Kuukauden jatkoaikalainen

  • 194 247
  • 1 134

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Ja niin, huomasitko kuinka helppoa se tikkarin imemisen ehdottaminen on kun oikeasti on tunteet mukana. Tulee vähän niinkuin selkäytimestä sen kummemmin miettimättä.
Jos Twite oletkin tämä Jompan kauan kadoksissa ollut suuri rakkaus?

Joko aletaan kirkkoa varailemaan?
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
huomasitko kuinka helppoa se tikkarin imemisen ehdottaminen on kun oikeasti on tunteet mukana. Tulee vähän niinkuin selkäytimestä sen kummemmin miettimättä.


Se on katsos siten että hieman "kunniaa" keskustelupalstalla ja johan se pojan ego nousee sellaisiin sfääreihin, että uskaltaa alkaa kukkoilemaan näppäimistön välityksellä. Tosin ei uskalla edelleenkään ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen edes verbaalisesti.

Tämä kulunut viikko-kaksi on ollut Jompan elämän kulta-aikaa. Ne kuuluisat hetket julkisuudessa. Tosin vain nimimerkkinä.

Ääneni kuukauden jatkoaikalaiseksi saa joku vasta kuukauden lopussa. Ei viedä muilta mahdollisuuksia vielä vaikka Unchained laittoikin hyvät pohjat tälle kisalle.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tekisi kyllä mieli äänestää niitä kavereita, jotka toivat Virosta yli 20 laatikkoa alkoholitonta siideriä. Mutta ei kai pysty.. :D
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Tekisi kyllä mieli äänestää niitä kavereita, jotka toivat Virosta yli 20 laatikkoa alkoholitonta siideriä. Mutta ei kai pysty.. :D

Jos niille annettaisiin Jatkoajan "Mätäkuun erikoismaininta", vähän niin kuin nuo erikois-Oscarit esim. elämäntyöstä?
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Elokuu ei ole vielä edes puolessa välissä, mutta kyllähän Toejoen Veikko on ottanut jo sellaisen etumatkan muihin, että kovaa pitää kiriä jos meinaa ohi tulla. Ääni siis Vekelle.
 

d2uce

Jäsen
Elokuu ei ole vielä edes puolessa välissä, mutta kyllähän Toejoen Veikko on ottanut jo sellaisen etumatkan muihin, että kovaa pitää kiriä jos meinaa ohi tulla. Ääni siis Vekelle.

Voitko heittää jotain hyviä esimerkkejä, kun on nuo Toejoen Veikon parhaat menneet ohi silmien.

Oma ehdokkaani on mukahassuttelun ehtymätön runsaudensavi Evil.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Voitko heittää jotain hyviä esimerkkejä, kun on nuo Toejoen Veikon parhaat menneet ohi silmien.
Tiukkaa tekstiä mm. "Sampo konsernin tuki Kokoomukselle" ja "Voiko huippu-urheileva homo olla kannustuksesi arvoinen?" -ketjuissa.

Johdonmukaista, määrätietoista, ja tyylikkäästi PerSujen arvojen mukaista tekstiä viestistä toiseen. Pointsit täydellisestä "laput silmillä" -asenteesta. Oma ääni myös Veikolle!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oma ehdokkaani on mukahassuttelun ehtymätön runsaudensavi Evil.
Muka? Aina vaan se muka. Hankkikaa huumorintaju ellei jutut putoa.

Sitäpaitsi olen ollut aika hissukseen viime aikoina, toisin kuin Veikko. Veikolle patsas Porin torille.
 

M10

Jäsen
Onko joku muuten niin hullu, että olisi pitänyt kirjaa näistä kuukauden jatkoaikalainen -nimityksistä?

Tuskin, which is harmi koska olisi komea kunniataulukko jo kasassa vuodesta 2005.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tiukkaa tekstiä mm. "Sampo konsernin tuki Kokoomukselle" ja "Voiko huippu-urheileva homo olla kannustuksesi arvoinen?" -ketjuissa.

Ja tuohon voisi vielä lisätä ketjun "Suomen oikeuslaitos näytti taas närhen munat", jossa Veikko kehottaa oman oikeuden käyttöön autovarkaiden kohdalla.

Joo annan kanssa ääneni hänelle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joku on tainnut syödä ärrinmurrinkeksiä. Miksi niin totinen ote Elvisein?
Kun mulla on sellainen kalvava tunne, ettei minua palvotakaan täysin sokeasti ja kritiikittä. Se ahistaa pikkuisen.
 

d2uce

Jäsen
Kun mulla on sellainen kalvava tunne, ettei minua palvotakaan täysin sokeasti ja kritiikittä. Se ahistaa pikkuisen.

Kyllä ennalta-arvattavuudellekin löytyy vielä varmasti ystäviä jatkoaikalaisten syvistä riveistä, ollos huoleti ja keep up the good work!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllä ennalta-arvattavuudellekin löytyy vielä varmasti ystäviä jatkoaikalaisten syvistä riveistä, ollos huoleti ja keep up the good work!
Nyt mulla on sellainen kalvava tunne että minulle vittuillaan, en vain oikein ymmärrä että miten.


Eikun ymmärsinpäs. Mie olen niin tyhmä, etten itse tiedä etukäteen mitä esimerkiksi seuraavana päivänä tänne kirjoitan, mutta kaikki muut tietää.

Kertokaas mulle se jo tänään, niin voin kirjoittaa perjantain jutut nyt ja pitää huomisen sitten vapaata.
 
Viimeksi muokattu:

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Joko Toejoen Veikko on valittu? Muilla ei ole mitään mahdollisuuksia, menkää kotiinne. Tunteiden paloa pitää vähän ollakin, kohta modet on kuitenkin suitsimassa ja pistämässä muottiin ettei ketään saa ärsyttää eikä kellään saa olla paha mieli. Anna mennä Veikko kun vielä ehdit!
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tässä esimerkki Veikon kirjoituksista. jussi_j:llä meinaa mennä kuppi jo nurin ja Veikko tykittää takaisin:

Saattaahan se olla myös niin, että kyseessä on PS:n keskivertoäänestäjä, joka on käynyt työllisyyskurssilla opettelemassa web-selaimen käyttöä ja luulee nyt olevansa jotenkin muita fiksumpi. No, ehkä se pitää paikaansa PS:n äänestäjien keskuudessa, mutta ei noin keskimäärin Internetin keskustelupalstoilla.

Saattaahan olla myös niin, että muutamat kirjoittajat ovat esim. Kokoomuksen keskivertoäänestäjiä, jotka tekevät epäonnistuneita tulkintoja muiden kirjoittajien kurssi-tai kouluhistoriasta. Ehkä se on tyypillistä Kokoomuksen äänestäjien keskuudessa, mutta ei noin keskimäärin Internetin keskustelupalstoilla.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Paitsi, että lainauksen perusteella Veikon internetin keskustelupalstakokemukset ovat kovin vajavaiset. Täällähän se vasta parasta, ja yleistä, on vetää kirjoitusasusta ja mielipiteistä pitkälle vietyjä johtopäätöksiä vastapuolen henkisestä tasosta.

Itse esimerkiksi tiedän, että modet on tymhiä.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
käsitykseni mukaan termi mukahassuttelu on levinnyt alkuperäisestä turenkilaisten matalaa noh ... tasoa kuvaavasta termistä yleistermiksi, jolla ilmaistaa yleensä sitä, että naapurijoukkueen fanin kommentti omista puudeleista oli niin nappiin menevä ettei mitään parempaa vastinetta keksi ja vetäydytään "olen aikuinen ja keskustelen tosissani oikeista asioista" sumuvaipan taakse.

Toisin sanojen Eviliä mukahassuttelijaksi kutsuvat ovat vain estoisia ihmisiä jotka eivät pienenä saaneet syödä muumilautaselta. Täten annankin tämän ketjun todellisen agendan mukaisesti ääneni kaikille niille jatkojan Vilijonkille, jotka kirjoittavat tosissaan, aikuisesti ja fiksusti jatkoaikaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mulla ei ole ketään tarjota "Kuukauden jatkoaikalaiseksi". Kaikki samaa totuttua paskaa. Jättäisin tällä kertaa väliin kyseisen valinnan. Miksi pitää hakemalla hakea jotain nimimerkkiä tähän?

Moderaattorit valintana jos oikasti halutaan jokin nimi saada listaan.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Mulla ei ole ketään tarjota "Kuukauden jatkoaikalaiseksi". Kaikki samaa totuttua paskaa. Jättäisin tällä kertaa väliin kyseisen valinnan. Miksi pitää hakemalla hakea jotain nimimerkkiä tähän?

Moderaattorit valintana jos oikasti halutaan jokin nimi saada listaan.

Onko vielä joku ketju, jossa et ole käynyt kertomassa, että onpa tyhmä aihe ja kirjoittajat on ihan tyhmiä ja modet on ihan tyhmiä ja ihan tyhmää.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onko vielä joku ketju, jossa et ole käynyt kertomassa, että onpa tyhmä aihe ja kirjoittajat on ihan tyhmiä ja modet on ihan tyhmiä ja ihan tyhmää.

En ole ihan varma mutta kerro ihmeessä. Laita samalla lista näistä mainitsemistasi ketjuista...kiinnostaa itseäkin. Perusnegatiivinen ihminen kun olen.

Voit laittaa yyveelläkin.

Vai pitääkö kaikesta olla aina samaa mieltä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös