Tämä on jo uutta =) Harvoin kukaan ulkopuolinen puolustelee meidän betonihallia saatikka sitten seuraa. Propsit zeitgeistille!
Samoin, HeKi-fani kiittää ja nöyrästi kumartaa kannustuksesta!
Itsekin olen Pulkkisen kannalla, vaikkakin nuori sälli onkin. Potentiaalia löytyy kuitenkin mielestäni enemmän kuin Lipastista, jos tulevia kausia ajatellaan. Toisaalta ensin pitäisi hoitaa tämä kausi kunnialla. Lipastista en ole koskaan tykännyt vaikka kova poika on sähisemään ja yrittämään, jotenkin vaan tuntuu ettei taitotaso ole aivan mestiksen tasolla..
Eilinen peli todellakin oli kauheaa kuraa. Jasin kommentitkin IH:ssa pitivät lukunsa, että jäähyihin kaaduttiin, mutta en kyllä sanoisi sen olleen muutenkaan sitä peliä, mitä olisi taas odottanut.
Norski pettymys? Todellakin! Loukkaantumiset pilanneet kovat odotukset.. Tällä saralla solmisin jo persuksille potkimis -kenkää kireemmälle ja alkaisin vastuunsaappaita sovittelemaan Kuuselalle. Ennen sarjan alkua oli vähän ajatuksiakin, että josko nyt olisi saumat muuallekin kuin taistelemaan karsintaviivasta - sentään Norjan olympiaehdokas ja nuortenmaajoukkuevahti.
No ei pelkkää huonoa ilman jotain hyvää! Junioritoiminta rullaa ainakin B-junioreiden osalta. Millos on heinolassa viimeksi b-junnut pelanneet 1-divisioonaa? Itse ei muistu mieleen, joten kehitystä kehitystä. Kovia pelejä luvassa, kun sarjaohjelmaa katsoin - on Lukkoa ja Jyppiä. Josko heistä löytyisi joku pelimies ihan mestikseen asti tulevaisuudessa, jos vielä tällä tasolla rämmitään. Itse pari peliä nähneenä niin pari ihan näppärää pelimiestä siellä on, ehkä Kiiskistäkin lahjakkaampia(?) Joten toivossa on hyvä elää!
Tiedän, olen aika yksin tämän Lipasti-hehkutuksen kanssa... Ei se mitään, pitää meikäläisiäkin joku olla :).
Eilen oli ekat 20 min jäähyistä huolimatta suht ok peliä, sen jälkeen homma lipesi lapasesta pahemman kerran. Kapanen ei loistanut, mutta ei pelannut huonostikaan. Liikaa kuitenkin torjuu kiekkoja eteensä, onneksi tällä kertaa puolustus oli jo etukäteen tiedostanut asian ja oli luutimassa monet irtokiekot tyhjän maalin edestä vaarattomammille vesille. Kuitenkin joukossa oli monta hienoakin torjuntaa.
Täytyy vaan sanoa, että kovasti nauratti Jasin ennen peliä antama kommentti, että nyt on sitten vuorostaan Kapasella tilaisuus ottaa ykkösvahdin paikka. Realistisesti olen sitä mieltä, että vaikka Kapa olisi pelannut aivan maagisesti ja nollapelin niin heti tervehtymisensä jälkeen olisi Kuusela ollut kuitenkin taas maalilla. Itse en henkilökohtaisesti ole ainakaan vielä nähnyt Kuuselalta harjoituspelien jälkeen mitään sellaisia otteita, minkä perusteella voisin isommin kehua miehen taitoja, eteensä sylkee liikaa kiekkoja hänkin. Lyseä kaipaisin maalille kovasti, koska hän osaa ainakin puolustaa sitä omaa reviiriään riittävän aggressiivisesti ja aika ajoin tekee myös niitä maagisen hienoja torjuntoja. Hänestä tuli mieleen HeKin ekan Mestis-kauden Kurikka, siis sen vähän perusteella mitä Lyseä pääsi pelissä näkemään. Mikäli peliselostajien tiedot pitivät paikkansa niin Lyseltä olisi napattu siitä kipeästi polvesta joku haittaa tekevä palanen pois ja sairaslomaa olisi jäljellä vielä pari-kolme viikkoa. Siis jos kaikki menee hyvin.
Todella hienoa työtä B-nuorilta!! Onpas päässyt tuollainen hieno nousu lipsahtamaan ohi meikäläisen korvien. Hitosti tsemppiä heille!! Täytyykin yrittää päästä näkemään heidänkin pelejään tänä talvena ja yrittää poimia "katsojavalmentajan" silmin sieltä joitakin hioutumassa olevia timantteja.
Pari kertaa olen käynyt katsomassa Tinatuoppien peliä ja ainakaan minua ei Kiiskisen Markon peli kauheasti vakuuttanut. Onhan hänellä luisteluvoimaa tuolle tasolle enemmän kuin riittävästi, mutta turhan usein lopettaa kiekosta taistelemisen kesken ja muutenkin fyysisyyden kanssa on vielä hurjasti tekemistä. Sanoisin kuitenkin, että takuulla kehityskelpoinen pelaaja kunhan vaan hänellä itsellän riittää tahto ja kärsivällisyys tekemään kehityksen eteen kunnolla töitä.