistä.
Jatkoaikalainen: jos haluat tutustua johonkin elektronista musiikkia veivaavaan kollektiiviin vaikka et varsinaisesti pidäkään elektronisesta musiikista, kohdistukoon valintasi Kraftwerkiin.
Kraftwerk on tuttu ja turvallinen valinta, vähän niin kuin Jarrekin olisi. Toinen vaihtoehto on latoa tiskiin Hocicon, Shponglen ja VNV Nationin kaltaisia akteja.