Sininen Lanka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Ei kai nyt tule liian pahasti? Teini.
Miten pop-musiikin kuuntelu korreloi ikää? Itse kuuntelin teininä rokkia ja heavyä ja aikuisiällä lähinnä pop-musiikki soi minun kaiuttimista.
Ei kai nyt tule liian pahasti? Teini.
Kertokaas mikä tuossa yhtyeessä viehättää? Tuo kyseinen biisi on mun mielestä juuri sitä itteään.
Miten pop-musiikin kuuntelu korreloi ikää? Itse kuuntelin teininä rokkia ja heavyä ja aikuisiällä lähinnä pop-musiikki soi minun kaiuttimista.
Seuraavaksi sitten uuden Braveryn ja Voxtrotin kimppuun
Yllätti myös minut täysin. The Burning Man ja Take Me Up suosikkibiisini levyltä.W.A.S.P:in uusinta Dominator lättyä pyöritellyt tässä jonkun viikon ja jaksaa vaan yllättää. Tekivät sitten tässä kohtaa uraansa erittäin laadukkaan äänitteen.
Kertokaas mikä tuossa yhtyeessä viehättää? Tuo kyseinen biisi on mun mielestä juuri sitä itteään.
Bravery oli sitten juurikin niin huono kuin sen oletin olevan. En oikein tiedä kelle tätä kehtaisi suositella. Tuskinpa kellekkään. Ei aiheuttanut pienintäkään säväytystä.
Tänäänhän ei kuunnella kuin Appetite For Destructionia. On sitä nyt tasan 20 vuotta kuunneltu aiemminkin, mutta eikös merkkipäiviä ole aina tapana vähän juhlistaa.