Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 898 864
  • 21 711

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Täällä soi tällä hetkellä Toto IV. Sitä ennen Saga, Beck ja Foo Fighters. Kohta laitan varmaan Madonnaa soimaan "Open your heart" jne...

Tänään oli Iltapulussa muuten juttu, jonka mukaan Guy Ritchie kutsuu ex-frutaan nimellä "It". Tässä linkki http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1659295 ja sympatiat ovat Ritchien puolella, on daami sen verran creepy nykyään.

EDIT: Laitoinkin Like a Virginin pyörimään.
 
Viimeksi muokattu:

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Tällä hetkellä soi raikas ja mahtava pasiradio! Juontaja itse PV.
http://www.pasiradio.com

Huh huh, läräsin sivua nopeasti ja luulin sinun olevan ysärijumputusmiehiä, kun silmiin pompsahti "raikas ja mahtava Paradisio"... Taitaakin olla illan viimeinen olut lasissa.

Itse innostuin hiljan I Walk The Linesta, joka on taustamusiikkina yhdessä Pintandwefallin kanssa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Etuoikeutettuna pääsen kuuntelemaan vuoden 2009 parhaan levyn raakaversiota

Pointless Note - Pyydän <3
 
Äärimmäisen kovaotteinen posteljooni tunki aamulla luukusta tuoreen puhelinluettelon lisäksi toisenkinlaisen paketin.

En minä näiltäkään ole aikaisemmin kuin niitä videobiisejä kuullut, joten päätinpä lähteä perehtymään aiheeseen ihan nimettömästä debyyttialbumista aloittaen.

Tiukkaa soitantoahan tämä on ja Zack De La Rochan aggressiivisesta tyylistä räbäytellä olen kyllä aina pitänyt. Juuri nyt fiilikset ovat oikein urbaanit ja hieman tekisi mieli heilutella nyrkkiä ilmassa.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Klamydia - Rujoa taidetta

Hyvin kyllä jäbät vetävät. Suosittelen tutustumaan levyyn jos tämän tyylin musiikki uppoaa.

Laitetaan linkkinä oma suosikki nimikkobiisin jälkeen: Klamydia - Persealasti
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Nicolen uusin Tuomittujen joukkoon juuri ensikierroksella. Pärkkeles, nämä kaverit kyllä parantavat joka levyltä. Suatana kun kuulostaa kovalta. Mites tätä nyt kuvailisi, näin kai se kannattaa.

Livenä tullut myös nähtyä muutama kerta, keikoissa sama resepti kuin levyissä, parantunut kerta kerralta. Wittu, pitääpi mennä katsastamaan kevään mittaan keikalle.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Garmarna - Guds Spelemän

Pitkästä aikaa herätteenä tulin kuunnelleeksi tälläistä levyä, johon tuli joskus vuosia sitten tutustuttua. Kyseessähän on ruotsalainen folkbändi, joka soittaa hyvin keskiaikaishenkistä musiikkia, missä on ehkä hitusen folkahtavaa rockiakin seassa, mutta vain pienenä mausteena. Tämähän toimii kuin häkä! Harvoin ruotsi kuulostaa laulettuna yhtä upealta kuin tämän bändin musiikissa. On kuin tehty tämäntyylistä musiikkia varten. Eipä sillä, että nykyään olisi muutenkaan ruotsin kieltä vastaan mitään, mutta tässä se kuulostaa todella runolliselta ja vaikuttavalta.

Upea levy kerta kaikkiaan. Suosittelen lämpimästi jos folkahtava musiikki iskee.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lynyrd Skynyrd - One More From The Road

Tämähän on tunnetusti yksi niistä konserttitaltioinneista, jotka jokaisella rockmiehellä ja -naisella tulee olla hyllyssään (kuten mm. Live and Dangerous, Strangers in the Night, Alive!, Space Ritual, Double Live Gonzo, Hammersmith, Live In The Heart of The City...) Hyvin potkii juu, tämä Anniversary Edition varsinkin.

Siitä juolahti mieleen ihmetellä ja surra sitä, että useilta kovilta bändiltä ei ole julkaistu virallisia konserttitaltiointeja niiltä "parhailta" vuosilta. Zeppelin korjasi puutteen komealla How The West Was Won -lootallaan, mutta esimerkiksi Van Halen ja ZZ Top kun olisivat ulostaneet kunnon livepaketit joskus vuosien 1979 ja 1984 välillä... Voi voi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämän päivän menyynä on ollut Pale Divine -nimisen orkesterin albumi Cemetery Earth.

Tokihan maailma on väärällään Black Sabbathin hengessä hidastelevia doom-pumppuja, mutta tämä amerikkalainen bändi on taatusti yksi kovimmista, ja harmillisen vähän tunnettu. PD sotkee soundiinsa Sabbathin lisäksi 70-luvun spykedeelisiltä hard rock -akteilta suodattuneita vaikutteita ja kuulostaa siksi perusjunnaajia huomattavasti sävykkäämmältä. (Tästä saattaa duumipuristit suuttua, mutta mulle tulee aika ajoin mieleen myös Metallican Load-plätyn retrohenkisimmät hetket, kuten Bleeding Me...)

Nokkamies Greg Dienerin ääni ei ole niitä komeimpia tai ikimuistoisimpia, ihan hyvin silti vetää. Kitaristina mies on kuitenkin uskomaton peto! Kuunnelkaas vaikka bändin myspace-sivulta kymmenen minuutin hujakoille kellottavien The Travellerin tahi Cemetery Earthin loppurevittelyt...
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
The BellRaysin Hard, Sweet and Sticky. Yksi viime vuoden kivoimpia levyjä. Naissolistilla nimeltään Lisa Kekaula on todella komea ääni. Ennen tätä soi Paul Simonin Graceland - laatulevy sekin.

EDIT: Ja vielä yksi klassikko, Stevie Wonderin Hotter than July.
 
Viimeksi muokattu:

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Sapattivuosi - Pelon Lait

Aivan huikeaa settiä taas saatu aikaiseksi. Nyt on vain maltettava odottaa huhtikuun alkuun kun levy tulee ulos, ehdoton hankinta !
http://www.youtube.com/watch?v=8cKR3ibkwes
Ei saatana miten hienoa kamaa! Huhhuh. Onneksi bongasin. Olen Sapattivuoden kamoja fanittanut vaimon kanssa jo monta vuotta. Kiva huomata että kavereilta on uutta tulossa.

Ei muuten hassummin tulkitse tuo Hietala tuossa juutuup-pätkässä...
 

Jarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Sapattivuosi - Pelon Lait

Aivan huikeaa settiä taas saatu aikaiseksi. Nyt on vain maltettava odottaa huhtikuun alkuun kun levy tulee ulos, ehdoton hankinta !
http://www.youtube.com/watch?v=8cKR3ibkwes

Täytyy myöntää, että itselleni kolahti suurilta osin myös siksi, että Hietalan Marco veti lauluosuusden. On sillä vaan niin pirun hyvä ääni, että ei voi olla pitämättä. Muutenkin oli kyllä biisissä kaikki kohdallaan, kiitos tästä vinkistä!
 

Reckless

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Sami Kapanen
Viime päivinä kaiveltu kaapinperukoilta Simon & Garfunkelin lätyt esiin ja fiilistelty niitä. Näin lauantai aamutuimaan kelpaa tuo uusin gunnari räpellys.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä en oikein oo ikinä hahmottanut mihin kategoriaan Heartin 80-luvun puolenvälin biisit pitäisi sijoittaa. Periaatteessa tyylipuhdasta amerikkalaista AOR-kamaa, mutta toisaalta bändin 70-luvun historia puhuu enemmän jostain kovemman rock-bändin taustasta. Nuo heidän kasaribiisit noudattavat mielestäni aika samoja linjoja eli hyviä säkeistöjä, mutta vähän liioiteltuja kertosäkeitä.

MACK
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä en oikein oo ikinä hahmottanut mihin kategoriaan Heartin 80-luvun puolenvälin biisit pitäisi sijoittaa.

Minä kategorioin ne puhtaasti vaan Hyväksi musiikiksi, ihan kuten vanhemmankin tuotannon.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä kategorioin ne puhtaasti vaan Hyväksi musiikiksi, ihan kuten vanhemmankin tuotannon.
Barracuda ja nää on kyllä hyviä biisejä... ja uudemmista (80-luku) ne rivakammat. If Looks Could Kill ja There's The Girl ja ne... Balladit taas kuten balladit aina, sietämätöntä onttoutta puettuna muovisten tunteiden kaapuun. Hyi vittu.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nazareth - Hair Of The Dog-levy. Kovaa ja korkealta lauantain kunniaksi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös