Voi elämä mikä tapaus... Tästä ketjusta on saanut makeat naurut, vaikkei itse selostusta kuullutkaan. Itse en ole AA-kerhoa jaksanut kuunnella vuosiin, vaan olen virittänyt Radio Suomen jääkiekkokierroksen taajuudet, jos olen ollut vastaanottimen äärellä. Ainoa asia / tapahtuma mikä olisi saattanut saada itseni kuuntelemaan AA:ta tarkalla korvalla ja hymy suupielissä olisi humalainen selostaja joka sekoilee kympillä läpi ottelun. Jaakon, Dinon ja Jj:n viihdearvoon viittaaviin kommentteihin on helppo yhtyä, vaikken itse eilistä sekoilua ollutkaan kuulemassa. Iku takaisin eetteriin ja lisäksi pullo miestä väkevämpää eväiksi ainakin kerran pari kaudessa! Siinä saisi Radio Suomi väistyä...
Ikulle ei muuta kuin tsemppiä jatkoon. Ei tuollaista toilailua voi sinänsä puolustella, mutta itse en taatusti ala viskomaan kiviä äijän suuntaan. Selostuksista en ikinä pitänyt, mutta viinan kanssa häröily herättää meikäläisessä lähinnä hilpeyttä. Asiallista sekoilua, ja jos play-offeihin ei päästä niin mistään muualta on turha inistä sen suhteen etteikö Palloseura ansaitsisi Pena Trophya kaappiinsa (vaikkei tämä nyt suoranaisesti seuran ansiota ollutkaan). Toivottavasti hommia piisaa Ikulle jatkossakin, vaikka mielellään jossain muualla kuin selostamon puolella.
Vakavasti ottaen olisi aika juhlaa jos J-P selostaisi ne pelit mitä suinkin kiireiltään ehtii / haluaa / suostuu, ja Talonen hoitaisi sitten loput. Olisi edes välillä "se oikea selostaja" äänessä.