Samainen kappale tuli itsekin äsken pyöräytettyä. Todella vangitseva teos ja pituudestaan huolimatta (tai ehkä juuri sen takia) sitä tulee nykyään kuunneltua yllättävänkin usein.Pink Floyd - Echoes
Mitä hyi? Eihän se toki mikään klassikkoteos tai suurenmoisuus noilta ole kun sitä diskografiaa katselee, mutta silti ihan pätevä levy ja mielestäni varsin kunniakas joutsenlaulu suurenmoiselta bändiltä. Levyjä tuskin enää tuolla nimellä kun ulos pukkaa. Paljon kehnompia tekeleitä tuota edeltävät pari levyä mielestäni on kaikkinensa.Olen tosin tällä viikolla kuunnellut jo pari kertaa työmatkalla Division Bellinkin. Hyi minua.
Itseasiassa tarkoitin tätä "Echoes" -nimeä kantavaa kokoelmalevyä. Toki ko. biisikin on helmi.Samainen kappale tuli itsekin äsken pyöräytettyä.
No sitä vaan hyi että menee jo ihan palvonnaksi kun vaan samaa bändiä aina kuuntelee. Ja tosiaan, pari DB:tä edeltänyttä levyä meni ihan taustakohinana ohitse, muutamia nokkeluuksia lukuunottamatta.Mitä hyi?
Totta töriset, ihan kelpo levy. Minä tosin tykkään Momentary Lapsestakin...Mitä hyi? Eihän se toki mikään klassikkoteos tai suurenmoisuus noilta ole kun sitä diskografiaa katselee, mutta silti ihan pätevä levy ja mielestäni varsin kunniakas joutsenlaulu suurenmoiselta bändiltä. Levyjä tuskin enää tuolla nimellä kun ulos pukkaa. Paljon kehnompia tekeleitä tuota edeltävät pari levyä mielestäni on kaikkinensa.
Tällä hetkellä soi raikas ja mahtava pasiradio! Juontaja itse PV.
http://www.pasiradio.com