Kuuntelussa juuri nyt

• 1 998 776
  • 22 775

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
My Dying Bride - A Line of Deathless Kings

Ekaa kertaa pyörii, tällä hetkellä kuulostaa ainakin ihan hyvältä ostokselta. Katsellaan miten avautuu jatkossa paremmin.

M10

Jäsen
Kuolleet Intiaanit - Silinteritie

Aika monta kuuntelukertaa tarvittiin, ennen kuin tämä alkoi kolahtamaan. No nyt sitten kolisee ja kovaa!

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Wilzu kirjoitti:
Brother Firetribe - False Metal

Hyvää kasarirockia ei ole koskaan liikaa.

Hyvä poika! Itselläni soi 80-luvulta Flotsam&Jetsam yhtyeen levy Doomsday For The Deciver. Iron Tears!

Kohta vois lykätä masiinaan Maukka Perusjätkää, Vanki Vain, Kylli-täti..

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Faith No More on kaivettu pölyttymästä. Siihen täytyy olla joku syy - Midlife Crisis? Eniten on kuitenkin soinut tämä:

You want it all but you can't have it
It's in your face but you can't grab it
It's alive, afraid, a lie, a sin
It's magic, it's tragic, it's a loss, it's a win
It's dark, it's moist, it's a bitter pain
It's sad it happened and it's a shame
You want it all but you can't have it
It's in your face but you can't grab it
What is it?
It's it
What is it?...

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
CMX Aurinko

Niin, itse olen viime päivät kuunnellut CMX:n Aurinkoa ja alkaa vaikuttamaan siltä, että kyseessä on ehkä CMX:n paras levy, vaikka vanha onkin.

Täältä tähän

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Iron Maiden-For the greater good of God

AMOLADin paras biisi. Yksi parhaista Maidenin eeppisistä biiseistä. Täydellinen.

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Pintadon muistoksi: Terrorizer:World Downfall

- Klassikko! Rummuissa Pete Sandoval (Morbid Angel) ja bassossa Jesse-vainaa joka myös Napalm Deathissa vaikutti. Vokaalit murisee Oscar Garcia. Kaikille mätön ystäville!

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
80's Metallica diggarit kauppaan heti!

Triviumin edellinen Ascendancy oli kova lätty, mutta ei kuitenkaan mielestäni päässyt yhtä kovalle tasolle kuin esim. toinen uusi tulokas, eli Bullet for My Valentine esikoisellaan.

Nyt tulee Trivium taas uudella The Crusade albumillaan, ja nyt täytyy sanoa, että jos 80-luvun Metallican trash kolahti, niin sitten mars kauppaan ostamaan uusin Trivium. Samoilla jäljillä ollaan, ja pojat ovat itsekin vaatimattomasti asettaneet tähtäimekseen olla uusi Metallica.

Vasta kolmesti olen lätyn kuunnellut, mutta heti ensimmäisestä kerrasta asti kuulosti hyvältä.

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Tällä hetkellä soitossa Kelisin uusin albumi "Kelis was here".
Mielestäni parempi kuin "Tasty". R&B-tyylistä.

Viimeksi muokattu:

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
JuVii kirjoitti:
Tällä hetkellä soitossa Kelisin uusin albumi "Kelis was here".
Mielestäni parempi kuin "Trick me". R&B-tyylistä.
Onko Pharrellin/N.E.R.D./Star Trakin tuottama? Jos on niin tädin täytynee ostaa :)

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jesh. Kävin vähän itsekin tutkimassa, ja näyttääkin siltä, että yhteistyökumppani on vaihtunut Black Eyed Peasin will.i.am'iin.

Veyll

Jäsen
Olen muuten katsastanut muutamia ennaltatuntemattomia kappaleita, joiden tutustumiseen tämä keskusteluketju on minut innoittanut. Mitä myös olen huomannut noista musiikeista, niin olen useimmista pitänyt; esimerkkinä vaikkapa yllämainittu P.O.D., jota tosin olen aikaisemminkin kuunnellut, sekä ennaltakuulemattomani Brother Firetribe, josta pidin.

Omasta, vajaan 5 000 kappaleen soittolistastani kymmenen suunnitelmallisen painalluksen jälkeen sekoituksen ollessa päällä soittoon pärähti Lenny Kravitzin Again. Mahtava kappale, artistiakaan en ole tiennyt ja oli mukava yllätys saada tietää, että minulla on tämä kappale. Olen siis satunnaisesti tavalla tai toisella onnistunut hankkimaan kappaleita, joita en edes ole tunnistanut nimen perusteella.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Anaal Nathrakh - Domine Non Es Dignus

Taas tuli kaiveltua hiukan tuota soittolistaa ja tälläinen helmi löytyi. Harvoinpa sitä näin perkeleellisen vihaiseen levyyn törmää. Välillä menee jo kyllä täysin sekopäisyyden puolelle, mutta mikäs siinä kun pojjaat hoitaa homman kotiin.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sentenced - Down. Aivan tolkuttoman kova levy jonka kruunaa loistavat sanoitukset.

..On my skin the razor blade is shining bright
The veins show clearly through, my blood is running wild..

hih

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Poets Of The Fall: Signs Of Life

- Toimii ja illalla keikalle!

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
vision kirjoitti:
Oli muuten pirun hyvin tehty, jos kyseessä oli amatööri. Hyvin synkkasi musiikki ja video.

Samaa mieltä.

Tänä viikonloppuna ei ole lätty cd soittimessa juuri vaihtunut, sillä Triviumin uusin The Crusade on pyörinyt läpi vähintään 15 kertaa, ehkäpä vielä enemmän? Pojat ovat vetäneet soundin uusiksi edelliseltä levyltä, ja kuulostavat uusimallaan täysin 80-luvun Metallicalta. Guud.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy