Saluzci! Hah hah, mitenhän tälle jippiin muinaisen urheilufoorumin häirikölle on annettu edes kirjoituslupa:D Sopulit vain vilisevät edelleen puheessa ja puusilmät pysyvät tiukkaan päässä.
Miten on, onko kärppävihasi samaa luokkaa kuin pari vuotta sitten? Vetäydytkö jääkiekkokeskusteluista yhä puoleksi vuodeksi kun Jokerit kokee pudotuspeleissä tappion?
Sikäli kun Kuukauden jatkoaikalainen on yleensä vahvasti negatiivisesti sävyttynyt palkinto, ehdotan minäkin tätä tuoretta palstaveljeä sen saajaksi!
Niin, joillakin on hieman erilainen käsitys häiriköstä ja häiriköstä. Jos oikein ymmärsin tuon sinun henk.kohtaisuuksiin menevän viestisi, niin sinun versiosi häiriköstä on sellainen henkilö, joka ei ole samaa mieltä enemmistön kanssa, ymmärsinkö oikein?
Minun versioni häiriköstä on sellainen henkilö, joka ei kirjoita asiasta, vaan esim minusta ja sinun käsityksestäni minun käytöksestäni, ymmärsitkö?
Onko sinun tarkoituksesi jatkaa tuolla valitsemallasi tiellä? Olen äärettömän hämmästynyt, jos sinun tehtäväksesi on annettu arvioida se, kuka saa kirjoitusoikeudet ja kuka ei.
Olen myös ymmärtänyt, että tällä keskustelufoorumilla on toimiva keskustelujen moderointi ja se keskittyy valvomaan, että puhutaan asioista, eikö kirjoittavista henkilöistä.
Odotan tuohon kannanottoosi julkista anteeksipyyntöä sen johdosta, että puhuit täydellistä p******** tuosta häiriköinnistäni jippiin foorumilla.