cosmic_rodeo
Jäsen
Voi voi. En ole koskaan Ikua kovinkaan hyvänä selostajana pitänyt, mutta tuohan oli oikein sympaattinen suoritus.
Tsemppiä.
Tsemppiä.
Viestin lähetti Ipa9
Tämä ei varmaan ole oikea foorumi asiaa puida, mutta ajattelin silti kokeilla kepillä jäätä.
Eli jollakulla on varmaan "inside informationia" siitä, mitä Ikulle kuuluu ja mitä hän aikoo jatkossa puuhailla.
Kovasti kiinnostaisi tietää, sillä olen jo monien vuosien ajan ollut ns.vakiokuuntelija.
Kuten yllä jo mainitsinkin, niin ymmärrän että jos on tietoa, niin on myös vastuuta.
Viestin lähetti Jii
Vaikutti asialliselta sen vähän mitä kuunteliin. Voitti ainakin herra Talosen 100-0.
Mun puolesta herralle saa antaa jatkopahvin ensi kaudelle.
Viestin lähetti Walton
No miltäs kuullosti Turkulaiseen korvaan meidän ikioman Ripan hehkutukset? Elikö riittävästi hengessä mukana vai menikö pahasti yli?? Heittäkääpä vähän kommenttia tänne selostuksesta.
Viestin lähetti Oloneuvos
Onko kenelläkään tietoa Auran Aaltojen tulevan kauden selostajasta? Ainakin kokeella ollut raumalaisvahvistus oli asiallinen ja minun radiossani kyseinen asema olisi varmasti useammin viritettynä ottelujen aikana hänen hoitaessaan metelöinnin.
Viestin lähetti Pressiboxi
Pekke lienee TV-duunien takia ulkona kisasta tänäkin vuonna, valitettavasti.
Viestin lähetti Skoda
Risto Leino on tehnyt Radio Ramonan kanssa kahden vuoden jatkopestin Lukon otteluiden selostamisesta.
Viestin lähetti gordion
Nyt vahvimpana vaihtoehtona on sitten Turkka Talonen. Kai sitten Nummeliinin Timbba tulee kytkykauppana ja tunnelma studiossa on enemmän turkulainen kuin vanhalla sinappitehtaalla.
Olisi mielenkiintoista tietää, mihin hintaan Pekka Jalo ottaisi selostukset hoitaakseen. Auran Aallot on jo pitkän aikaa elellyt aika säästöliekillä ja joutunut väkisinkin formaattiradioiden tallottavaksi. Pieni profiilinnosto olisikin paikallaan. JiiPee ruotuun, kuuntelijamäärät reippaaseen kasvuun ja mainosmyyntiin uutta boostia. Yrittäisivät edes.