Sitäkään en jaksa ihan täysin ymmärtää, miksi Summaselle pitäisi jotain sanktioita väen väkisin hakea.
...
Jos Summanen (tai kuka tahansa) pelin tiimellyksessä huutelee typeryyksiä, niin eiköhän se ole ihan oma häpeänsä.
2. luku - rikkomukset ja rankaisuoikeus
1 § Rangaista voidaan sitä henkilöä tai liigaseuraa
c) Joka liigasarjan otteluissa käyttäytyy epäurheilijamaisesti tai lainvastaisesti.
Jos nuo huutelut ei täyty kohdassa C, niin missä sitten? Aivan selvä tapaus, ei tuossa ole kahta sanaa.
Minun puolestani ei haittaa, vaikka ei mitään sanktioita tulisikaan. Itse asiassa en olisi siitä lainkaan edes yllättynyt, suuntautuihan huutelu kuitenkin Jokereiden vaihtoaitioon. Summanen saa minun puolestani tehdä itsestään pellen ihan kaikessa rauhassa, kohtahan saa täysipäiväisesti vaikkapa keskittyä itkemään iltapäivälehdissä, kun kausi alkaa olemaan taputeltu.
Lämsä servasi papparaisen täysin lehdistötilaisuudessa, "poika vaan" totesi kylmänviileästi että me keskitytään mieluummin voittamaan pelejä.
...Kuten ei myöskään se Koskisen temppu Salmiseen pari kierrosta takaperin, mutta ei siitä tullut jostain kumman syystä pelikieltoa, joten ilmeisesti liigan kurinpito ei ajattele näistä asioista samalla tavoin kuin minä.
Mukava nähdä, että Jyväskylässä edes yhdellä on silmät päässä :)
Minusta tuo Koskisen tempaus oli yksi törkeimmistä tällä kaudella nähdyistä. En pysty edes käsittämään, miksei tästä pauhata lainkaan? Missä keltaisen lehdistön otsikot? Ilmeisesti nämä ValtraKalakukko-uutisoinnit eivät myy, joten eipä maksa vaivaa kirjoitella. Sen sijaan kymmeniä uutisia tapaus Nordlundista, joka on puhdas taklaus. Jäätävää.
Muistelisin Liusjärven twiittailleen jotakin, että tapaus Koskinen vs. Salminen ei ole koskaan edes tullut hänen pöydälleen, joten pitääkö jonkun instanssin viedä asia eteenpäin ennen kuin kurinpitäjä voi asian käsitellä?