Ensimmäinen käsiteltävä asia! Itseltä tämä meni täysin ohi. Lainaus Liigan sivuilta:
"Taklaus kurinpitokäsittelyyn
13.09.2013 10:53 AS
Torstain avauskierroksella Blues-TPS -ottelussa tapahtunut taklaustilanne johtaa kurinpitokäsittelyyn. Bluesin Daniel Widingin taklaus peliajassa 2.37 otetaan kurinpitokäsittelyyn. Taklauksesta ei tuomittu ottelussa rangaistusta, mutta otteluvalvoja raportoi tilanteen päävideotuomarille. Päävideotuomari asetti tilanteen kurinpitokäsittelyyn."
Voi elämän kevät!!! Oliko tämä se missä Vittasmäki sai vähän hittiä kun tuli pikkuisen puskista??
Mielestäni Sexton ottaa luistimella kiekkoa ja sen jälkeen jalat osuvat yhteen. Ei mitään väärää ja peli jatkukoon. Liusjärvellä lienee hommia luvassa aika rutkasti kun joka pelistä klippejä lähetellään...
Mulla ei ole tähän mitään sanottavaa. Video puhukoot puolestaan.Eli Giliatin törkeä päällekarkaus ei mene kurinpitokäsittelyyn? Pelleily alkaa näköjään heti ensimmäisellä kierroksella.
Mulla ei ole tähän mitään sanottavaa. Video puhukoot puolestaan.
Ahhhahahahaa!! Minä oikeasti kuvittelin, että siellä on vahingossa ajettu polvella päähän ja kesäesan mukaan se on todennäköisesti ollut vielä tahallinen. Tämä video onneksi selittää kaiken. Vaikka kuinka Tuokkolasta pidänkin, niin nyt meni kyllä metsään. Voiko filmaamisesta antaa pelikieltoa, jos sen pystyy videon avulla näyttämään toteen?
Hyvin perusteltu penaltti (yksi ottelu pelikieltoa): Kurinpitopäätös Bluesin Daniel Widingin asiassa ottelussa Blues-TPS 12.9.2013 - SM-liiga Ja menee täysin linjassa sen mukaan, mitä kauden alussa on painotettu. Blind side taklaukset karsitaan pois.
Pitää kuitenkin muistaa, että seurat saavat tiedon ennen kuin se laitetaan yleisön nähtäväksi.Mutta pelaajan oikeusturva tuossa ei oikein toteudu kun sääntöjen mukaan on muutoksenhakumahdollisuus mutta rangaistus määrätään niin nopealla aikataululla ettei muutoksenhakua ehditä käsitellä.
Varsinkin nyt kun ottelurangaistuksia ei ole enää edes olemassa Liigassa.
Olisipa nyt vain kiva saada tuo taklaus uusintana.
Pitäisi saada NHL tyylinen ratkaisu tähänkin. Video pyörimään taklauksesta ja samalla selitetään mikä rike ja miksi tuli se tietty määrä pelikieltoa.
Mutta jo tämä on plussaa, että heti pidettiin linjasta kiinni eikä alettu lepsuilemaan