Juu, sori kun en huomioinut silloin koulussa.Jos Twite oletkin tämä Jompan kauan kadoksissa ollut suuri rakkaus?
Juu, sori kun en huomioinut silloin koulussa.Jos Twite oletkin tämä Jompan kauan kadoksissa ollut suuri rakkaus?
huomasitko kuinka helppoa se tikkarin imemisen ehdottaminen on kun oikeasti on tunteet mukana. Tulee vähän niinkuin selkäytimestä sen kummemmin miettimättä.
Tai sitten nimenomaan ei osata. Menehän ja tartu majavaa sarvista.Kyllä me SaiPan miehet jotain osataan...
Tekisi kyllä mieli äänestää niitä kavereita, jotka toivat Virosta yli 20 laatikkoa alkoholitonta siideriä. Mutta ei kai pysty.. :D
Elokuu ei ole vielä edes puolessa välissä, mutta kyllähän Toejoen Veikko on ottanut jo sellaisen etumatkan muihin, että kovaa pitää kiriä jos meinaa ohi tulla. Ääni siis Vekelle.
runsaudensavi Evil.
Tiukkaa tekstiä mm. "Sampo konsernin tuki Kokoomukselle" ja "Voiko huippu-urheileva homo olla kannustuksesi arvoinen?" -ketjuissa.Voitko heittää jotain hyviä esimerkkejä, kun on nuo Toejoen Veikon parhaat menneet ohi silmien.
Oma ääni myös Veikolle!
Muka? Aina vaan se muka. Hankkikaa huumorintaju ellei jutut putoa.Oma ehdokkaani on mukahassuttelun ehtymätön runsaudensavi Evil.
Tiukkaa tekstiä mm. "Sampo konsernin tuki Kokoomukselle" ja "Voiko huippu-urheileva homo olla kannustuksesi arvoinen?" -ketjuissa.
Muka? Aina vaan se muka. Hankkikaa huumorintaju ellei jutut putoa.
Kun mulla on sellainen kalvava tunne, ettei minua palvotakaan täysin sokeasti ja kritiikittä. Se ahistaa pikkuisen.Joku on tainnut syödä ärrinmurrinkeksiä. Miksi niin totinen ote Elvisein?
Kun mulla on sellainen kalvava tunne, ettei minua palvotakaan täysin sokeasti ja kritiikittä. Se ahistaa pikkuisen.
Nyt mulla on sellainen kalvava tunne että minulle vittuillaan, en vain oikein ymmärrä että miten.Kyllä ennalta-arvattavuudellekin löytyy vielä varmasti ystäviä jatkoaikalaisten syvistä riveistä, ollos huoleti ja keep up the good work!
Saattaahan se olla myös niin, että kyseessä on PS:n keskivertoäänestäjä, joka on käynyt työllisyyskurssilla opettelemassa web-selaimen käyttöä ja luulee nyt olevansa jotenkin muita fiksumpi. No, ehkä se pitää paikaansa PS:n äänestäjien keskuudessa, mutta ei noin keskimäärin Internetin keskustelupalstoilla.
Saattaahan olla myös niin, että muutamat kirjoittajat ovat esim. Kokoomuksen keskivertoäänestäjiä, jotka tekevät epäonnistuneita tulkintoja muiden kirjoittajien kurssi-tai kouluhistoriasta. Ehkä se on tyypillistä Kokoomuksen äänestäjien keskuudessa, mutta ei noin keskimäärin Internetin keskustelupalstoilla.
Mulla ei ole ketään tarjota "Kuukauden jatkoaikalaiseksi". Kaikki samaa totuttua paskaa. Jättäisin tällä kertaa väliin kyseisen valinnan. Miksi pitää hakemalla hakea jotain nimimerkkiä tähän?
Moderaattorit valintana jos oikasti halutaan jokin nimi saada listaan.
Onko vielä joku ketju, jossa et ole käynyt kertomassa, että onpa tyhmä aihe ja kirjoittajat on ihan tyhmiä ja modet on ihan tyhmiä ja ihan tyhmää.