Kuuluuko olut/alkoholi jääkiekkoon??

  • 6 521
  • 59

Kaadatko hallissa mukia?

  • Ei,en ota hallissa viinaa

    Ääniä: 110 29,7%
  • Otan,mutta vain erätauoilla

    Ääniä: 204 55,1%
  • Otan myös erän aikana (katsomossa)

    Ääniä: 57 15,4%

  • Äänestäjiä
    370

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minun mielestäni alkoholi ei kuulu urheiluun. Enkä ymmärrä niitä jotka menevät halliin ryyppäämään. Jos haluan vetää kännit, niin mielummin menen itse paikkoihin, mitkä on tarkoitettu k.o episodia varten ja missä on edullisemmat hinnat. Tai jään kotiin vetään kalsongit.

Täytyy vedellä kieltämättä sanoja vähän pois. Minunkin mielestäni alkoholi sopii tietyissä määrin halleihin, kunhan se ei mene kännäämisen puolelle. Itse asiassa Kerhon ekassa pelissä Lahdessa tuotakin tuli ekaa kertaa kokeiltua siis tuota muutaman oluen nauttimista pelin aikana ja ihan jeeshän tuo oli, joten miksi ei? Ja kun muutaman ottaa, niin jaksaa ja rohkenee sitten kannustaakin paremmin :D...

Eikä nuo hinnatkaan mitkään kalliit näemmä olekaan. Ainakin Lahdessa yksi olut maksoi 4,50 mikä on samaa hintatasoa Kauhajoen paikallisissa yökerhoissa myytävän oluen kanssa about.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
No jokaisenhan oma asia tuo on. Porissa ainakin omat jutut on saanut helposti mukaan ja joskus jopa tullut virallista oluttakin ostettua. Kotiotteluissa autolla, joten silloin jää väliin nämä hommat.
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Itse käyn aika harvoin peleissä, yleensä vain jos tepsi pelaa pk-seudulla, ja sillon soluttaudun sissiryhmän mukaan. Sen verran tuntematonta sakkia kuiteski et mielellään pari ohraset hörppää ennen matsia/matsin aikana.
 

Wrist of Eki

Jäsen
Suosikkijoukkue
lahen hoki, javanaisen ajan ässät
Itse pystyn nauttimaan matsista oikein mainiosti ilman viinaakin. Jopa käytännöllisempää niin; ei tarvitse jonottaa, ja sitten erän aikana ei kuseta koko ajan. Plus selvinpäin tulee jopa seurattua ottelutapahtumia.

Eräs entinen työkaverini, n.42 v. sähkömies, hehkutti joskus kun on kiva käydä lätkämatseissa "kun siellä voi niinku näyttää tunteitaan". Ja jos ei suomalainen mies pysty hallillakaan näyttämään tunteitaan selvinpäin, niin onneksi viimeistään kännissä saa ulostettua sen inhottavan/ihanan möykyn sisuksistaan hallin tunkkaiseen viileyteen. Hienoa, eikö?
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Tottakai, viikonloppupelissä saletisti Yläpesässä/Penaltyssa/Fostersissa naamat. Ja on komiaa, maalit näkee sitten seuraavana päivänä Länsi-Suomen sivuilta tai Nelosen maalikoosteesta.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tottakai kuuluu hommaan välillä. Ei se olennaista ole, mutta välillä tullut koko matsikin katsottua kaljakatsomosta. Porissa tähän on oiva syy; kylmä Karhu ja erinomainen näkymä kaukaloon. Enimmäkseen kuitenkin seison katsomossa omalla paikallani selvinpäin.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Ei. Ei ole ikää, enkä luultavasti tule sittenkään juomaan hallissa kun ikää löytyy.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei. Ei ole ikää, enkä luultavasti tule sittenkään juomaan hallissa kun ikää löytyy.

Odotas vaan. Jos minulta juuri tällä hetkellä kysytään, niin alkoholi ei kuulu yhtään mihinkään, mutta kunhan tästä kohmelosta toivun, niin jo suunnittelen seuraavaa kaljalla höystettyä reissua Turkuhalliin. On se sen verran hauskaa pikkukaljoissa matsia katsoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös