SergeiBautin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jyp
Olutta, NAM! Varsinkin lauantaipeleissä reilummasti. Hyvä tekosyy.
Pienessäkin. Aika menee nopeasti ja puolet pelitapahtumista menee ohi, samanlaista piinaavaa jännitystä ei tunne jne.
Aivan, ja siinä tilanteessa on hyvä, että muistaa itse ottelustakin jotain. Kyllähän se niin on, että tuiskeessa ottelusta jää vähemmän käteen. Joskus harvoin tosin itse ottelu on ollut (HIFK:n osalta) niin hirveä, ettei ole oikein täysin selvin päin pystynyt sitä seuraamaan. Eli silloinhan sitä toivoo, että ottelusta jäisi vähemmän muistikuvia. :)Täysin samaa mieltä. Sitten vielä kusettaakin. Peli jälkeen taas on mukava jossitella tilanteista tuopin (tai kahdeksan) äärellä.
Jos tuopin saisi katsomoon ja katsomossa saisi polttaa röökiä, juttu olisi jokseenkin eri.
Silloin tällöin tulee otettua erätauolla olut tai pari. Muutaman kerran on tullut oltua katsomassa jääkiekkoa pienessä laitamyötäisessä, mutta kuitenkin erittäin harvoin. Itse käyn katsomassa jääkiekkoa ja en ymmärrä ihmisiä, jotka menevät kiekkopeliin hakemaan sen humalan (ikävä kyllä tunnen tällaisiakin henkilöitä muutamia). Mitä vitun järkeä on maksaa ensin kiekko-ottelusta ja sen jälkeen mennä johonkin hallin baariin siten, että tulee katsomoon, kun n. 10 minuuttia erästä on mennyt ja lähtee, kun n.3 minuuttia on jäljellä?
Minun mielestäni alkoholi ei kuulu urheiluun. Enkä ymmärrä niitä jotka menevät halliin ryyppäämään. Jos haluan vetää kännit, niin mielummin menen itse paikkoihin, mitkä on tarkoitettu k.o episodia varten ja missä on edullisemmat hinnat. Tai jään kotiin vetään kalsongit.
Tuosta määrästä ei ainakaan kokoiseni n. 110 kg painava kaljamaha tule vielä känniin, jopa hiprakka on kevyestä päästä.
Itsekkään en ymmärrä pelikänniä, mutta ymmärrän vallan hyvin tahdin, yksi ennen ottelua, yksi kummallakin erätauolla ja mahdollisesti pelinjälkeen haastatteluja kuunnellessa yksi.