Kuukauden jatkoaikalainen

  • 194 248
  • 1 134

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Evil se on. Mukahauskuttelu on aika hauska termi sinänsä. Eihän se ole muuta kuin ei tajua huumoria.
 

krobbe

Jäsen
Aika mielenkiintoista, että ketju jonka aukaisin vuonna 0 on vieläkin hengissä ja voi hyvin. Tosin alkuperäinen ketjun idea on kieltämättä hukkunut jo aikoja sitten, mutta hällä väliä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Evil se on. Mukahauskuttelu on aika hauska termi sinänsä. Eihän se ole muuta kuin ei tajua huumoria.

Niin tai selitys voi olla niinkin yksinkertainen ettei kaikilla ole samanlainen huumorintaju. Kyllähän tämän huomaa leffoistakin keskusteltaessa, toinen nauttii "austinpowerseista" ja joku toinen taasen saa samansuuntaiset fiilingit katsellessaan vaikkapa Life of Briania. Kukin tavallaan...

Niin ja minuun kyllä paikoin iskee ns. "mukahauskuttelu" kunhan piikki on iskevä ja oikein ajoitettu. Oikea ajoitus on tässä kaiken A ja O!

Huumori on itsessään vaikea taiteenlaji.

vlad.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Täytyy kyllä myöntää että Veikko on jo lähellä sitä tasoa minkä nm. Kritiikki loi Kiira Korpi ketjuissa.

Olemme todistamassa palstalegandan syntymistä.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Beeman on kyllä ollut loistavassa vireessä. Hän on kunnostautunut useissa ketjuissa väittelemään niin, että modet ovat joutuneet hillitä tilannetta. Viimeksi tänään hänen ärhäkkä luonne johtui varoitukseen Anaheimin kausiketjussa. Eilen muistaakseni homoketjussa hänen erittäin äkkipikainen luonne taisi saada moderaattorit puuttumaan asiaan. Ja eipä ole kauaa, kun KHL-ketjussa hänen TOJ:hin kohdistunut nimittely taisi tuoda tilille varoituksen. Ja muuten itseasiassa jokaiseen keskusteluun, mihin hän puuttuu niin on hyvin paljon henkilökohtaisuuksien ja nimittelyn viljelyä havaittavissa.

Mä diggaan, nauran aina armottomasti hänen äkkipikaiselle tyylille purkautua aiheesta kun aiheesta. Ja kaiken lisäksi hän puhuu paljon asiaa!! Mun mielestä hän on loistava persoona, joita Jatkoaika tarvitsee. Seuratkaapa huvikseen kaverin otteita, niin ette voi olla muuta kun samaa mieltä.

Harmittaa kyllä modesedät, kun ne tuppaavat aina katkaisemaan hyvät keskustelut.

KEEP IT BEEMAN!!
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Heh. Kuukausi vasta puolivälissä, mutta kyllähän Veikko johtaa varmasti tällä hetkellä reippaasti. Tosin eilen tais olla jatkoajan "homopäivä" koska aiheeseen liittyvät viestiketjut tipahtivat jo alemmaks. Mutta oma ääni ilmanmuuta Toejoen miähelle tästä lähtee, isoisällä oli samanlaisii mielipiteitä aikoinahahan
 
Mä diggaan, nauran aina armottomasti hänen äkkipikaiselle tyylille purkautua aiheesta kun aiheesta. Ja kaiken lisäksi hän puhuu paljon asiaa!! Mun mielestä hän on loistava persoona, joita Jatkoaika tarvitsee. Seuratkaapa huvikseen kaverin otteita, niin ette voi olla muuta kun samaa mieltä.

KEEP IT BEEMAN!!

Myös minä olen seurannut Beemanin viime aikaista loistavaa suorittamisen tasoa suurella mielihyvällä. Tässä on mies, joka pistää passista maalin aina kun paikka tarjotaan, jakaen siinä ohessa loistavia lättyjä takatolpalle, olitpa sitten hänen kanssaan samaa mieltä tai et. Tähän kun lisätään kyky nauttia pelistä ja suuri tunteen palo, saadaan yksilö, jonka kaltaisista suomalainen kiekko voi vain unelmoida.

Sanoisin että yksikään Jatkoajan kirjoittaja ei ole riittävän ansioitunut edes nuolemaan Beemanin bootseja!
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Sanoisin että yksikään Jatkoajan kirjoittaja ei ole riittävän ansioitunut edes nuolemaan Beemanin bootseja!
Nimenomaan! Jos joku paneutuu jokaiseen matsiin täydellisesti, niin se on Beeman. Vähän kuin tämän hetken Suomen parhaimmaksi jalkapalloselostajaksi tituleerattu Virkkunen (Itse en kyllä hänestä pidä, mutta otetaan huomioon valtaosan mielipide). Beemanin jokaisessa kommentissa on paljon asiaa, johon sisältyy jotain uskomattoman värikästä ja hauskaa. Hän keskustelee jokaisesta aiheesta veren maku suussa, joka miellyttää meikäläisen lukuhermoja! Hyvä esimerkki löytyy Kissa vs. Koira-keskustelu, jossa raavas perussuomalainen mies puolustelee kissoja henkeen ja vereen. Eipä sitäkään ketjua olisi jaksanut lukea ilman Beemania!

Tosin ainahan ei voi olla hänenkään kanssa samaa mieltä, mutta silti niistäkin kirjoituksista pitää.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Lukekaa nyt vaikka tämäkin!!!!! Hän kertaa päivän tapahtumat herätyskello-ketjussa:

Beeman kirjoitti:
5:45 akan kännykkä vikisee. Akka jatkaa uniaan.
6:00 meikäläisen kännykkä vikisee. Painan torkkua.
6:05 kissat vaistoaa ruoka-ajan olevan lähellä ja hyppäävät munille. Nousen.
6:06 käyn kusella, kissat seuraavat pöntön reunalla.
6:08 kissoille ruokaa, kahvinkeitin päälle.
6:10 telkkari päälle, tekstitv:n selaus.
6:12 akka herää tv:n ääneen ja kiroilee kuin lappalainen merimies.
6:15 haen kahvin, kuuntelen akan kommentteja maailmanmenosta tekstitv:stä nähtynä.
6:20 hajustan itseni.
6:25 vaatetan itseni.
6:30 hoputan akkaa lähtemään.
6:30-6:40 kuuntelen kitinää miten mikään vaate ei ole siellä minne ne on laitettu
6:41 poistun kämpiltä
6:42-6:50 sadattelen maalaisia liikenteessä jos olen autolla/kiroilen omaa kuntoani jos kävelen.
7:00 ihmettelen miksei minulle ole keitetty kahvia.
7:01-15.30 hämärän peitossa.

Aatelkaa vedet tuli ihan oikeesti silmistä ku nauroin niin paljon tuota lukiessani :D :D

Onko selvää, kuka se Jatkoajan kunkku on!!!!??? :D
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei helvetti, aivan mahtavaa tykitystä. Täältä myöskin ehdottomasti ääni nimimerkille Beeman.
Kannatan. Jatkoajan elokuun homoteemaan B-mies sopiikin oikein hyvin kuukauden jatkoaikalaiseksi.

EDIT: Luin tuota toista ketjua ja siellä Vlad osoitti niin suurta siviilirohkeutta, jollaista arvostan erittäin suuresti ja siksipä annankin ääneni Vladille. Noh, liittyihän se tuo Vladinkin viesti tuohon samaan teemaan jos jotain mukahauskaa tähän loppuun heittääpi...
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joskus voisi tittelin antaa muillakin perusteilla kuin mukahauskuuttelulla. Ääni vladille.
On muuten annettukin, esimerkiksi Tutzballe JWC-organisaattorina toimimisen ansiosta.

Tässähän on useampi sarja oikeastaan, tai pitäisi olla.

- Oikeasti hyvät kirjoittajat/hyviä tekoja tehneet.
- Pässit/jääräpäät, joita äänestetään huumorimielessä.
- Hauskat tai mukahauskat tai muuten vaan jotkut muut, joita äänestetään silloin kun kukaan ei ole dominoinut kummankaan aikaisemman kriteerin mukaisesti.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Joskus voisi tittelin antaa muillakin perusteilla kuin mukahauskuuttelulla.

Huumorihan on osa jatkoaikaa, varsinkin kierrätyskeskusta missä tätä hauskan hauskaa hakamussuttelua tapahtuu. Ketjujen nimet ja aiheet kertovat jo paljon siitä.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Joskus voisi tittelin antaa muillakin perusteilla kuin mukahauskuuttelulla. Ääni vladille.

Eihän sitä mukahauskuttelulla ole tietääkseni useinkaan annettu, vaan usein paatoksellisella yhden asian ajamisella, johon sisältyy paljon tahatonta komiikkaa. Itse harkitsen Toejoen Veikkoa palkinnon saajaksi, mutta en vielä virallista ehdotustani anna, koska näyttöjä ehtii tässä vielä Veikko ja muutkin antamaan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Eihän sitä mukahauskuttelulla ole tietääkseni useinkaan annettu, vaan usein paatoksellisella yhden asian ajamisella, johon sisältyy paljon tahatonta komiikkaa. Itse harkitsen Toejoen Veikkoa palkinnon saajaksi, mutta en vielä virallista ehdotustani anna, koska näyttöjä ehtii tässä vielä Veikko ja muutkin antamaan.
Juuri tästä on kysymys. Voi tietysti ajaa useampaakin asiaa, ja mahdollisuudet vain paranevat mikäli friikkiys ei rajoitu vain yhteen asiaan. Joku mölöpää on toisinaan tietysti ihan puhtaassa provohengessä liikkeellä, mutta on täällä nähty eittämättä aitoja oman tiensä kulkijoitakin.

Joki-Vepa on ainakin postaillut ahkerasti.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Tätäkö se ala-asteen opettaja tarkoitti kertoessaan äidilleni että "huumori kukkii Beemanissa omalaatuista kukkaa."
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös