Evil se on. Mukahauskuttelu on aika hauska termi sinänsä. Eihän se ole muuta kuin ei tajua huumoria.
Aivan aluksi haluan kiittää kaikkia äänestäjiäni. Vaatimattomuuttani saattaisin kieltäytyä moisesta kunniasta, mutta jos se on kansan tahto, niin ei auta.
Mä diggaan, nauran aina armottomasti hänen äkkipikaiselle tyylille purkautua aiheesta kun aiheesta. Ja kaiken lisäksi hän puhuu paljon asiaa!! Mun mielestä hän on loistava persoona, joita Jatkoaika tarvitsee. Seuratkaapa huvikseen kaverin otteita, niin ette voi olla muuta kun samaa mieltä.
KEEP IT BEEMAN!!
V-ttu tämä mikään demokratia ole, minä olen ylituomari ja asia mahdollisen tittelisi suhteen on vielä täysin auki.
Totta. Minulle kelpaa myös mitali rintapieleen ja kutsu Linnan juhliin.
Ai niin...Oma ääneni menee vladille.
KEEP IT BEEMAN!!
Nimenomaan! Jos joku paneutuu jokaiseen matsiin täydellisesti, niin se on Beeman. Vähän kuin tämän hetken Suomen parhaimmaksi jalkapalloselostajaksi tituleerattu Virkkunen (Itse en kyllä hänestä pidä, mutta otetaan huomioon valtaosan mielipide). Beemanin jokaisessa kommentissa on paljon asiaa, johon sisältyy jotain uskomattoman värikästä ja hauskaa. Hän keskustelee jokaisesta aiheesta veren maku suussa, joka miellyttää meikäläisen lukuhermoja! Hyvä esimerkki löytyy Kissa vs. Koira-keskustelu, jossa raavas perussuomalainen mies puolustelee kissoja henkeen ja vereen. Eipä sitäkään ketjua olisi jaksanut lukea ilman Beemania!Sanoisin että yksikään Jatkoajan kirjoittaja ei ole riittävän ansioitunut edes nuolemaan Beemanin bootseja!
Täh, pitääksh mun shitten lopettaa keshken?Sanoisin että yksikään Jatkoajan kirjoittaja ei ole riittävän ansioitunut edes nuolemaan Beemanin bootseja!
Beeman kirjoitti:5:45 akan kännykkä vikisee. Akka jatkaa uniaan.
6:00 meikäläisen kännykkä vikisee. Painan torkkua.
6:05 kissat vaistoaa ruoka-ajan olevan lähellä ja hyppäävät munille. Nousen.
6:06 käyn kusella, kissat seuraavat pöntön reunalla.
6:08 kissoille ruokaa, kahvinkeitin päälle.
6:10 telkkari päälle, tekstitv:n selaus.
6:12 akka herää tv:n ääneen ja kiroilee kuin lappalainen merimies.
6:15 haen kahvin, kuuntelen akan kommentteja maailmanmenosta tekstitv:stä nähtynä.
6:20 hajustan itseni.
6:25 vaatetan itseni.
6:30 hoputan akkaa lähtemään.
6:30-6:40 kuuntelen kitinää miten mikään vaate ei ole siellä minne ne on laitettu
6:41 poistun kämpiltä
6:42-6:50 sadattelen maalaisia liikenteessä jos olen autolla/kiroilen omaa kuntoani jos kävelen.
7:00 ihmettelen miksei minulle ole keitetty kahvia.
7:01-15.30 hämärän peitossa.
Täh, pitääksh mun shitten lopettaa keshken?
Kannatan. Jatkoajan elokuun homoteemaan B-mies sopiikin oikein hyvin kuukauden jatkoaikalaiseksi.Ei helvetti, aivan mahtavaa tykitystä. Täältä myöskin ehdottomasti ääni nimimerkille Beeman.
On muuten annettukin, esimerkiksi Tutzballe JWC-organisaattorina toimimisen ansiosta.Joskus voisi tittelin antaa muillakin perusteilla kuin mukahauskuuttelulla. Ääni vladille.
Joskus voisi tittelin antaa muillakin perusteilla kuin mukahauskuuttelulla.
Joskus voisi tittelin antaa muillakin perusteilla kuin mukahauskuuttelulla. Ääni vladille.
Juuri tästä on kysymys. Voi tietysti ajaa useampaakin asiaa, ja mahdollisuudet vain paranevat mikäli friikkiys ei rajoitu vain yhteen asiaan. Joku mölöpää on toisinaan tietysti ihan puhtaassa provohengessä liikkeellä, mutta on täällä nähty eittämättä aitoja oman tiensä kulkijoitakin.Eihän sitä mukahauskuttelulla ole tietääkseni useinkaan annettu, vaan usein paatoksellisella yhden asian ajamisella, johon sisältyy paljon tahatonta komiikkaa. Itse harkitsen Toejoen Veikkoa palkinnon saajaksi, mutta en vielä virallista ehdotustani anna, koska näyttöjä ehtii tässä vielä Veikko ja muutkin antamaan.
Alkoihan sitä järkeä löytymään. Meinaan tuon ehdokkaasi suhteen, ääneni saa myös vlad, joka mukahauskuuttelun linjasta poiketen on oma rehellinen itsensä.